Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 08:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 401 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27  Další
 ecotronik je KO- mýměna za BMM 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
Ale chlapi to je presne ono....nadrz si udela sam....a oni zjisti ze treba to cerpadlo co tam ma nejde a nebo je z mpi jine...a tak...a musi to stejne znovu vyndat, doda vsechy dily...a kde ma jistotu ze jsou vsehcny funkcni...jak to tak ctu tak je to vymontovane vse z neceho jineho....proste kdyz nekdo neco zacne tak to ma dodelat.......proste muj nazor je ten...ze bud si na to netroufas.....tak mas zavest auto do servisu......a tam ti to predelaji..a zaplatis a jedes...v pripade ze je nejaky problem..tak jdes zpet...a hotovo....a resi se to.....a nebo si na to troufnes...tak si tady muzes nasbirat vsechny informace o tom co je na to potreba...das si auto na spalky a budes dela a premysle.....a proste pomalu to das dohromady........

ale ta moznost ze nejak nekomu ulehcic praci....vetsinou dopadne tak ze jim ji jeste ztizis a vse samozrejme zaplatis aspon ja mam teda takovou zkusennost...oni treba zjisti ze nektera soucastka jim tam nejde..nebo je nefunkcni....a hadej se snima..dily si dodaval ty..takze tvuj problem.....zjisti ze si nekde neco neutahnul....to co si uz mel udelano ty..a zase..tvuj problem.....a proste zacarovany kruh..na aute straveny hodiny laborovani a vysledek zadny.....po pravde ja byt mechanikem tak bych do toho asi ani nesel..a nebo nevim...znam te jen z prispevku takze by si me treba presvedcil..a taky podle toho co by si privezl a tak...ale proste ja osobne nemam s timhle...pomahanim...dobrou zkusenost, nechci se te nejak dotknout....to v zadnem pripade.....je videt ze se na spustu veci ptas...a chces o tom neco vedet..to je dobry...ale mas si na to teda udelat cas a pustit se do toho a nebo se na to vykaslat a nechat to servisu cele......a nejlepe vcetne shaneni dilu

priklad...kdysi jsem vymenoval lem na S120...vzal jsem si za to 500Kc.....a majitel ze uz si to vykituje...dobre tedy...auto si bral..nerikal nic.....vypadal spokojene....za tyden chtel vratit penize..ze jmu to vykitovat nejde ze jsem to blbe navaril....za to kamsi vezl a tam mu rekli ze to je spatne..a kdovi co...dohadovali sme se porad dokola..nakonec jsem mu dal stovku a ze uz ho nechci videt.......chcci rici to..ze treba tobe se vyskytne za cas na aute nejaky problem...a co dal...pujes tam..ze to nejede..a oni muzou rici....no..ale vy jste si dodal dil.....a uz to jede................................................


Proc zacinate neco...co neumite dodelat....to je jako bych jel autem nekam..a po nekom jinem chtel at me odveze zpet ze ja zpet netrefim :lol:

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


6.2.11, 13:00
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
Varok nadrz asi este nevymienal :D

Keby to robil, vedel by ze je to rovnaka robota ako vymienat zotrvacnik. Auto treba vzdvihnut skutocne dost vysoko. Bez pomocnika je to odrzku a je vysoky predpoklad ze bude treba vymenit aj palivove vedenie. a treba nejako vymysliet odvzdusnenie, felicia to ma trocha inak...

Otvor v karoserii je rovnaky.... a ta pasovina co drzi nadrz je pri felicii o par cm dlhsia... tusim Obrázek

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


6.2.11, 13:11
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
tak to máš pravdu :)

nádrž bych snad dokázal vyměnit jen by byl problém s napojením čerpadla

vím už sem se na to ptal - spojit jen 2 drátky ale otázka je jak a z kama ty dráty mám vést a na jaké dráty to mám napojit ale to bych zvládl :) jen vědět jak na to

ten výfuk bych taky mohl vyměnit to je pravda ale otázka jestli by na sebe ty díly pasovaly


6.2.11, 13:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
napojit cerpadlo samozrejme neni jen spojit dva dratky..tam ti vede svazek dozadu a tam mas konektro...v tom mas taky treba jeste palivomer..a ten to mizn aani nebude fungovat prootze mam pocit ze na vstrikovani a karbec jsou jine budiky....na ecotronic nevim...jestli je to system karbecu nebo uz vstrikovani...to same otackomer.......

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


6.2.11, 13:40
Profil ICQ
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
tak fungovat bude, mám tam budíky a celý vnitřek z felicie takže tam by problém neměl být
vedou tam 4 dráty 2 na plovák a 2 na přívod proudu k čerpadlu, aspoň myslím že to tak je ...

ale máš z jedním pravdu a to z měřákem paliva ten mi blbne ale tomu už bude konec


6.2.11, 13:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
uvidis no...samozrejme drzim palce at se to povede....

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


6.2.11, 13:50
Profil ICQ
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
díky :)

taky doufám že se mi to povede a že sem neudělal chybu ale naopak ale na to si nejméně týden ještě počkám ...

ale tu nádrž z čerpadlem bych mohl přehodit svépomoci kdyby mi někdo podrobněji napsal jaký drát kam zapojit :wink: :?:


6.2.11, 14:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
včera sem dával tu druhou rysku na měření hladiny oleje co býva u felicii nebo novějších favoritů
při tom sem musel sundat domek termostatu abych mohl celý celek přišroubovat na ty 3 šroubky
a při té příležitosti sem tam dal i nový termostat dal sem tam těsnění nalil vodu na chvilku nastartoval motor
ale začala kapat voda od termostatu, znovu sem vypustil vodu, zdělal vše a zjistlil jsem že těsnění bylo KO
tak sem ve stavu nouze domek očistil a napaplal silikonem na motory ( který mě zbyl od výměny rozvodů )

vodu sem dolil dnes ale trochu to prolíná ( je to jen vlhké ) myslíte že by se ta voda ztrácela moc nebo to vydrží cca 15 km cesty?

ale k "problému" ke kterému sem se touto prací dostal ...

a to k tomu cukání, čirou náhodou mě napadlo že to cukání může být způsobeno tím že se někde nasává někde falešný vzduch - ( už sem to tu psal že je to na volnoběh ok )
ale jak tam mám nad karburátorem ten harapant na LPG tak se mi tím zvedl filtrbox a tím jak má motor vybrace tak sem tam chytne o odhlučnění motoru na kapotě
zkusil sem motor nastartovat a zjistil jsem že pokud celý filtrbox trošku odkloním tak to celkem nasává dost falešného vzduchu a motor díky tomu chcípl
proto sem jen přivřel kapotu aby tam byla mezera a nic o sebe neštrejchalo ale při jízdě to cukalo pořád :(

vím že pokud zařadím zpátečku tak auto neposkakuje a celkem dobře na tu zpátečku zrychluje .... :arrow:

ale když sem to tak zkoušel tak sem tam někdy šlo slyšel jakoby cvaknutí ( když sem se rozjížděl dozadu ) ale nepřišel jsem čím by to mohlo být, pokud sem se rozjel dopředu tak nic necvaklo ...


6.2.11, 17:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
Martin91 píše:
Nevím za práci tak 1000,- + věci co jsou potřeba moc se mi to nechce skládat s věcí z různých aut ...myslím přestavbu na BMM ne na MPi ...na MPi je to trochu víc náročné..
:wink:


:)

aha no už mám vše potřebné ...

myslíš že by se to dalo stihnout vše za jeden den ?

jinak jak už sem tu psal tu nádrž bych teoreticky zvládl vyměnit sám jen s tím problémem že nevím na jaký drát mám přivést c. 15 ( klíček )
a pak tem drát 31 ( to bohužel nevím kde ho mám vůbec hledat :( )


6.2.11, 18:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
tam nikde na cerpadlo 15 nepotrebujes....31 je kostra tu mas vsude okolo a plus jde z jednotky a pojistku na cerpadlo mas v te male krabicce u jednotka..tam jsou tri pojistky jedna je cerpadlo dasli je trafo a ta treti nevim ta bude na vlastni RJ asi....ale zalezi z ceho mas kabelaz mozna u feldy je to jinak

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


6.2.11, 18:49
Profil ICQ
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
aha, tak kabeláž a řídící jednotku mám z felicie nejspíš z 96 roku a tam jsem neviděl žádny pojistky ( jak jsi psal) ty budou už nejspíš v pojistkové sříni :(


6.2.11, 18:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
Proč se napřed nenaučíš teorii? Materiálů je všude dost... ať co se týká dílenské příručky BMM pro Fel. nebo samotný popis systému BMM třeba tady http://stekly.wz.cz/bmm.html Já když začínal tak jsem se všechno snažil napřed naučit sám z dostupných zdrojů a až pak jsem se ptal.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


6.2.11, 18:58
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
Nádrž jsem kdysy vyměňoval s tatíkem na 120ce. Tam je to ale něco jiného. Teď před pár dny vyměňoval chlápek, co má vedle mě garáž na felině kombi. Nyní tu řádí dementi, kteří propíchávají nádrže a kradou benzín. Díval jsem se na něho a zjistil třeba rozdíly mezi čerpadlem 1,3 a 1,6MPi. Vím, že se musí vyndat bovdeny ruční brzdy, odpojit elektrika od nádrže, hadičky na benzín. Chvílemi jsem mu pomáhal. Dělal to ale na rampě, tak mu to šlo docela dobře. Sám jsem nádrž ale ještě naštěstí nevyměňoval. Elektrika je napojená přes taková plochý plastový konektor, uprostřed jsou dva menší fastony a po stranách větší. Ty vnitřní jsou myslím od čerpadla a ty větší plovák.

Snažil jsem se jen pomoci. Díval jsem se, že chce hardb předělat Fáčko na úplně jiný a zbytečně složitý systém, i když karbec by byl o mnoho jednodušší na předělání. Dokonce podle mě i na opravy. Ale je to jeho rozhodnutí.
Jiří: to s tím připravováním je to samozřejmě pravda, ale když takhle šetří a bude tam dávat díly z vraku, tak to má úplně to samé. V servisu mu to mohou předělat celé, ale taky mu mohou říci, že Třeba ŘJ je špatná, že mu musí dát jinou, nebo třeba čerpadlo. Koupí nové díly a zase peníze v pr..i.
V tomhle tom s tebou souhlasím, buď nechat všechno udělat servis i se sháněním dílů, nebo to vše udělat sám.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


7.2.11, 11:03
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
nádrž jsem nevyměňoval protože dnes mi přišlo palivové čerpadlo a hned sem narazl na jeden problém, čerpadlo jako takové funguje ale nepodařilo se mi zapojit ukazatel hladiny plováku ( jen na zkoušku )

jak už si tu psal tak od čerpadla vedou 4 dráty, ty krajní (větší) vedou přímo k motorku čerpadla a ty ve středu (menší) vedou od plováku

co jsem si vzal kousek kabeláže z vraku tak tam má krajní červený a hnědá drát, a ty ve středu mají modrou a žlutou barvu a pokud připojím dráty dohromady od plováku který mám v autě tak mi ukazatel paliva na přístrojové desce vždy jen poskočí při otočení klíčku a to v jakékoliv poloze plováku

tak za
1. je potenciometr špatný ( zkusím to změřit multmetrem )
2. vše je v pořádku ale je tam někde špatný okruh
3. plovák má jinačí rozmezí odporu než budíky ( ale oboje dvoje je z felicie )

jinak at vám upřesním jak to vše bylo ...

den poté co mi auto začalo poskakovat tak sem si vzal v práci dovolenou abych se na to podíval podrobněji když sem doma nic nezjistlil tak sem objel pár servisu v okolí
v
1. se na to podíval ale na zpravování neměl čas
2. servis by to spravil ale do ecotronika se mu pouštět nechtělo
3. servis tam sem zajel za záměrem změření předstihu, byl ochotný ale pak zjistil že to má RJ a pod tak po chvílí zkoumání co s tím mi navrhl že by se to dalo předělat na jednobod a pokud si díly seženu tak mi to předělá

jen tak mimochodem zítra tam jedu se domluvit na datu kdy bych mu to tam mohl dovést tak sem zvědavý jak se domluvíme ....


7.2.11, 17:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
Aha, tak to jsem s tím čerpadlem a plovákem napsal asi naopak. Když zapojíš plovák na budík, máš ukostřené budíky? Tak pokud ti to v nějakém servisu chlápek přímo nabídnul, tak možná ano. Sám jsem zvědav, jak to dopadne a kolik jim tam necháš.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


7.2.11, 19:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 401 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz