Autor |
Zpráva |
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
Re: Chlazení motoru
jj má to dva termostaty, termostat pro hlavu otevírá při 80°C a termostat bloku motoru otevírá při 87°C.
|
31.1.11, 16:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Chlazení motoru
no, to se budou dobře diagnostikovat závady na termostatech
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
31.1.11, 17:03 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Re: Chlazení motoru
A hlavně se budou při každé poruše měnit oba.
|
31.1.11, 17:06 |
|
|
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
Re: Chlazení motoru
Zdravím, potřeboval bych se ještě zeptat na nějaké drobnosti Jaké má motor vstřikovače elektromagnety nebo piezzoelektrické ? Kolik litrů má náplň chlazení? Má 1,2 TSI 77kW stejnou kliku (soudím tak podle zdvihu) jako 1,4 TSI 92kW ? popřípadě ještě něco mají společné? Díky
|
13.2.11, 09:54 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Chlazení motoru
Veď použi Google... Citace: Unit Injector System (UIS) Pri systéme pumpa-dýza (alebo tiež Unit Injector System, UIS) je pre každý valec k dispozícii jeden injektor (vstrekovač) s pumpou, ktorý pri osobných vozidlách vytvára tlak až 2050 bar. Vstrekovacia dýza, integrovaná v injektore, vyčnieva do spaľovacieho priestoru. Systémy pumpa-dýza umožňujú presné vstrekovanie s variabilným trvaním vstrekovania. Výsledný priebeh vstrekovania a vysoký tlak vedú k optimálnemu spaľovaniu. Znamená to vyšší výkon, menšiu spotrebu paliva, ako aj nižšie emisie škodlivín a hlučnosti.
Common Rail System Pri systéme Common Rail sa palivo pre všetky valce pod vysokým tlakom až do 1600 bar zhromažďuje pripravené v spoločnom potrubí (Common Rail). Vysokovýkonné elektromagnetické ventily s elektronickou reguláciou riadia okamih a trvanie vstrekovania pre každý valec. Oddelenie funkcie vytvárania vysokého tlaku od funkcie vstrekovania pritom ponúka väčší priestor pre zlepšenie procesu spaľovania.
Tretia generácia systému Common Rail vďaka veľmi rýchlo reagujúcim piezoinjektorom v rade (inline-piezoinjektory) prináša zníženie emisií o ďalších 20 percent, spotrebu o tri percentá a tiež zníženie hlučnosti motora. Tsi by mal mat uz piezoelektricke vstreky a tu kluku som nepochopil, ked ti jeden valec ti chyba, kluka musi vyzerat ulplne inak...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
13.2.11, 10:25 |
|
|
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
Re: Chlazení motoru
Všechny TSI jsou benzínové čtyřválce.
|
13.2.11, 10:42 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Re: Chlazení motoru
Já si řikal když sem čučel pod kapotu kde to má intercooler a von je integrovanej do vodního chladicího okruhu. Ahaaaaaa
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
13.2.11, 11:04 |
|
|
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
Re: Chlazení motoru
Ty vstřikovače jsem už našel, jsou tam elektromagnetické. Nikdo neví kolik litrů chlad. kapaliny se vejde do 1,2 TSI ?
|
13.2.11, 19:35 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Re: Chlazení motoru
M007: a já vám to říkal že to jen ten chladiš a prej ne to je blbost...
KrejciBenjamin: přesně tak jsou to 4 válce. CHladící soustava to má jak píšeš a obrázek je opravdu velmi nešťastný, ale bohužel kvuli exhalačním limitům se ten motor musí ohřívat co nejrychleji proto tolik serepetiček navíc...
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
18.2.11, 23:21 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Re: Chlazení motoru
Josef neser boha...teda mě. Hledali sme přímo intercooler což je chladič stlačeného vzduchu. Todle je chladič kapaliny, která ochlazuje intercooler integrovaný do sacího potrubí.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
18.2.11, 23:45 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Re: Chlazení motoru
Tebe nebo boha to je obdobné, ale interccoler jako takový to prostě nemá no:)
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
19.2.11, 10:27 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Re: Chlazení motoru
teď mě ještě napadá, že topná soustava je vyhřívána trvale a teplotu vzduchu do kabiny řídí mísící klapky a že u motoru 1,2 TSI je poměrně problém dosáhnout na krátkých vzdálenostech provozní teploty motoru tak aby topilo těleso do kabiny. Osobně to vidím na slabou jednotku topení, ale to se může lišit model od modelu. Přeci jen Yeti je kus velké krabice...
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
19.2.11, 10:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|