teflonový přípravek do motorového oleje
Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Jiří Čech píše: Oleje se srazí??? Minerál a 5W-30?
No nevim jestli se to dá nazvat sraženina, prostě se ty oleje nesloučily, není to ve špinavým oleji vydět, pomohlo až přecedění, a byl v tom v podstatě takovej mazut takový hrudky, asi jako když starou barvu se škraloupem rozmícháš a pak ji přecedíš tak ti zůstanou takový hrudky. Jo jinak mám tady odlitý oba oleje, zítra je chci slejt a alespoň táden nechat a občas s tím zahrkat aby to bylo vidět.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
2.5.07, 20:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Kristensen píše: Jiří Čech píše: Oleje se srazí??? Minerál a 5W-30? No nevim jestli se to dá nazvat sraženina, prostě se ty oleje nesloučily, není to ve špinavým oleji vydět, pomohlo až přecedění, a byl v tom v podstatě takovej mazut takový hrudky, asi jako když starou barvu se škraloupem rozmícháš a pak ji přecedíš tak ti zůstanou takový hrudky. Jo jinak mám tady odlitý oba oleje, zítra je chci slejt a alespoň táden nechat a občas s tím zahrkat aby to bylo vidět.
Snažil jsem se na webových stránkách Castrolu najít minerální olej 5W-30 a nějak se mi to nepodařilo. Kromě toho je tento olej se sníženou HTHS viskozitou, který není vhodný do každého motoru. Každopádně to jenom svědčí o tom, že oleje Castrol nejsou žádná sláva...
_________________ J.
|
2.5.07, 20:29 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Myslel jsem syntetiku 5W-30 se sníženou HTHS viskozitou...
_________________ J.
|
2.5.07, 20:30 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Počkej počkej, 5W30? Neeeee, už zase myslím na zítra, 5W40 se omlouvám. To opravím
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
2.5.07, 20:41 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Kristensen píše: Počkej počkej, 5W30? Neeeee, už zase myslím na zítra, 5W40 se omlouvám. To opravím
Ani to nesedí...
Castrol GTX Magnatec
5W-40
Syntetický motorový olej SAE 5W-40, API SM/CF, ACEA A3, B3, B4, poskytující spolehlivou ochranu motoru ihned po startu. Díky unikátnímu syntetickému aditivu, které přilne k funkčnímu povrchu motoru jako magnet (Unique Molecular Attraction), poskytuje více než 4krát větší ochranu proti opotřebení než běžné oleje během studených startů, ale také i při provozu za vysokých teplot. Specifikace: VW 502.00, 505.00, Porsche.
jiný 5W-40 jsem tam nenašel... minerál se nedá udělat 5W-40
_________________ J.
|
2.5.07, 20:47 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Castrol 505.01
Speciální motorový olej vyvinutý ve spolupráci s VW do dieselových motorů systémů čerpadlo/tryska (PD). Splňuje požadavky normy VW 505.00/505.01. Lehkoběžné vlastnosti tohoto oleje zajišťují vynikající tekutost i pří nízkých teplotách, a tím i rychlý náběh mazání. Podle norem VW se do těchto motorů smí používat pouze výrobky splňující tuto specifikaci.
Specifikace: SAE 5W-40, ACEA A3/B3, API SJ/CF, VW 505.00/505.01, MB 229.1, Ford WSS M2C 917A
Castrol TXT Softec 5W-40
Lehkoběžný syntetický motorový olej SAE 5W-40, API SL/CF, ACEA A3, B3, B4 vyrobený speciální technologií Castrol Softec. Olej vhodný pro všechny moderní atmosferické i přeplňované motory osobních automobilů. Schválen dle norem VW 502.00, 505.00, MB 229.3, BMW (Long Life 98), Porsche.
To by měly být oni.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
2.5.07, 20:52 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Kristensen píše: Castrol 505.01 Speciální motorový olej vyvinutý ve spolupráci s VW do dieselových motorů systémů čerpadlo/tryska (PD). Splňuje požadavky normy VW 505.00/505.01. Lehkoběžné vlastnosti tohoto oleje zajišťují vynikající tekutost i pří nízkých teplotách, a tím i rychlý náběh mazání. Podle norem VW se do těchto motorů smí používat pouze výrobky splňující tuto specifikaci. Specifikace: SAE 5W-40, ACEA A3/B3, API SJ/CF, VW 505.00/505.01, MB 229.1, Ford WSS M2C 917A
Castrol TXT Softec 5W-40 Lehkoběžný syntetický motorový olej SAE 5W-40, API SL/CF, ACEA A3, B3, B4 vyrobený speciální technologií Castrol Softec. Olej vhodný pro všechny moderní atmosferické i přeplňované motory osobních automobilů. Schválen dle norem VW 502.00, 505.00, MB 229.3, BMW (Long Life 98), Porsche.
To by měly být oni.
No jo, ale olej do dieselů není vůbec vhodný pro motory benzínové, protože má jinou aditivaci. Takže jestli tam dal tu 505.01, tak se "srazit" musely... TXT na těch stránkách není vůbec uvedený.
_________________ J.
|
2.5.07, 22:40 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
To byl ropák
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.5.07, 13:44 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Sory, ale vyrobit minerální olej, kterej by splňoval klasifikaci 5W40 je technologicky ne-li nemožný, tak přinejmenším hodně složitý. Proto se vžilo, že 15W40 je minerál, 10W40 polosyntetika a 5W40 nebo 0W40 plná syntetika, protože technologie výroby olejů je taková, že 95% olejů SAE klasifikace 15W40 spadá pod minerální oleje, 10W40 pod polosyntetický oleje a 5W40 nebo 0W40 pod plnou syntetiku a tak ti to řekne každej dealer, nebo výrobce oleje. Záleží už pak jen na přidaných aditivech v olejích, proto se mu to nejspíš zdrclo, že se pohádaly aditiva. Etiketu od 5W40 minerál bych docela rád viděl.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
3.5.07, 15:10 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Drak píše: Sory, ale vyrobit minerální olej, kterej by splňoval klasifikaci 5W40 je technologicky ne-li nemožný, tak přinejmenším hodně složitý. Proto se vžilo, že 15W40 je minerál, 10W40 polosyntetika a 5W40 nebo 0W40 plná syntetika, protože technologie výroby olejů je taková, že 95% olejů SAE klasifikace 15W40 spadá pod minerální oleje, 10W40 pod polosyntetický oleje a 5W40 nebo 0W40 pod plnou syntetiku a tak ti to řekne každej dealer, nebo výrobce oleje. Záleží už pak jen na přidaných aditivech v olejích, proto se mu to nejspíš zdrclo, že se pohádaly aditiva. Etiketu od 5W40 minerál bych docela rád viděl.
Nic se mu tam nezdrclo kvůli aditivům, ale podle mne tam dali olej určený pro diesely a benzín v něm udělal své.
_________________ J.
|
3.5.07, 15:18 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Drak píše: Sory, ale vyrobit minerální olej, kterej by splňoval klasifikaci 5W40 je technologicky ne-li nemožný, tak přinejmenším hodně složitý. Proto se vžilo, že 15W40 je minerál, 10W40 polosyntetika a 5W40 nebo 0W40 plná syntetika, protože technologie výroby olejů je taková, že 95% olejů SAE klasifikace 15W40 spadá pod minerální oleje, 10W40 pod polosyntetický oleje a 5W40 nebo 0W40 pod plnou syntetiku a tak ti to řekne každej dealer, nebo výrobce oleje. Záleží už pak jen na přidaných aditivech v olejích, proto se mu to nejspíš zdrclo, že se pohádaly aditiva. Etiketu od 5W40 minerál bych docela rád viděl.
No počkej ale záleží co si představuješ pod pojmem minerál a syntetika, minerál je přírodní s přísadama a syntetika je uměle vytvořenej s přísadama, jediný co mají společný tak že mažou jinak nic.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.5.07, 15:19 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
To Jiří Čech
Zase záleží na oleji, z osobní zkušenosti olej pro diesely používáme i do benzínových (bereme Texaco, Power Oil, Hekra), jenom zkracujeme lhůtu na výměnu o 2.000, resp 3.000 resp 4.000 km podle třídy a pokud se tato lhůta dodržuje, bez problémů. Nedělám to z vlastního přesvědčení, ale na přání zákazníků, protože tyto oleje máme výrazně levnější kvůli množstevnímu rabatu (točíme okolo 200 litrů měsíčně). Motory bez potíží fugujou tak, jak mají, spotřeba oleje minimální a nezadřel nikdo.
To Kristensen
V podstatě sis odpověděl sám, to si pod těmito pojmy představuju.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
3.5.07, 15:41 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Jiří Čech píše: Drak píše: Sory, ale vyrobit minerální olej, kterej by splňoval klasifikaci 5W40 je technologicky ne-li nemožný, tak přinejmenším hodně složitý. Proto se vžilo, že 15W40 je minerál, 10W40 polosyntetika a 5W40 nebo 0W40 plná syntetika, protože technologie výroby olejů je taková, že 95% olejů SAE klasifikace 15W40 spadá pod minerální oleje, 10W40 pod polosyntetický oleje a 5W40 nebo 0W40 pod plnou syntetiku a tak ti to řekne každej dealer, nebo výrobce oleje. Záleží už pak jen na přidaných aditivech v olejích, proto se mu to nejspíš zdrclo, že se pohádaly aditiva. Etiketu od 5W40 minerál bych docela rád viděl. Nic se mu tam nezdrclo kvůli aditivům, ale podle mne tam dali olej určený pro diesely a benzín v něm udělal své.
jirko a co říkáš na ten můj zázrak 15W 40 M7ADS IV superturbo, leju to do všeho a výsledky mám dobré a dolévám to taky jak je potřeba i do plné i do 0W 30 jsem to dolil, mohu s takovým olejem něco podělat? přišel jsem na něj dloholetým výzkumem a nějak mi sedí, hodně ho i prodám na soudku mám napsáno "zásadně používej milošův olej, abyas dlouho jezdil a daleko dojel" miloš
|
3.5.07, 16:11 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Pokud má olej API Cx/Sx, dá se používat i do benzínových motorů starší konstrukce. Jestli nemá API Sx, nemá v benzínovém motoru co dělat.
_________________ J.
|
3.5.07, 16:17 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Jiří Čech píše: Pokud má olej API Cx/Sx, dá se používat i do benzínových motorů starší konstrukce. Jestli nemá API Sx, nemá v benzínovém motoru co dělat.
když jsem se k tomu oleji dopracoval, tak mi bylo řečeno, že se jedná o olej pro smíšený provoz, ty specifikace mi taky napsali, ale ten papír už nemám, já jsem jim vypsal do čeho to leju a ještě mi do toho něco lijou snad 10 korun na litr navíc a je to fakt od sekačky po liazku, problém byl akorát dvakrát u staré 120 že olej zhoustl, rozežral ty nánosy a to samé u RS 09, ale po výměně to bylo OK, tu 120 jsem koupil za pětistovku mému tchánovi a velice se ten motor chválí, ale měl před tím 105 zrachlení nemožné jen třskání ventilů miloš
|
3.5.07, 16:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|