ecotronik je KO- mýměna za BMM
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
Nejsem si jistý, ale palivové čerpadlo myslím běží stále, i při přepnutí na LPG. Myslím teď u podtlakových systémů. Ten tvůj systém LPG nevím co je, protože tam máš jen to tlačítko(mikrospínač), podobný mám ve fáčku i já, ale mám systém řízený Lambdou a LPG systém má svojí ŘJ. Pokud chceš odpojovat palivové čerpadlo, tak jak máš elektroventil na benzín, tak jsou dvě možnosti. 1. Zapoj paralelně k tomu ventilu relátko, které bude při přepnutí na benzín napájet benzínové čerpadlo, při přepnutí na LPG se vypne. Prostě čerpadlo zapoj na spínací kontakty relátka, které po sepnutí relátka budou napájet čerpadlo. 2. Zapoj palivové čerpadlo také přes relátko, ale naopak, tedy na nějaký drát, kterým se napájí elektroventil LPG. Tedy relátko opět paralelně k tomu elektroventilu, ale tentokráte elektroventil LPG, na rozpínací kontakty, které při sepnutí relátka nebudou pod proudem a tím pádem nebudou napájet relátko.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
4.3.11, 12:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
Abych to trošku doplnil, možná jsem to napsal trošku zkomoleně. První případ je tenhle: [IMG=http://img818.imageshack.us/img818/9205/dsc00019i.jpg][/IMG]Uploaded with ImageShack.usA druhý případ je tenhle: [IMG=http://img233.imageshack.us/img233/4250/dsc00020sn.jpg][/IMG]Uploaded with ImageShack.usJe to ale nějak kombinované s ŘJ, která čerpadlo po zapnutí klíčku zapne na asi sekundu, potom vypne a po nastartování opět zapne. Nevím jestli to dělá přímo ŘJ, ale podle mě ano.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
4.3.11, 12:51 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
varok píše: Nejsem si jistý, ale palivové čerpadlo myslím běží stále, i při přepnutí na LPG. Myslím teď u podtlakových systémů. Ten tvůj systém LPG nevím co je, protože tam máš jen to tlačítko(mikrospínač), podobný mám ve fáčku i já, ale mám systém řízený Lambdou a LPG systém má svojí ŘJ. Pokud chceš odpojovat palivové čerpadlo, tak jak máš elektroventil na benzín, tak jsou dvě možnosti. 1. Zapoj paralelně k tomu ventilu relátko, které bude při přepnutí na benzín napájet benzínové čerpadlo, při přepnutí na LPG se vypne. Prostě čerpadlo zapoj na spínací kontakty relátka, které po sepnutí relátka budou napájet čerpadlo. 2. Zapoj palivové čerpadlo také přes relátko, ale naopak, tedy na nějaký drát, kterým se napájí elektroventil LPG. Tedy relátko opět paralelně k tomu elektroventilu, ale tentokráte elektroventil LPG, na rozpínací kontakty, které při sepnutí relátka nebudou pod proudem a tím pádem nebudou napájet relátko. díky, také jsem nad tím tak uvažoval a bude to tak jak je 2. možnost s tím že tam budou 2 relátka prostě první bude na LPG pokud bude přepínač zapnutý na benzín tak bude seplé ale jakmile se benzín tím tlačítkem vypne tak přeruší spojení k druhému relátku které bude spínat el. čerpadlo. před chvílí sem to pozapojoval ale na benzín to nechce chytnout ( mám zapojené vše až na čerpadlo to mám zastím jen připojené přímo k baterce) na LPG to chytlo na drc ale po přidání plynu to chiplo asi tím že zamrzl reduktor, po chvíle čekání to vždy na LPG chytne ale za chvilinku to chcípne ... nevíte čím to že mi to na benzin nechce chytnout když to benzín tlačí a vrací se přepadem zpět do nádrže ?? nebo je to tak "blbé" a RJ nic nespína tudiš si myslí že tam benzin nejde ??
|
4.3.11, 14:40 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
auto mi chytá na drc ale bohužel jen na plyn, zkoušel jsem proměřit drát který vede od RJ do pojistkové skřínky ve feliciich a zjistil jsem že pokud otočím klíček do první polohy tak tam nejde žádné napětí, a pokud startuju tak je tam napětí cca 0.4 V což je málo, netušíte někdo kde je zakopaný pes??
ted jedu auto vyzkoušet aspon na LPG snad mi vystač nádrž ...
|
4.3.11, 17:10 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
auto jede opravdu dobře, dokonce zahrábne na LPG což před tím sem nemohl říct.
jen mi vrtá hlavou to jaktože mi nejde nastartovat na benzin
pak že se mi hoodně pozdě otevřel termostat nebo je tam jiačí hodnota tepoty ( při jízde mi to ukazovalo pořád kolem 110 °C a když sem vzal multimetr tak sem naměřil odpor zhruba 85 ohm, a když mi budíky ukazovali kolem 70 - 80 °C tak tam bylo kolem 55 ohm a zhruba po 6 km cesty sm měl konečně vlažný chladič ...
a možná jsem zjistil proč mě ecotronik začal poskakovat ...
mohlo by to být způsobené tím že byla prasklá hadička od podtlaku od víka ventilů která vede ze zadu do sání ?? tím by vlastně směs byla o něco chudší proto to asi opravdu poskakovalo ...
|
4.3.11, 17:47 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
ja to vidím na zakusnutý vstrekovač, ak dlhšie stojí tak aj pri privedení napätia ihlu nezdvihne a nestrieka...
takže, napoj na konektor ku vstrekovaču ( myslím že sú to krajné svorky ) aspoň 10W 12V žiarovku a zaštartuj na benzín, žiarovka musí blikať.
ak nebiká je chyba v elekrike, bude to najskôr v LPG systéme ktorý odpojuje vstrekovač benzínu...
ak žiarovka bliká je vadný vstrekovač, ak nepomôže pobúchať po ňom tak ho treba vymeniť...
samozrejme ešte musí byť dobré čerpadlo a regulátor tlaku...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.3.11, 20:36 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
a na tie podtlakové vei sme ťa upozorňovali viac krát.... falošný vzduch vie narobiť krásne záhady...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.3.11, 20:38 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
michalkatka píše: ak žiarovka bliká je vadný vstrekovač, ak nepomôže pobúchať po ňom tak ho treba vymeniť...
tím " pobouchat" myslíš co ? nějak ho poklepat ?? ty krajní kontakty na škrtící klapce tam jak jsou ty 4 piny?? žárovku mám 21W ... co se týče té hadičky tak vím, byla to snad 1. varianta kterou to mohlo být, všechny jsem je prohlížel ale jak se ukázalo tak blbě ...
|
4.3.11, 22:04 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
ešte si skontroluj napájanie RJ, to sa mi nejako nezdá, ale keď motor beží na LPG tak musí byť napojená...
jedine že by si tam nechal ešte karbecové zapaľovanie....
neviem čo si už poprerábal, na fotke som tam videl klasickú indučku vedľa BMM modulu...
tie kontakty by mali byť krajné vstrekovač a vnútorné čidlo teploty nasávaného vzduchu, ale schémy úrčite máš, skontroluj si to...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.3.11, 22:13 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
tu indukční cívku jsem dnes odělal a mám tam už jen BMM, takže už tam není nic původního krom spínaných 12V zbytek sem natahoval v novotě až na otáčkoměr a teploměr ( který je rozladěný )
schémata mám to je pravda jen se v nich 100% neorientuji ale něco z nich vyčtu
|
4.3.11, 22:16 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
je to tak, u vstřiku jsou dva krajní na zapojení diody 3 a 4
|
4.3.11, 22:19 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
tak vstřik je KO, zkoušel jsem to při startování napřed žárovkou, pak i multimetrem a pokud jsem zkoušel měřit všechny 4 přívodní kabely tak sem naměřil kolem 5V jinak tou žárovkou se to mělo zkoušet přímo na vstřiku nebo na přívodních kabelech ?? pak sem zkoušel ještě startovat a mít plyn na podlaze a benzín nebyl cítit mimochodem jsem dnes zapojil ty 2 relátka na odpojení a připojení pal. čerpadla a zdá se že to funguje jak má .... http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1 ... licia.html není to nejlevnější
|
5.3.11, 11:17 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
kup jetej
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
5.3.11, 11:21 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
a bude 100% fungovat ?? nemáš náhodou nějaký?
|
5.3.11, 11:29 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
vis urcite ze to je vstrik? ja jsem zatim zadny spatny nevidel...ale muze se stat no....ty ctyri draty v konektoru jsou dva na vstrik a dva na teplotni cidlo...palivo ti tam jde...?
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
5.3.11, 11:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|