Autor |
Zpráva |
Svedici
Příspěvky: 13
|
Velký problém
Zdravím jsem na tomto foru noví a neznám vše tak mě prosím omluvte zda píší někam jinam nebo do špatné sekce. Mám octavii 1.8t a mám tyto problémy.Nedávno mi diagnostika ukázala vadné čidlo teploty chladící kapaliny tak jsem ho vyměnil a dnes při testovací jízdě se ručička ukazatele teploty zasekne přibližně 3 mm před optimální teplotou tedy před polovinou a to při zapnutém topení.Při vypnutí topení se ručička přibližně za 5 minut dostane na optimální teplotu a tak zůstane dokud nezapnu topení a nezvolním způsob své jízdy.Po přijetí domů jsem otevřel kapotu a zkontroloval čidlo zda je stále na stejném místě a nebylo,bylo zčásti vypadlé ze svého místa,ale kapalina neunikala.Tak nevím zda je problém s teplotou způsoben tímto nebo je zavzdušněná chladící soustava,ale nad tím pochybuji.Poté mě napadlo zda není poškozený termostat? Dále,turbodmychadlo my také poslední dobou začalo zlobit při zatížení syčí.Nevím zda je porouchané nebo ucpané nebo je prasklá některá část potrubí před a za turbem tedy výfuková část? Dále mi začalo něco cvakat v oblasti hlavy ventilů,mohly by to tedy být zdvihátka ventilů? A jako poslední závada je při pouštění spojkového pedálu slyšet z oblasti převodovky takové bouchnutí,předpokládám že by to mohlo být uložení převodovky nebo není v pořádku spojka,protože auto má najeto přes 380000km a zatím nebilo nic měněno. Všem vám velice děkuji za vaše odpovedi.
|
4.3.11, 21:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
buldozerxxx
Příspěvky: 300 Bydliště: Dubi 2 Teplice 417 02
|
Re: Velký problém
tak s tou teplotou jsem mnel podobnej problem..teplota litala jak chtela...a mohlo za to cidlo teploty ktere jsem koupil za 60kč nove (čina)..po vlozeni strasiho originalniho...je vse v poradku..takze i nove činske čidlo muze bejt v haji..proste smejd..
|
4.3.11, 22:28 |
|
|
Svedici
Příspěvky: 13
|
Re: Velký problém
Já jsem také koupil originál ale nejde mi do hlavy proč to dělá pouze při zapnutém topení a při vypnutém se to vrátí do normálu.
|
4.3.11, 23:59 |
|
|
žděba
Příspěvky: 615 Bydliště: Úpice(Trutnov)
|
Re: Velký problém
S tím čidlem bych zkusil ještě jednou diagnostiku, co ukáže. termostat to spíš nebude, ten by to byl kdyby se stojící auto na volnoběh ohřálo, tak jak má a jízdou by teplota padala dolů, jinak výměna termostatu u tohodle motoru je celkem láhůdka. To syčení dělá nějáká netěsnost, takže zkouknout hadice od turba, svody, výfuk Cvakání by mohli bejt ty hydroštely nebo že by řetěz mezi vačkama, když to má tolik najeto?
_________________ 120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN
|
5.3.11, 07:43 |
|
|
Svedici
Příspěvky: 13
|
Re: Velký problém
Možná jo všechno prohlédnu.A dnes ráno jsem otevrel víčko na doplnování oleje při nastartovaném motoru a šel z něj vzduch? Mohlo by to být prasklé těsnění pod hlavou?Jinak voda se mi nestrácí,na víčku se mi nedělá ta bílá emulze a olej se mi také nestrácí,takže nevím.
|
5.3.11, 10:39 |
|
|
Svedici
Příspěvky: 13
|
Re: Velký problém
A ještě jsem zpozoroval že vy vibrují pedály,ale pouze při zařazené rychlosti a otáčkách od 3000 víš.
|
5.3.11, 10:50 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Velký problém
Nie, je to normalna reakcia na pohybujuci sa klukovy mechanizmus. Pedale mozu byt slientblokom motora. Majitelia octavii tusim maju svoje forum http://forum.octaviaclub.cz/ , ale kompetentnejsie rady najdes http://forum.skodahome.cz/Nieze by sme neboli radi ze sa pytas na TW, ale tu sa do Oktaviek s turbom momentalne rozumie tak mozno cca 10 ludi
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
5.3.11, 10:58 |
|
|
Svedici
Příspěvky: 13
|
Re: Velký problém
To nevadí ze octavkam rozumí málo lidí.Většinou co nevím se týká všeobecně například ta teplota.Právě jsem se vrátil z Karlových Varů a všiml jsem si že pokud vypnu motor a chvíli počkám a pak znovu zapnu elektřinu tak se teploměr posune do prvního pole na teploměru,potom když znovu vypnu proud a zase zapnu tak se teplota vrátí do normálu,ale pouze se zapnutou elektřinou.Takže jsem z toho vydedukoval že je zřejmě vadé to nové čidlo teploty které jsem koupil?Měl bych ho jít reklamovat?Bohužel nemám kde ted připojit VAS takže mohu pouze dedukovat. Děkuji
|
5.3.11, 16:17 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Když zapneš zapalování chvíli po vypnutí motoru, tak teplota většinou trochu povyleze, protože čerpadlo vodu nehoní a motor je rozehřátý... pak začne pomalu klesat.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.3.11, 17:09 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Velký problém
bez vagu můžeš jen dedukovat, musíš vagem na turbo a váhu vzduchu trojka plný knedlík a pod tím oknem máš napsanou hodnotu co to má mít, jestli ti turbo když zabere jakoby bzučí je to normální pokud syčí a nemá podle vagu ty správné hodnoty asi prdla nějaká hadice, mezichladič, musíš hledat, teplota se nesmí pohnotout při zahřátém motoru nejde ani víš ani níž, pokud ti mírně spadne jak zapneš topení vyměn termostat, ale musí být orginál ze škodovky nebo aspon wahler ty ostatní stojí za ho**o některé ti makají tak 4O km miloš
|
5.3.11, 17:50 |
|
|
Svedici
Příspěvky: 13
|
Re: Velký problém
Tak jsem zase tady.Čidlo jsem reklamoval,bylo vyměněno ale je to stejné.Asi to bude termostat,le nejsem si úplně jistí kde je u tohohle modelu.Přečetl jsem že je někde pod škrtící klapkou a já si dělám doma všechny opravy sám a tam se dostanu jedině tak že sundám celí předek,pokud je opravdu tam.A celí předek budu sundavat přibližně za dva měsíce protože budu kontrolovat intercooler a tak dále.Tak se chci zeptat zda je ten termostat na tom místě kde si myslím a zda autu nevadí ze je to takhle,tím myslím ze teplota se nedostane na provozní ale asi na 3mm pod polovinu teploměru??
|
6.3.11, 19:50 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Re: Velký problém
Ten termostat je opravu zepredu pod sanim, je to docela hnusna prace, ale da se to rozhodne udelat bez sundavani predku tady mas obrazkovy navod, je sice pro nejakou audinu, ale to je prast jako uhod http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=16925102 Nizsi teplota autu vadi, vyssi opotrebeni, vyssi spotreba paliva. Termostat stoji kolem peti stovek, ber bud primo original (ten bude jeste drazsi) nebo wahler.
|
6.3.11, 23:21 |
|
|
žděba
Příspěvky: 615 Bydliště: Úpice(Trutnov)
|
Re: Velký problém
origo termostat je behr, takže kup behr a máš origo kvalitu v jiný krabičce za levnějc. Když ho budeš měnit, tak bacha na tu trubku pro měrku oleje, mě se ve spodní časti rozsypala, asi už byla vyhřátá
_________________ 120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN
|
7.3.11, 20:02 |
|
|
Svedici
Příspěvky: 13
|
Re: Velký problém
Zdravím tak jsem zase tady.A chtěl bych se zeptat znovu na teplotu motoru.Ukazatel teploty mi stále ukazuje špatnou teplotu ale podle chování by to mohl být termostat,ale je mi divné,že je venku teplota 10 stupnu celsia a ventilátory my začínají chladit a to jsem to auto nehnal,jel jsem pouze pár kilometrů a teplota motoru byla stále nízká.Nevíte co to může dělat.Pojistky jsou v pořádku.Děkuji.
|
10.3.11, 22:14 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Velký problém
Cidlo na chladici je poruchane(to by sa dalo vylucit odpojenim konektora na nom/ventilator by sa mal vypnut) , alebo mas kurenie nastavene na chod s klimatizaciou.
Inak to polahky moze byt vadne vodne cerpadlo, najma ak je chladic studeny (vlazny, teply, nie vsak horuci na 100 stupnov celzia). Ak je totiz hlava motora prehriata, RJ spusta ventilator bez ohladu na teplotu chladica.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
10.3.11, 22:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|