Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 07:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 401 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 27  Další
 ecotronik je KO- mýměna za BMM 
Autor Zpráva
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
palivo se tlačí přes pal. filtr to vím určitě ale raději sem zpětnou trubku od vstřiku neodělával, ale myslím si že by tama šel benzin, no každopádně to zkusit můžu jestli jde přepadem zpět do nádrže ...


5.3.11, 11:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
ta zarovka ti blikala po zatoceni.....multimetrem muzes merit co chces...a jinak ja na necem zkousel zarovku a neblikalo nic...po pripojeni vstriku to normalne frcelo

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


5.3.11, 12:35
Profil ICQ
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
aha, ale mě to ani neblikalo jen sem tam naměřil 2x 5V nic víc, žárovku jsem zkoušel dávat jak na vstřik tak i na přivod a nic to nedělalo

tak mě napadla souvislost s tím že mi nejde od RJ přívod k čerpadlu, mohlo bý to být opravdu tím že střik "řídí" přívod paliva ( spínaní čerpadla ) nebo je tam někde zakopaný pes ??


5.3.11, 13:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
RJ riadi iba relé palivového čerpadla...

tá kontrolná žiarovka sa pripája na káble čo vedú do vstrekovača...

vstrekovač sa občas kusne ak dlho stojí, s Kwikom sme to zažili na Felmane...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.3.11, 14:38
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
a když se kousne tak co sním, psal jsi že ho potukat nebo tak nějak ale nepsal jsi jak moc nebo jaky figl na to je ....

mimochodem auto mi stojí v garáži a zdá se mi že někde utíká plyn, nejvíc de cítit uvnitř auta, ale když sem vydělal dekl od LPG bomby tak tam nebylo cítit nic, i když sem otočil klíčkem tak nic nesmrdělo,

může to být jen díky delšímu stání nějaký ventil nějak zanešený nebo jak je to možné??

díky za odpověď na obě dvě otázky ;)


5.3.11, 14:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
vstrekovač je za normálnych okolností nerozoberateľný kus, je to ihla ovládaná elektromagnetom, ktorá pri pritiahnutí otvorí prívod na trysku... je to zalisované a opraviť to nejde... pokiaľ nepomôže po tom trocha poklepať, pobúchať tak s tým moc nespavíš... najprv zmeraj či ide do neho šťava, tá žiarovka sa pripája na káblový zväzok a pri štatrovaní musí blikať... ešte si zmeraj tlak, nemusiš za jazdy, to natlakovanie pred štatom stačí...

LPG môže unikať hocikde, treba zobrať jarovú vodu a všetky spoje prebehnúť, je možné že ti jemne prepúšťa aj splyňovač, pokiaľ vypneš zapaľovanie časť medzi LPG ventilofiltrom a splyňovačom by mala ostať pod tlakom, splyňovač by po vypnutí motora ( či už podtlakový, alebo elektrický ) mal uzavrieť.
ak prepúšťa najčastejšie to robí taká gumička na 1. stupni splyňovača, BRC to má podobne ako Lovato...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.3.11, 18:34
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
aha díky, z tou jarovou vodou to vyzkouším
ale pak bych vyzkoušel ještě jednu věc a to že ráno zastavím přívod plynu od nádrže a zapnu klíček a bud uslyším že plyn ušel tak pod tlakem ta část byla pokud ne tak nejspíš tam bude zakopaný pes ...


co se týče toho vsřiku tak sem měřil multimetrem napětí a jak sem už psal, našel jsem tam jen 2x 5V a žárovka neblikala a ani se vlákno nerozžhavilo přitom funkční byla ale asi tak jednu vteřinu trvalo než se rožala, když sem jí zapojil na baterku tak nevím no.

a ten vstřik se vymění jednoduše nebo je to složitější ??

co jsem se díval tak ho drží jen jeden šroubek ale k tomu vystřiku na první pohled vypadá že je to jeden kus i z regulátorem tlaku paliva tak nevím ...


5.3.11, 18:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
tých tvojích 2x5V je nezmysel už to nespomínaj...

pripoj žiarovku tak ako som napísal ( na zväzok ) a štartuj, pokiaľ nebliká je vadná RJ, alebo systém LPG ktorý odpája vstrekovač ( niektoré majú relé, niektoré to majú cez ovládací prepínač ) skúmaj, hľadaj...

vstrekovač sa dá vymeniť aj samostatne, ale konštrukčne je to celok aj s klapkou...

neviem ako u tvojom splyňovači, ale ja to testujem tak že pred štartom ( ešte pred zapnutím zapaľovania ) ručne zatlačím LPG sytič na splyňovači, ak zasyčí tak LPG tlak sa udrží...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.3.11, 19:13
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
tak to bude spíš vadná RJ, protože systém LPG mám úplně zvlášť zapojený ...

takže mám vzít žárovku a připojit jí na ten svazek který vede ke vstřiku ( konektor 3 a 4 ) ?
nebo 1. a 4. pin ??


5.3.11, 19:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
Vadná RJ je málopravdepodobná, to by motor nebežal vôbec, ale môže byť vadný výkonový stupeň pre vstrekovač....

LPG systém odpája vstrekovač, to neviem ako to máš zapojené, úplne inak to rieši karbecová verzia a inak BMM, neviem čo a ako tam máš....

konektor čo ide na vstrekovač má 4piny kontakt 1 a 4 je vstrekovač, kontakt 2 a 3 je čidlo teploty...

ty si sa mal na LPG najprv vykašľlať, rozchodiť BMM na benzín a LPG až potom oživovať....

PS: začínam byť s teba zúfalý....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.3.11, 19:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
prosim te nez zacnes utracet za dalsi soucastky....dle me to mas jen blbe zapojene, za prve zkontroluj palivo..zda ti jde do vstriku i ze vstriku, jiskra predpokladam ze jde...predpokladam ze mas uz misto klasicke inducky zapalovaci trafo a rozdelovac jen pro vysokonapetovou cast, dalsi vec...nevim jak ti tam kdo zapojil to lpg..ale dle me tam mas nekde problem mezi jednotkou a vstrikem..nevim proc ti to nerozjeli v servisu...bych je s tim poslal nekam

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


5.3.11, 19:58
Profil ICQ
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
palivo tam jde
to jsem zkoušel odpoledne že jsem odpojil přepad a pustil jsem čerpadlo a benzin tam tekl takže v tom bych problém nevyděl ...
zapalovací trafo tam mám už také, vše je BMM z ecotronika tam nezbylo nic ...

no v servisu se mu do toho z prvopočátku chtěl pustit ale nakonec to zapojení vzdal a taky nevím proč.
LPG bych tam měl mít úplně mimo, protože co mi ho tam dával tak je to uplně primitivní systém který se dával do karbecu, nemá to ani RJ, jen vypínač který je napájený ze spínačky a ovládá jen ventil v nádrži a ve směšovači ...

šel jsem to ještě jednou vyzkoušet z tou žárovkou
dal jsem jí jak na 1. a 4. kontakt tak i na 3. a 4. kontakt a neproblikla

tak mě napadlo že zkusím takový pokus.
doma mám ještě jednu RJ z imo - vím že to nepojede ale přeci jenom.

dal jsem jí tam místo té co tam mám ( bez imo ) čerpadlo jsem napojl na baterku at pořád běží a přepl jsem na benzin na chvilku to chytlo ale pak mi vypadl drátek od baterky a už jsem nenastartoval

takže bud to chytlo na drc na zbytek plynu v potrubí nebo to chytlo na benzin ale pak se RJ zablokovala a proto se mi nepodařilo znovu nastartovat.

ono to může být i špatnou RJ může tam být spálený okruh od vstřiku a od čerpadla
to by pak dávalo smysl to že od řídící jednotky nejde proud k čerpadlu a i u vstřiku ta žárovička nebliká

nebo to může být blbě zapojené ale tomu nedávám žádnou šanci

nebo je špatný vstřik

každopádně napřed vyzkouším druhou řídící jednotku, výměna je nejjednodušší a pokud to nepomůže tak zkusím druhý vstřik a pokud i to nepomůže tak to bude někde blbě zapojené ale to si nemyslím

protože tam vedou jen 3 duležité dráty -,15, 30

a pokud by to bylo blbě zapojené tak to nejede ani na LPG

ale každopádně si nechám poradit :)


5.3.11, 20:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
ako, a kde máš vyriešené odpojenie vstreku pre prevádzku na LPG :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.3.11, 10:33
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
vstřik mám připojený pořád, při přepnutí na LPG mi relé odepne relé k pohonu benzínového čerpadla a tak se benzin zastaví ...

jedu na benzin obě dvě relátka jsou pod proudem, přepnu na LPG a jedno relé se odpojí a tím se zastaví přívod paliva to je vše jak to mám vyřešené, doufám že to takhle stačí pokud ne tak jak to mám udělat jinak ??


6.3.11, 10:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
No pres lpg mistr nejsem ale co vim tak vzdy se odpojuji vstriky..a cerpadlo....ten vstrik znicis takhle na sucho....a prosim te jaka dve relatka kde mas.....bmm ma jedno rele na cerpadlo a to je vse

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


6.3.11, 10:53
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 401 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 27  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz