ecotronik je KO- mýměna za BMM
Autor |
Zpráva |
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
myslim ze je tam zrada v zapojeni, mozno to robi to prepojenie na LPG.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
6.3.11, 14:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
neviem, káblovačku BMM určite neprerábal...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.3.11, 14:56 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
jj, nakonec to bylo lankem ... ono jak je tam připevnění a na konci je tam taková ta čepička zacvaknutá v tom držáku škrtící klapky tak to bylo odchlíplé a vždy jak sem ubral na plynu tak to tou čepičkou zavadilo o sání a tím pádem to drželo tak velké otáčky ted jak sem to zpravil tak to krásně funguje a drží to tak těch 800 ot/min jak má tak ted už jen zprovoznit ten benzín a budu spokojený ...
|
6.3.11, 15:17 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
Nevím, jestli jste to tady už probírali, ale máš otevřený elektroventil benzínu? Při provozu auta na LPG je vždycky elektroventil na LPG u nádrže a jeden u motoru, já mám jeden u nádrže LPG a jeden na reduktoru. Potom bývá ještě elektroventil na benzín, taky bývá někde u motoru. Takový modrý plastový válec. Funguje to tak, že při provozu na benzín se ten el. ventil benzínu otevře a el. ventil plynu je uzavřen. Při přepnutí na provoz LPG se el. ventil benzínu uzavře a el. ventily(y) LPG otevřou. Tohle bývá většinou u karburátorových verzí fáček a jiných aut. Možná i u BMM s podtlakovým systémem, tedy ne ovládaných Lambdou(nemají zvlášť ŘJ pro LPG). Já mám u fáčka BMM systém řízený Lambda sondou a mám pro LPG malou ŘJ, která se o všechno postará. Tak otevři kapotu a zkus se podívat, jestli tam nemáš ten el. ventil benzínu, forku nemám. Je to ale většinou modrý plastový válec, do kterého vedou dva dráty a dvě trubky. Jeden drát je ukostřený a druhý bývá ovládán přepínačem na přepínání Benzín- LPG. Přepni to na benzín a změř měřákem nebo zkoušečkou, jestli je na tom ventilu proud. Jestli ne, tak je zavřený a problém máš vyřešen.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.3.11, 16:11 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
varoku... pri BMM sa elektroventil benzínu nepoužíva, odpája sa vstrekovač...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.3.11, 16:12 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
Však ano, ale on měl původně fávo jakoby karbec, ne? tedy Ecotronic, ale to je v podstatě karbec. Psal jsem, že u BMM systému se el. ventil benzínu nepoužívá.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.3.11, 16:18 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
tak načo to má hľadať keď už odpojil spiatočku benzínu a ten mu cirkuluje....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.3.11, 16:20 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
varok píše: Potom bývá ještě elektroventil na benzín, taky bývá někde u motoru. právě tento ventil (spíš kabely) jsem využil na zastavení pal. čerpadla. pokud se jelo na benzin tak eletroventil byl napájeny 12V a při přepnutí na LPG se obvod přerušil a právě tímto drátem mám napájené 1. relé které až spíná relátko k pal. čerpadlu a problém je v tom že RJ nevydá nebo se někde ztratí 12V které mají zapnout čerpadlo a pak ta RJ ještě bud nevydá nebo se někde ztratí impulzy které vstřikovač otevřou v požadovaných impulzech ale myslím si že tyto okruhy jsou navzájem propojené protože nefungují jak u RJ bez imobilizeru tak i z jednotkou z imobilizerem ( pokud ta jednotka z imobilizérem vubec něco vyšle když je "zablokovaná" ale měla by když se při připojení do auta bez imobilizeru nastartuje ale motor pak chcípne ...
|
6.3.11, 16:23 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
Ale já to psal. Kdyby jsi to předělal na klasický karbec, tak nemáš problémy. Díly by jsi sehnal nové, kromě karbecu, za tu tvoji pálku za náhradní díly na BMM. S karbecem jsou mnohem menší problémy než s BMM systémem. Když je origo a dobře funguje, je to na emise a na spotřebu asi lepší než karbec, ale jinak na opravy složité. Plno čidel, počítač apod. Hm
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.3.11, 16:33 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
Jo, a to jsi ty kabely na tom el. ventilu nechal a zároveň napájíš relátka, nebo si to od toho el. ventilu odpojil?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.3.11, 16:35 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
ne, ten elektroventil jsem vyhodil ale použil jsem jen ten drát ve kterém vede tech 12V když jede na benzin nic víc sem z toho nepoužil ...
|
6.3.11, 16:39 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
A to jsi spojil ty trubky nebo hadičky na tvrdo?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.3.11, 16:42 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
Predpokladam ze neni az tak blbej..a ze ten ventil uplne vyhodil....navic psal ze benzin mu jde jak do vstrikovaci jednotky tak z prepadu a pri rucnich impulsech mu vstrik rozprasuje palivo.......nemas nahodou jen prehozene konektory na vstrikovaci jednotce....myslim ze od servomotorku a vstriku jdou prehodit mezi sebou....
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
6.3.11, 16:46 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
varok píše: A to jsi spojil ty trubky nebo hadičky na tvrdo? a co s tim mel podle tebe udelat
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
6.3.11, 16:47 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: ecotronik je KO- mýměna za BMM
na vstrik patri tady ten cervenej konektor
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
6.3.11, 16:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|