Favorit- dobíjení sepne až při 2000ot/min.
Autor |
Zpráva |
senkyr222
Příspěvky: 84
|
Favorit- dobíjení sepne až při 2000ot/min.
Zdarvím
Mam favorita rv 1992 (německej vývoz s BMM 40 Kw)
Když nastartuji tak svítí kontrolka dobíjení a zhansne až když se motor dostane nad 2000 ot/min. potom to zase nechám spadnout na volnoběh a auto dobíjí.
Tak se chci zeptat zda je to normální jev, nebo jestly je nečo špatně. Díky za názory, rady a typy.
_________________ škoda felicia 1,3 mpi r.v. 1998, nová tvář.
|
8.3.11, 12:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Favorit- dobíjení sepne až při 2000ot/min.
je to normalne.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
8.3.11, 12:59 |
|
|
Sotek
Příspěvky: 586
|
Re: Favorit- dobíjení sepne až při 2000ot/min.
když jsem měl fáčko, tak mi to také dělalo, po nastartování kontrolka zhasla až když jsem se rozjel a překonal hranici 2tis. poté už nesvítila. Takže je to normální....
_________________ Trabant 601s - už není Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný
|
8.3.11, 13:25 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Favorit- dobíjení sepne až při 2000ot/min.
Ten alternator je kram, takze tak. Neresit.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.3.11, 13:30 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Favorit- dobíjení sepne až při 2000ot/min.
ale on uz ma mensiu drazkovu remenicu... tam by to uz nemala byt vlastnost, ale skor problem s oxidaciou niecoho edit: v 92 sa BMM este nerobilo, nemas ekotronic? elektronicky riadeny karburator?
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
8.3.11, 15:14 |
|
|
buldozerxxx
Příspěvky: 300 Bydliště: Dubi 2 Teplice 417 02
|
Re: Favorit- dobíjení sepne až při 2000ot/min.
mamci forman a znamyho facko taky 1.3bmm to samy..po nastartovani sviti a po proslapnuti nabudi a zacne dobijet..podle mne normalni....
|
8.3.11, 15:25 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Favorit- dobíjení sepne až při 2000ot/min.
Ano, ale Bmm zacne dobijat pri 1200ot., Ak je vsetko v cajchu uz hned po nastartovani (900ot). Dobijacia sustava sa nemenila od Facka 93 az po poslednu socka feliciu v 2001. 2000 ot. je vcelku dooost rozdiel
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
8.3.11, 15:30 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Favorit- dobíjení sepne až při 2000ot/min.
Ono zase berme do uvahy aj presnost otackomeru Kazdopadne to zhasina po starte niekde medzi 1000 a 2000 ot, robi to tak aj moj forman, aj rapid s felda altikom, aj kamosov bmm rapid to tak robil kym este jazdil.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
8.3.11, 16:11 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit- dobíjení sepne až při 2000ot/min.
Je několik verzí regulátorů na altíku, tak asi každý jinak pracuje. Třeba já jsem měl kdysy fávo r.v. 91. Tam jsem musel taky po startu jemně přišlápnout plyn aby to začlo dobíjet. Ale určitě né až 2000, spíše do 1500ot./min. Tatík měl fáčko r.v 92 a tam nemusel přidávat plynu po startu. Potom měl fáčko po strejdovi, r.v. 93 a tam opět musel přidat. Já mám nyní fávo r.v. 94 a taky nemusím. Při naskočení studeného motoru má asi 1100-1200ot./min, tak to k nabuzení stačí.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.3.11, 16:50 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Favorit- dobíjení sepne až při 2000ot/min.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.3.11, 18:22 |
|
|
senkyr222
Příspěvky: 84
|
Re: Favorit- dobíjení sepne až při 2000ot/min.
Aha tak to bude tím odpurkem protože já tam žádný nemám.
diky lidi .
_________________ škoda felicia 1,3 mpi r.v. 1998, nová tvář.
|
8.3.11, 19:51 |
|
|
tabacek
Příspěvky: 22
|
Re: Favorit- dobíjení sepne až při 2000ot/min.
jooo.. rozdelat altik.. vycistit a pod.. pak budes mit pokoj popr hodit odpor paralelne na zarovku v pristrojovce.. ale jak bylo receny neni to takovy velky problem.. hlavne ze se nabudi.. a dobiji.. jinak odpor neni u kazdyho.. staci zarovka.. pres tu zarovku se to nabudi..
|
21.3.11, 11:30 |
|
|
ruza08
Příspěvky: 3
|
Re: Favorit- dobíjení sepne až při 2000ot/min.
zdar chlapi.. chtel sem se zeptat zda je normalni kdyz nastartuju motor tak sviti kontrolka dobijeni a baterka po nastartovani ma nakych 12,5 v a pak kdyz pridam plyn kontrolka zhasne ale je to porad na 1,5 v a kdyz zacnu zvysovat otacky tak uz se napeti zacina zvedat na nakych 13,5 az 14 v ... a kdyz pustim plyn tak je tam zase tech 12 je to alternator?? a nebo mam nizke otacky na motoru? diky moc za odepsani.
|
4.4.11, 18:56 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit- dobíjení sepne až při 2000ot/min.
Co je to za auto? Favorit, ale jaký typ, spíše rok výroby? Podle mě je v háji regulátor, nebo něco v altíku. Není jen volný řemen?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
4.4.11, 19:11 |
|
|
ruza08
Příspěvky: 3
|
Re: Favorit- dobíjení sepne až při 2000ot/min.
ne remen volny neni ten sem dotahoval. a rele nevim jak bych ho mel zkontrolovat.
|
4.4.11, 19:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|