Re: felicia - zastava budiku na pristrojovce
Sadra17 píše:
koroze, koroze, koroze, koroze, koroze, koroze všechno ostatní se dá dost levně opravit
hehe, to je asi vecny problem - asi je to utopie, ale nechtel bych na to po prohlednuti od nekoho, kdo tomu rozumi treba nejaky cas sahnout... ;]]
Sadra17 píše:
benzínový felicie maji Euro 2
Takze vsechny felicie jsou za 3 litry
Tam je udaju... ale asi jak pise sadra - za 3litry
CROWACK píše:
hele, řeknu ti to takhle - ať to má najeto co to má najeto, u tohoto vozu je to vesměs jedno, důležitý je mechanický stav, a ten se z počtu najetých kilometrů odvodit nedá. Kromě toho údaj na přístrojové desce je v dnešní době naprosto nicneříkající, vždy tam bude to, co tam chtějí mít zákazníci. Pokud je to bořené, šel bych od toho, hledej pokřivené nosníky, sváry co nejsou z fabriky, atd...
Ja se ted uz neptam na stav tachometru, to uz jsem prekonal ;[], ale spis vseobecne rady, zacal jsem si neco sepisovat:
proklepat prahy, jestli maji kovovy a stejny zvuk nebo jsou kitovane - pozor na puchyrky
jednostrane sjete pneumatiky znamenajici probel s napravou
zakvedlani s celym autem ke zjisteni vule tlumicu - jestli se vrati do puvodniho stavu
licovani plechovych soucasti - jestli nebylo auto bourane - ze stejneho duvodu zkontolovat svary u motoru
ohmatana radici paka, oslapane pedaly = najeto vic nez 200000 km
Potahy neosoupane
Pri jizde dat ruce z volantu, jestli auto "netahne" na jednu stranu
Zkusit prudce brzdit, rozhybat volant ze strany na stranu <losi test?>