Autor |
Zpráva |
furious
Příspěvky: 2
|
Š 110 R + motor z T 613
Omlouvám se , pokud jsem to nevložil do správné rubriky.
Hledal jsem diskusní fórum Š 110R , našel jsem jenom tenhle fórum.
Minulý týden jsem dostal takový nápad.
Dizajn Š 110 R se mi hodně líbi, a zvuk tatrovky taky.
Co takhle skombinovat vlastnosti.
Uź jsem udělal několik výkresů, místa je dost v zadné části Š 110R.
Praktické provedení :zadní část T 613 (motor podvozek, kus rámu) na které by byla
nasazená karoserie Š 110 (s odmontovaným motorem, bez, zadní nápravy).
Váš názor?(zkušenosti s podobnou transplantaci?)
|
6.5.07, 14:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Š 110 R + motor z T 613
furious píše: Omlouvám se , pokud jsem to nevložil do správné rubriky. Hledal jsem diskusní fórum Š 110R , našel jsem jenom tenhle fórum. Minulý týden jsem dostal takový nápad. Dizajn Š 110 R se mi hodně líbi, a zvuk tatrovky taky. Co takhle skombinovat vlastnosti. Uź jsem udělal několik výkresů, místa je dost v zadné části Š 110R. Praktické provedení :zadní část T 613 (motor podvozek, kus rámu) na které by byla nasazená karoserie Š 110 (s odmontovaným motorem, bez, zadní nápravy). Váš názor?(zkušenosti s podobnou transplantaci?)
No já si myslím že to je nereálný a když tak s hodně obrovským úsilým protože tatra vypadá strašně podobně jak vzhledově tak konstrukčně (převodovka podvbozek a jeho uložení) ale všechno je o hodně vetší tak nevim nevim.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
6.5.07, 15:02 |
|
|
jindra
Příspěvky: 478 Bydliště: hodonínsko,zarazice
|
Re: Š 110 R + motor z T 613
furious píše: Omlouvám se , pokud jsem to nevložil do správné rubriky. Hledal jsem diskusní fórum Š 110R , našel jsem jenom tenhle fórum. Minulý týden jsem dostal takový nápad. Dizajn Š 110 R se mi hodně líbi, a zvuk tatrovky taky. Co takhle skombinovat vlastnosti. Uź jsem udělal několik výkresů, místa je dost v zadné části Š 110R. Praktické provedení :zadní část T 613 (motor podvozek, kus rámu) na které by byla nasazená karoserie Š 110 (s odmontovaným motorem, bez, zadní nápravy). Váš názor?(zkušenosti s podobnou transplantaci?)
nevím jestli tam ten motor dostaneš
http://www.skoda110r.cz/
_________________ ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450
|
6.5.07, 15:16 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Š 110 R + motor z T 613
niekde na webe som videl foto starej felicie s motorom tatra v zadu!!! prečo by to nešlo???, ide o to čo si ochotný do toho vraziť, koľko času a peňazí....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.5.07, 18:58 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Mimo čas a peníze, nacpat do auta, který je dimenzovaný na výkon okolo 40 kW motor s výkonem 120kW asi nebude to pravý, převodovka, brzdy nápravy a konec kastle asi bude hodně trpět, navíc se spotřebou okolo 20l/100 asi nebude stíhat nádrž...
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
6.5.07, 19:08 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Drak píše: Mimo čas a peníze, nacpat do auta, který je dimenzovaný na výkon okolo 40 kW motor s výkonem 120kW asi nebude to pravý, převodovka, brzdy nápravy a konec kastle asi bude hodně trpět, navíc se spotřebou okolo 20l/100 asi nebude stíhat nádrž...
to všetko sa dá obísť zpevnením kastle, poriadnymi brzdami, ja tvrdím že nič nie je nemožné...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.5.07, 19:16 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Dá se všecko, ale tato úprava asi bude stát dost peněz, funkčních motorů na 613 je hodně málo a ty co sou, sou docela v žalostným stavu, každopádně mě nijak nenapadá, jak zesílit převodovku na třikrát tak větší výkon.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
6.5.07, 19:57 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
V časopise Svět motorů byla 100ka a měla motor z tatry+převodovka a ramena....všechno jde kluci....
_________________
|
6.5.07, 19:59 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Leda použít celou zadnici z tatry, je to na stejným principu jako škoda, ale to si pořádně namasti kapsu, v zachovalým stavu to pod 30.000,- nepůjde, před deseti rokama sme restaurovali prezidentskou tatru po Husákovi a mimo jiné se celej zadek se opravoval, tehdá to vyšlo na zhruba 110.000,- (jenom ten zadek), takže by to chtělo asi sponzora na čelo.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
6.5.07, 20:10 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
6.5.07, 21:57 |
|
|
furious
Příspěvky: 2
|
Díky za odkazy, myslím si že se ten motor z T 613 vleze i do 110 R.
|
7.5.07, 19:27 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
furious píše: Díky za odkazy, myslím si že se ten motor z T 613 vleze i do 110 R.
ono to vleze i do trabanta, ale té práce, to je hodin odrána do večera, no zírám miloš
|
7.5.07, 19:35 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nebyl by lepší jinej motor ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.5.07, 20:41 |
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
Motor s převodovkou z T613 má asi 460 kg, s kompletní zadní nápravou a brzdami to může být skoro šest metráků a není to úplně stejná koncepce jako Š, diferenciál a hnací hřídele jsou pod motorem, což je asi jediné štěstí, jinak by té škodovce šla přední kola okamžitě do vzduchu.
Celkem dobře znám vestavbu tohoto motoru do Felicie (starší typ), kam se dozadu napasovala celá nápravnice (to je u tatry vzácný díl, nesmí být prožrána korozí) i s rameny a myslím, že se tam vtěsnal bez úpravy i celý ten zadní příčník.
Při výběru motoru doporučuju volit nejběžnější typ T613E1 (1980-85, stálý převod 1:3,909) nebo T613E1/I (1986-91 s převodem 1:3,15). Pokud to bude vytažené z nějakého vraku, chce to minimálně vyměnit rozvodové řemeny, olej a svíčky. Nějaké vážnější úmysly směrem k celkové opravě bych vzhledem k nedostatku a cenám dílů raději zavrhnul.
Mimochodem, k čemu to má sloužit? Na silnici to doufám nepotkám?
|
18.5.07, 00:47 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Teď to bylo na ČT1 v AMR. Chlapík měl ve 100 motor z 613, ale měnil celou zadní nápravu i s uložením a kusem podlahy.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
19.5.07, 11:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 60 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|