Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 12:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 motor favo 
Autor Zpráva
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Dobrá mám Rapida 130...plánuji, že se bude lícovat sací potrubý ( mělo by se i výfukové ??? ) a tak když už to bude dole..tak tam mám tedy smahnout více těch podložek ??? Když jo tak kolipak ???

Jo a mám v plánu se naučit alchymii karburátoru...tam se dá vylepšit co ???

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


7.5.07, 17:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Dobrá mám Rapida 130...plánuji, že se bude lícovat sací potrubý ( mělo by se i výfukové ??? ) a tak když už to bude dole..tak tam mám tedy smahnout více těch podložek ??? Když jo tak kolipak ???

Jo a mám v plánu se naučit alchymii karburátoru...tam se dá vylepšit co ???


Jo tak do alchymie karburátoru nechtěj zasvětit, páč ten se ladí od motoru, na každým je jinak, mě to trvalo měsíc než jsem to naladil triskama a vzdušníkama na to sání MPi jinak mám dojem že se tam přidávaly další dvě slabý podložky, takže celkem 3 a mezi každou těsnění. Jinak jen tak mezi řečí tady je moje stávající sání :lol:
Obrázek

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


7.5.07, 17:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek Re: motor favo
Kristensen píše:
michalkatka píše:
riešenie náklonu sa rieši podložkou, ale mne sa skôr pozdáva vyfrézovať tých 10° na sacom potrubí tam kde dosadá na hllavu, neviem presne či to stačí, či netreba prefrézovať aj dosadacu plochu pre karb, ale čiastočne to rieši aj výšku airboxu... niekde som to videl a tak sa mi to pozdávalo najlepšie, samozrejme pokiaľ nemá origo sanie 136...


odfrézovámí je chyba, zkrátíš sání, sice jen trochu ale je to znát, auto stratí trošku zátah, samozřejmě že pokud ten motor vyměníš za stodvácovej tak to nepoznáš ale jinak to je znát, já jsem měl origo sání 136 a ještě jsem dal pod karbec 2cm podložku a nakonec jsem to ještě předělal na sání z MPi

Obrázek


Moc hezký - tos mi nasadil brouka.... :D

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


7.5.07, 20:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: motor favo
michalkatka píše:
riešenie náklonu sa rieši podložkou, ale mne sa skôr pozdáva vyfrézovať tých 10° na sacom potrubí tam kde dosadá na hllavu, neviem presne či to stačí, či netreba prefrézovať aj dosadacu plochu pre karb, ale čiastočne to rieši aj výšku airboxu... niekde som to videl a tak sa mi to pozdávalo najlepšie, samozrejme pokiaľ nemá origo sanie 136...


Presne touto cestou som sa v myšlienkach uberaj aj ja...lenže sa bojím, aby potom dobre tesnilo potrubie na hlave....nestačí sfrézovať prírubu pod karbecom, muselo by sa sfrézovať obojo - aj príruba pod karbecom, aj príruby na hlavu...no a potom potrebujem podložky s takým uhlom, ako budú sfrézované príruby k hlave...aby sa lokálne hliník nenamáhal...trochu komplikované...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


8.5.07, 12:58
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Pánové jak to je s tvrzenýma sedlama a hlinikovejma hlavama u 781.136-ky ???

Mám namysli to že v hlinikovy palici bejt musej vlozeny tvrzený sedla...ale prej jesi nejsou dva druhy ??? Na Special a na Natural ???

Obětujrte se někdo pro rozsáhlejší odpověd :cry: :cry: :cry:

Děkuji...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


15.5.07, 16:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Pánové jak to je s tvrzenýma sedlama a hlinikovejma hlavama u 781.136-ky ???

Mám namysli to že v hlinikovy palici bejt musej vlozeny tvrzený sedla...ale prej jesi nejsou dva druhy ??? Na Special a na Natural ???

Obětujrte se někdo pro rozsáhlejší odpověd :cry: :cry: :cry:

Děkuji...


Lišej se materiálem, nerozpoznáš je od sebe, hlavy jsou pouze označený pro 135 a 136 motory a to ještě do určitýho roku, někde jsem to tady vypisoval. Jinak jsou všechny použitelné na natural.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


15.5.07, 21:04
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz