Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 20:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Fabia 1.9 SDi - zlobí chlazení 
Autor Zpráva

Příspěvky: 13
Příspěvek Fabia 1.9 SDi - zlobí chlazení
Poslední týden se mi stává, pokud je motor studený, začne mi po nastartování cca 15 vteřin blikat kontrolka chladici kapaliny... Avšak kapaliny je dost, vodni pumpa je o.k (před dvěma měsící nová) chlazení nikde neteče. Po druhem nastartování, někdy až po třetím už kontrolka neřve.... Motor se nijak nepřehřívá chladič i rozvody po 50km jízdy dle mě ok. Takže co by to mohlo být? čidlo? nějaké nápady?


24.11.10, 16:37
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
nestartujes rano kde je auto postavene na chodniku spolujazdcovou stranou vyssie, cize je auto naklonene?
ak ano tak to neries, voda sa zleje a vykazuje chybu nedostatok chl. kvapaliny.
skus to napojit na Vag, chyby??
pozri aj kontakty si niesu zaoxidovane, nesledne ak to nepomoze tak je cidlo v haji... :wink:

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


24.11.10, 17:28
Profil

Příspěvky: 13
Příspěvek 
no auto stojí mírně z kopečka ale je to fakt minimálně, problém je že to dělá i když stojí na rovině. kontakty jsou ok K vagu nemam pristup. Takže to vidím na výměnu čidla.. no uvidíme co to provede.


24.11.10, 18:02
Profil

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
no ten VAG by Ti povedal podla mna viac, hlavne blok hodnot 003 a 006 aku teplotu resp. hladinu to vykazuje... :wink:

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


24.11.10, 22:42
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
Já mám na fabce ten samý problém, píšete tu o nejakém VAGu, co to je??? Jo a jak zjistím, ze jsou ty kontakty čidla zaoxidované? To čidlo je nejspíš uvnitř expansní nádobky chl. kapaliny, že? Jak se dovnitř dostanu k tomu čidlu, abych ho mohl zkontrolovat...


28.11.10, 14:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Diagnostika koncernu VW... stačí příslušný kabel, notebook a program VAG-COM a může se vesele diagnostikovat i doma.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


28.11.10, 14:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
tviks píše:
Já mám na fabce ten samý problém, píšete tu o nejakém VAGu, co to je??? Jo a jak zjistím, ze jsou ty kontakty čidla zaoxidované? To čidlo je nejspíš uvnitř expansní nádobky chl. kapaliny, že? Jak se dovnitř dostanu k tomu čidlu, abych ho mohl zkontrolovat...


Nijak jsou tam pouze dvě tyčky který ti vlastně propojí kapalina, má to potom zřejmě nějakej odpor kterej to dokáže vyhodnotit zda je tam vody dost nebo málo, ostatně když otevřeš zátku od nádobky a nakoukneš dovnitř tak tam jsou ty dvě tyčky vidět

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


28.11.10, 14:28
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
No tak ted jsem s fabii najel celkem 23km. Kontrolka se samozrejme rozsvítila cca za
30s po nastatování, po ujetí prvních 17km, rucička teploty porád ukazovala chladný motor a auto topilo jak za dušičky... Pak jsem zastavil, chcipl auto a znova nastartoval. Kontrolka už svítit nezačala, motor se behem tech zbylých 6km zahřál na normální teplotu a topení se taky jevilo OK. Chci se tedy jeste poptat co by se mohlo s autem stát, čas dát auto do servisu na diagnostiku budu mít nejdříve v pátek, do té doby přes týden s ním budu muset jezdit. Co se s autem může stát, riskuju neco? Je to na Fabii 1,4 MPI 44 kw. Všem temto problémům předcházelo prasknutí řemenu alterátoru a vyvřní cca 1,5 l kapaliny..., řemen vymeněn, kapalina správně dolitá, zkontrolovaná...


28.11.10, 19:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
a kdy jsi tam tu kapalinu nalil když to začlo vařit? a koukal jsi ještě pak znova jestli jí tam je dost?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


28.11.10, 20:11
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
ee az na druhý den... kapaliny je dost už jsem ji 2x kontroloval


28.11.10, 20:36
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Fabia 1.9 SDi - zlobí chlazení
tomaskolik píše:
Poslední týden se mi stává, pokud je motor studený, začne mi po nastartování cca 15 vteřin blikat kontrolka chladici kapaliny... Avšak kapaliny je dost, vodni pumpa je o.k (před dvěma měsící nová) chlazení nikde neteče. Po druhem nastartování, někdy až po třetím už kontrolka neřve.... Motor se nijak nepřehřívá chladič i rozvody po 50km jízdy dle mě ok. Takže co by to mohlo být? čidlo? nějaké nápady?


dělá ti to čidlo v expansce každé dva roky se mění chladící kapalina když se na to kačle tak to takle dopadne, vyměn expansku miloš


29.11.10, 18:37
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
tviks píše:
No tak ted jsem s fabii najel celkem 23km. Kontrolka se samozrejme rozsvítila cca za
30s po nastatování, po ujetí prvních 17km, rucička teploty porád ukazovala chladný motor a auto topilo jak za dušičky... Pak jsem zastavil, chcipl auto a znova nastartoval. Kontrolka už svítit nezačala, motor se behem tech zbylých 6km zahřál na normální teplotu a topení se taky jevilo OK. Chci se tedy jeste poptat co by se mohlo s autem stát, čas dát auto do servisu na diagnostiku budu mít nejdříve v pátek, do té doby přes týden s ním budu muset jezdit. Co se s autem může stát, riskuju neco? Je to na Fabii 1,4 MPI 44 kw. Všem temto problémům předcházelo prasknutí řemenu alterátoru a vyvřní cca 1,5 l kapaliny..., řemen vymeněn, kapalina správně dolitá, zkontrolovaná...



vyměn termostat wahler miloš


29.11.10, 18:39
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek Re: Fabia 1.9 SDi - zlobí chlazení
tak konečně vše vyřeseno:

- kontrolka stavu chladící kapaliny - bylo to zaoxidovanými kontakty v expansní nádobce;

- slabé topení, pořád chladný motor a velká spotřeba - prasklým termostatem;

- ručička ukazatele teploty si dělala co chtěla - uvařené čidlo termostatu.

Tyto tři věci vymeněny a je klid...


23.3.11, 23:57
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz