Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 22:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Motor Škoda 742.130 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Inu přeměřil sem a vypadá to lépěji...

1. válec - ručička lítala mezi 9,1 a 9,5
2. válec - ...................mezi 9,2 a 9,7
3. válec - ...................mezi 9,5 a 10
4. válec - ...................mezi 9,7 a 10,2

No tak nevim ale vypadá to že je to v rychtiku...jo a vzpoměl sem si že když byla hlava dole tak na ní bylo vydět že je bud rovnaná nebo snižovaná...co vím je, že v porovnání s jinými 130 mě to jede dost lépe...

Když ho rozdráždím tak tahá do sedačky i na čtyřku... a na pětku se také nadechne...další možnost je že sem jel s těmi nejhoršími 130 co jsou... :wink: :wink: :wink:


No to už jsou lepší hodnoty, s tím plným plynem musíš aby se válce v pdostatě naplnily, nasály vzduch kterej ti dělá tlak.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


6.5.07, 15:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 478
Bydliště: hodonínsko,zarazice
Příspěvek 
nechci ti kazit radost ale vrichtyku to asi není poněvadž Mach píše že přípustný rozdíl múže být 0,1MPa a ty píšeš že máš max 0,9 MPa , i když jak píšeš , to tam lítá , tak na tom měřáku není ventilek který ti ten naměřený tlak uavře

http://www.autokap.cz/obchod/naradi_mer ... s=2&id=117 podobně jak při měření tlaku pneu.

_________________
ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450


6.5.07, 15:09
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Měřák ventilek má !!! a to že je každej válec jinak vim, pac sme do nich lil benzín, když byla hlava dole...první protek nejrychleji prostřední už drželi víc a čtvrtej vydržel tak dlouho že jsme ho nakonec nechali bejt...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


6.5.07, 15:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
jindra píše:
nechci ti kazit radost ale vrichtyku to asi není poněvadž Mach píše že přípustný rozdíl múže být 0,1MPa a ty píšeš že máš max 0,9 MPa , i když jak píšeš , to tam lítá , tak na tom měřáku není ventilek který ti ten naměřený tlak uavře

http://www.autokap.cz/obchod/naradi_mer ... s=2&id=117 podobně jak při měření tlaku pneu.


Lenže to sú hodnoty v baroch a 0,1 MPA = 1 bar...takže rozdiel može byť 1 bar...

To mi ale príde na nejakú divnú generálku, musím povedať...myslím, že vo všeobecnosti škodovice najviac papajú olej cez vodítka...

a tie tlaky sú podľa mňa malé, ak máš jemne zníženú hlavu, mal by si mať tlaky okolo 13-14 bar (ja tak mám)...ozaj, čo to bolo za GO?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.5.07, 15:19
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Už sem výše psal, že hlavu jsme NEGENERÁLKOVALI :!: :!: :!: pouze brousily ventily...vodítka vyběhaný jsou se nedá nic dělat...a písty s vložkama jsou taky původní...

Prostě se dělalo snad všechno kromě tohoto a broušení kliky...

A měřák mám v kg na cm2 takže to jsou taky atmosféry čili bary.....je od 0 do 10 takže přímo v atmosférách...
A zpětný ventilek má... tydle hodnoty tam naskákaly tak napošestý naposedmý...


Nebo ne-e ???

Jinak sem pochopil, že podle Andrta by tam mělo býti kolem 12-ti atmosfér...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


6.5.07, 15:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 478
Bydliště: hodonínsko,zarazice
Příspěvek 
[quote="jindra"]nechci ti kazit radost ale vrichtyku to asi není poněvadž Mach píše že přípustný rozdíl múže být 0,1MPa a ty píšeš že máš max 0,9 MPa , i když jak píšeš , to tam lítá , tak na tom měřáku není ventilek který ti ten naměřený tlak uavře

sory martine já počítal blbě :oops: (Mach píše že přípustný rozdíl múže být 0,1MPa a ty píšeš že máš max 0,9 MPa )
ukazuje ti to max 0,11MPa když beru nejnižši a nejvyší číslo.
ale bere se číslo které ti zůstane na budíku po oddělání od válce né při točení takže ti to ukazuje asi 0,06MPa čož je v pohodě :oops:

_________________
ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450


6.5.07, 21:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
ferrari píše:
jindra píše:
nechci ti kazit radost ale vrichtyku to asi není poněvadž Mach píše že přípustný rozdíl múže být 0,1MPa a ty píšeš že máš max 0,9 MPa , i když jak píšeš , to tam lítá , tak na tom měřáku není ventilek který ti ten naměřený tlak uavře

http://www.autokap.cz/obchod/naradi_mer ... s=2&id=117 podobně jak při měření tlaku pneu.


Lenže to sú hodnoty v baroch a 0,1 MPA = 1 bar...takže rozdiel može byť 1 bar...

To mi ale príde na nejakú divnú generálku, musím povedať...myslím, že vo všeobecnosti škodovice najviac papajú olej cez vodítka...

a tie tlaky sú podľa mňa malé, ak máš jemne zníženú hlavu, mal by si mať tlaky okolo 13-14 bar (ja tak mám)...ozaj, čo to bolo za GO?

jj. ja mam tlaky taky mezi 12 a 13 bar s origo hlavou

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


6.5.07, 22:26
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Pánové tak toto vše už Rapídek spapal od generálky tj. od ledna - asi kolem 4000 - 5000 km možná víc možná mín...

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Jo a je špatné když tam jednou zahučel litr 20W - 40 když už ne-e 15W - 40 ???

Jinak ted sem 2mm nad ryskou ráno tam bude víc určo...a mazání pořád svítí i na vyšší hladinu...čim to...že tam je řidší olej než M6AD ???

Nebo mam čidlo vyměnit ???

Jo a ty kapky to je bohužel od Rapídka :cry: :cry: :cry: nejen otec je naštvanej, že mu zasírám nově vybetonovanej dvorek...
Ale koštuju to spíše na převodovku..ale na tu už se chystám...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


10.5.07, 15:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Hale, kdyz ste delali generalku, nedali ste pod zubovy cerpadlo tesneni?

HEKRA, fuj :? Ja leju jen Paramo, M7ADSIII 15W-40 :) Zkontroluj tesneni, gufera na motoru, prevodovka VETSINOU netece, jelikoz ji tesny prach smichanej s volejem :lol: :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


10.5.07, 18:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Matthes píše:
Hale, kdyz ste delali generalku, nedali ste pod zubovy cerpadlo tesneni?

HEKRA, fuj :? Ja leju jen Paramo, M7ADSIII 15W-40 :) Zkontroluj tesneni, gufera na motoru, prevodovka VETSINOU netece, jelikoz ji tesny prach smichanej s volejem :lol: :)


Z té tvé první věty sem nic nepochopil...těsnění pod asi olejovým čerpadlem má být nebo nemá ???

No děkuji za názor Hekra už ne-e...motor je přetěsněnej...ale převodovka dojí...časem ji přetěsnim...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


10.5.07, 19:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No pod oil. cerpadlem byt tesneni nema :) Dava se jen kdyz potrebujes dat saci kos niz kuli ozubenym kolum ... :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


10.5.07, 19:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Hele tak u tohodle sem zrovna nebyl, ale co to způsobí když tam je nebo co ???

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


10.5.07, 19:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Udajne to muze delat problemy s mazanim :shock: Ale kdo vi jakej mas ten baroskop, zkus ho vycistit benzinem :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


10.5.07, 19:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Takže vyšroubovat čidlo a vyčistit ju ???

Dobrá tedy...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


10.5.07, 19:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Pokud dáš na favoritu těsnění pod oil čerpadlo tak po zahřátí na volnoběh nemaže a může být zgenerálkovanej jak chceš. Jinak obyč šáde 100.105.120.130 tam měli těsnění od výroby ale já ho vždy vyhazoval pokud jsem z nějakýho důvodu sundával vanu

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


10.5.07, 20:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz