|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Problem s dobijenim, steracem a topenim
Autor |
Zpráva |
fajfy
Příspěvky: 26 Bydliště: Habartov, Karlovarský kraj
|
Problem s dobijenim, steracem a topenim
Ahojte. Mám tyto problémy na svém favoritu r.v. 1993. 1) Nejhlavnější je, že když ráno chci jet do práce tak hůře startuje a občas "zaskáče jako kůň". to znamená přidám plyn, nezvyšují se otáčky auto poskočí, pak podřadím a musím to vytočit aspon na 3000ot/min aby to jelo. Odpoledne už jede a startuje v pohodě. Přijde mi jako, kdyby se směs v motoru nemohla zapálit. Svíčky jsou v pořádku.
2) Když zapnu stěrače a následně vypnu, tak se nezastaví v původní poloze, ale přesně na místě v jakém okamžiku jsem je vypnul.
3) V zimě mi z ničeho nic přestalo topi topení, strašně dlouho trvá než se to roztopí a když se to konečně roztopí tak pouze na cca 10% teploty než je u favoritů běžný.Předem všem moc děkuji za odpovědi ...
|
15.4.11, 12:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Problem s dobijenim, steracem a topenim
problém 1 a 3 môže spolu súvisieť, pokiaľ už ide do kytičiek tesnenie pod hlavou tak voda, alebo vlhkosť vo valci spôsobuje že ráno ide na 3 valce, popri tom sa dostáva vzuch do systému vody, to je to trasenie, pomôže prepláchnutie ( pridať plyn )... oprava hlava dole, kontrola dosadacej plochy hlavy, prípadné zarovnanie, kontrola presahov vložiek montáž hlavy a hlavne dotiahnutie podľa návodu.
problém 2 : ak sa to stalo samé od seba tak najskor dobehový kontakt v samotnom motorčeku, chyba v páčke stieračov, alebo cyklovač v poistkovke...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.4.11, 14:18 |
|
|
fajfy
Příspěvky: 26 Bydliště: Habartov, Karlovarský kraj
|
Re: Problem s dobijenim, steracem a topenim
To topení určitě nebude souviset s prvním problémem, protože to přestalo fungovat v uplně jiný časový interval. Jsem pouze amatér, na to těsnění hlavy si netroufnu a navíc se mi moc nechce do toho auta vrážet peníze. Už mi totiž trošku kvete. Páčka na stěrače je v pořádku, kdyby to byl doběhový kontakt na motůrku, tak to chce novej motůrek vid? A v té pojistkové skřínce ten cyklovač je ve formě relé?
|
18.4.11, 15:05 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Problem s dobijenim, steracem a topenim
aby som ťa opravil, to kúrenie môže aj nemusí byť hlavou, ale skôr bude...
ide o to že prerazené tesnenie ti tlačí spaliny do vody, ono veľká časť za stihne odvzdušniť sama pokiaľ máš správne tú tenkú hadičku do expanxky, ale vzduch v malom okruhu spôsobuje to že auto nekúri, alebo kúri zle, a prejavuje - zhoršuje sa to postupne...
cyklovač je relé v poistkovke, môže tam byť iba prepojka ( podľa výbavy ), ak je chyba na motorčeku sprvidla to stačí rozobrať, prečistiť, napružiť kontakty...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.4.11, 18:58 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|