Re: Napájení indukční cívky
Jendo, ale on tu nikdo neřekl že v Evropě v té době např. ono vícebodové vstřikování nebylo. Vždycky šlo hlavně o peníze a doufám že uznáš že do lidových vozítek nemá opravdu smysl cpát drahou techniku navíc ještě v té době... tenkrát se technika segmentovala do jednotlivých kategorií ještě daleko víc než třeba o 10 let později. Příkladem budiž VW Golf II ...ten měl jak karburátor (i Pierburg 2E3 jako Favorit) pro nejlevnější verze... pak následovalo jednobodové vstřikování Mono-Jetronic (popsaný předtím) a vrcholové a tím pádem i nejdražší verze GTI měly vícebodové vstřikování Digifant. Navíc i u japonských aut byl do začátku 90 let minulého století používaný např. i karburátor a bezkontaktní tranzistorové zapalování třeba u Hondy Civic. To samé Toyota u modelu Corolla šesté řady o které si tady psal používala taky karburátory a u systému přípravy směsi vstřikováním dokonce ten samý systém zapalování tj. rozdělovač + zapalovací kabely. Tudíž s tím že evropa je 20 let za japonskem si to maličko přestřelil.