Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších otáčká
Autor |
Zpráva |
beerserk
Tydýt
Příspěvky: 94
|
Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších otáčká
Problém nastal při jízdě, kdy při zařazení neutralu spadly otáčky na nulu, podřazením šel motor nahodit, ale při vyřazení okamžitě spadne. Při nastartování jde z výfuku hodně tmavý dým, jako by to bylo extrémně bohaté. Poslední úprava byla nastavení předstihu, bezproblémová jízda trvala zhruba 30-40 km, ale objevovalo se škubání při větším přidání plynu (na druhý, třetí ) rychlostní stupeň,, Zkoušeli jsme měnit svíčky, měnili jsme přirubu pod karbcem a taky je měněný odpojovač vol. otáček. Problém trvá. Prosím o radu
|
31.5.11, 17:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Pokial viem tak 1203 odpojovac volnobehu nema, co ste to teda odpajali?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
31.5.11, 17:42 |
|
|
beerserk
Tydýt
Příspěvky: 94
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Omlouvám se,, jde o favoriťácký motor v Rapidu, s karburátorem Pierburg
|
31.5.11, 17:50 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Ak je to fakt pierburg tak vymenim za dva Jikovy z fava. Kazdopadne k tvojmu problemu - obohacovac ste uz menili? Ak nie tak byt tebou to vyskusam
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
31.5.11, 17:51 |
|
|
beerserk
Tydýt
Příspěvky: 94
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Dým je ale opravdu silný po přidání a nedá se vůbec seřídit(na karb.).
|
31.5.11, 18:24 |
|
|
beerserk
Tydýt
Příspěvky: 94
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
A taky se špatně startuje a motor když už naskočí,,nejde za plynem,,vypadá jako by se dusil, právě po tom přidání jde z výfuku hodně černého dýmu.
|
31.5.11, 18:27 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Obohacovac uz ste menili? Nie? Tak ho vymen.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
31.5.11, 18:28 |
|
|
beerserk
Tydýt
Příspěvky: 94
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Obohacovač ? Tam je ten elektromagentický ventil, který je nový, ten by měl hlídat dle mě přívod paliva do karb. a pak už je na karburátoru jen seřízení bohatosti šroubkama ne ?
|
31.5.11, 18:30 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
ne, je tam jeste ten obohacovac, kdyz odejde, motor je prechlastanej, zere jako tank, v nizkych otackach se dusi, ve vyssich to nejak spali a jede, jak huli nevim, nikdy jsem sam za sebou nejel
|
31.5.11, 18:43 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
darklord píše: Ak je to fakt pierburg tak vymenim za dva Jikovy z fava Je mi do toho kuloví... Ale stejně mě zajímá co tě k tomu vede.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
31.5.11, 18:45 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Apropo elektromagnetický ventil ti uzavírá/otevírá volnoběžný kanál po vypnutí/sepnutí zapalování a tak zabraňuje samozápalům po vypnutí zapalování kdy by palivo z volnoběžného kanálu mohlo stékat do sání a válců a tam se od horkých stěn zapalovalo. To je jediná jeho práce... Obohacovač koriguje směs v částečném zatížení. Je to defacto membrána s ventilkem kde jedna strana membrány je kanálem spojená s prostorem pod klapkou a z druhé strany se přivádí palivo kanálem z plovákové komory. Normálně když je membrána OK tak jde palivo z plovákovky přes obohacovač a jeho ventil (a trysku obohacovače ve víku karburátoru) do emulzní trubice prvního stupně. Když je membrána KO (děravá) tak podle toho jak moc ti teče palivo přes díru v membráně rovnou do sacího potrubí a množství tohohle paliva není defacto ničím řízený. Takže i když budeš drbat do šroubu volnoběžné směsi tak ti to nebude nic platný. Příznaky co máš na obohacovač opravdu sedí.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
31.5.11, 19:03 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Vsetci tu tvrdia aky nemaju pierburg vo favorite, ale ja som ho este nazivo nevidel. Tak by som rad... To ze na podtlakovom ufe je obcas napis Pierburg este nezmanena ze 5 cm vedla toho neni na karbeci odliate logo Jikovu.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
31.5.11, 19:07 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Ach so... Jinak na podtlakovým ufu /objemovým ovladači je nápis Pierburg vždycky (a jestli ne pak to není originál).
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
31.5.11, 19:09 |
|
|
beerserk
Tydýt
Příspěvky: 94
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Ještě se zeptám, ten obohacovač částečného zatížení má přesný název a) Obohacovací ventil karburátoru nebo b)Regulátor směsi karburátoru ???
|
31.5.11, 19:37 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Každý si to v e-shopech pojmenovává jak se mu zachce... správně je to Obohacovací ventil částečné zátěže. Bude nejlepší když se budeš řídit číslem dílu. tj. 115-940442 a takhle vypadá obohacovač na karburátoru ... Jinak jeho demontáž kontrola atd. je tady několikrát popsaná.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
31.5.11, 19:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|