Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších otáčká
Autor |
Zpráva |
beerserk
Tydýt
Příspěvky: 94
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
zkusím to vyměnit co nejdřív a dám vědět, našel jsem to v obchodě (kamenném) za nějaké dvě kila zhruba
|
31.5.11, 20:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Možná bych ho napřed zkusil zkontrolovat je to chvilka práce, ale příznaky na něj sedí. Jestli se napřed rozhodneš pro kontrolu a v případě že membrána bude OK tak nezkoušej natahovat pružinku jinak změníš charakteristiku a tudíž náběh obohacovače. On se teda má po rozebrání správně měnit tak jako tak (právě kvůli pružince), ale už jsem ho několikrát měnil a měl rozebraný a nikdy jsem po zpětné montáži původního rozebraného nepocítil že by se cokoliv změnilo.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
31.5.11, 20:58 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Capricorn píše: darklord píše: Ak je to fakt pierburg tak vymenim za dva Jikovy z fava Je mi do toho kuloví... Ale stejně mě zajímá co tě k tomu vede. Já teda nevím, jsem jenom hloupej kluk, ale co se týká karbů Pierburg ve Favu, tak nejsou o nic lepší, než ty z Jikovu. To není z mé hlavy, ale mnohaleté zkušenosti člověka, který se roky ničím jiným nezabýval, než opravami karburátorů...
_________________ J.
|
1.6.11, 21:13 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Jiří Čech: Právě proto jsem se na to ptal co ho k tomu vede. Jsem sice jen amatér co se karburátorů týká, ale praktických zkušeností už mám s nimi za těch cca 7 let dost. A také jsem párkrát slyšel tu báchorku o tom že Pierburg 2E3 byl kvalitnější než Jikov LEKR což i po mých zkušenostech si dovolím označit jako nesmysl. Navíc pokud vím tak Jikov vyráběl i náhradní díly pro Pierburg tudíž v podstatě i pro zn. na které se karb. řady 2E montovaly tj. pro VW, Ford, Opel.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
1.6.11, 22:58 |
|
|
beerserk
Tydýt
Příspěvky: 94
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Tak vyměnil se obohacovač,,,což způsobilo dobrý start za studena a celkem i jeho chod, než se zahřeje,,,jenže pak příjde opět zhoršení téže situace a dým z výfuku,, může jít o obohacovač směsi u sytiče ?
|
1.6.11, 23:13 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Pokud stále nic pak zkontroluj v jaké pozici je vzduchová přívěra u motoru zahřátého na provozní teplotu. Ona přívěra je klapka nad komorou prvního stupně. U studeného motoru musí hrdlo prvního stupně plně uzavírat a postupně s tím jak se ohřívá chladící kapalina a tím pádem i víko sytiče a bimetal v něm se otevírá až do pozice kdy hrdlo prvního stupně bude zcela otevřené a klapka bude kolmo. A jinak co by ještě mohlo způsobit tyhle problémy je nesprávná (vysoká) hladina v plovákové komoře... tam je to buď o netěsném plováku a nebo jehlovém ventilu. Obě závady se projeví v podstatě až u teplého motoru tak jak píšeš. Napřed ale zkontroluj ten sytič... jestli pořád nevíš kde co a jak pak zkus hledat je to tady všechno popsané a taky si zkus stáhnout knížku od Andrta na kterou je tady někde taky odkaz a nebo jí zkus hledat např na uloz.to
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
1.6.11, 23:44 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Capricorn píše: Jiří Čech: Právě proto jsem se na to ptal co ho k tomu vede. Jsem sice jen amatér co se karburátorů týká, ale praktických zkušeností už mám s nimi za těch cca 7 let dost. A také jsem párkrát slyšel tu báchorku o tom že Pierburg 2E3 byl kvalitnější než Jikov LEKR což i po mých zkušenostech si dovolím označit jako nesmysl. Navíc pokud vím tak Jikov vyráběl i náhradní díly pro Pierburg tudíž v podstatě i pro zn. na které se karb. řady 2E montovaly tj. pro VW, Ford, Opel. Pokud vím, tak Jikov ho vyráběl v licenci, tedy technologie výroby byla totožná. Takže není důvod rozlišovat Pierburg od Jikovu. To je prostě jenom přežitek z dob bolševika, že všechno ze Západu je lepší, než to naše...
_________________ J.
|
2.6.11, 05:35 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
darklord píše: Ak je to fakt pierburg tak vymenim za dva Jikovy z fava. Kazdopadne k tvojmu problemu - obohacovac ste uz menili? Ak nie tak byt tebou to vyskusam 2 Lekre a 1 Pierburg mám, ale karbec už nechcem ani vidieť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
2.6.11, 07:32 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Aha, dalsi co pochopil ze tade cesta nevedie Tak, kto bude prvy co osadi na OHV FSi?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
2.6.11, 12:05 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
nejlepsi zpusob pro tohle OHV je davno znamy, DCOE jen tak neco nepredci
|
2.6.11, 12:10 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Tmavý dým, nedrží otáčky, dobrý chod pouze ve vyšších ot
Ale prosimta, DCOE je len hlupa tryska ktora tam blije benzin. A to tak ze na volnobeh chudak benzin nelieta do motora ale do filtra, videl som na vlastne oci. Myslim si ze MPi urobi ak nie viac prace tak rovnako ako DCOE a s nizsou spotrebou.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
2.6.11, 14:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|