|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Snížení hlavy bez úpravy jednotky
Autor |
Zpráva |
Prasík
Příspěvky: 153 Bydliště: Frýdek-Místek
|
Re: Snížení hlavy bez úpravy jednotky
Kdybych jí snížil o 0,4 jako ty, tak podle tabulky by byl KP 10,1:1. Pokud ti to nedělalo žádné problémy, tak to asi taky zkusím
_________________ Felicie 1,3 BMM Combi
|
26.5.11, 12:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Prasík
Příspěvky: 153 Bydliště: Frýdek-Místek
|
Re: Snížení hlavy bez úpravy jednotky
Tak teda už naposledy. Když to shodím o 0,4 s tím že mám vyleštěný spalovák, nemůže to dělat neplechu bez upravené jednotky a bez 99oktanáku?? Bojím se že když to udělám už to nepujde změnit.. Díky za odpověd
_________________ Felicie 1,3 BMM Combi
|
26.5.11, 19:03 |
|
|
vapno92
Příspěvky: 323 Bydliště: Zvolen, Slovakia
|
Re: Snížení hlavy bez úpravy jednotky
Na spodku hlavy by malo byť "vybratie" ktoré kým dosiahneš, tak hlavu môžeš brúsiť. Ja sa chcem takisto spýtať, pri brúsení v rámci vyrovnávania hlavy, treba upravovať ECU?
_________________ IQ+♥=ŠKODA EX:Favorit '94 a.k.a. Faťas Zradil som ale nikdy nezabudnem Peugeot 405 1.9GRD
|
13.6.11, 14:05 |
|
|
Prasík
Příspěvky: 153 Bydliště: Frýdek-Místek
|
Re: Snížení hlavy bez úpravy jednotky
Tak hlava je teda na autě spolu se spasovanýma a vyleštěnýma sacíma svodama.. Hlava je zarovnaná o 0,4mm protože byla dost vyžraná od vody. Jsou zabroušené ventily a vyleštěnékanály spolu se spalováky. Dojmy: Nevím jestli se na tom podepsala moje psychika, ale jede to prostě krásně. Motor je celkově pružnější a funguje jak má. Nikde nic neklepe. Je to paráda
_________________ Felicie 1,3 BMM Combi
|
19.6.11, 20:02 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Snížení hlavy bez úpravy jednotky
jojo, docela to fungovalo mam ted na favoritu kompresi asi 10,7 a jezdim na 95tku
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
23.6.11, 14:35 |
|
|
Prasík
Příspěvky: 153 Bydliště: Frýdek-Místek
|
Re: Snížení hlavy bez úpravy jednotky
Ondras83 píše: jojo, docela to fungovalo mam ted na favoritu kompresi asi 10,7 a jezdim na 95tku 10,7? Tak to mé obavy byly naprosto zbytečné. Já mužu mít tak 10.. Spozoroval jsem, že když jsem neresetoval jendotku, studený motor šel strašne do otáček. Stačilo se dotknout plynu a otáčky vyskočili na 2 tisíce. Takže mototu se musí líp dýchat . Po restartování jednotky je to zase v normálu
_________________ Felicie 1,3 BMM Combi
|
23.6.11, 16:02 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 55 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|