|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Dan
Příspěvky: 112 Bydliště: Praha
|
kazatel paliva Favorit
Procházel jsem předešlé příspěvky na toto téma, možná bude obdobný problém, ale raději se zeptám..na favoritu z roku 1990 bude problém s palivoměrem, protože pořád ukazuje plnou..za jakékoliv situace, což je dost nepříjemný..
co s tím?
|
14.6.11, 21:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: kazatel paliva Favorit
odklop zadní sedačky oddělej plechovej dekl odpoj hadice a kabely, povol plovák vytáhni ho ven, připoj kabely zapni klíček a zahejbej s plovákem jestli se ukazatel pohne, pokud ne tak většinou byl v háji budík, a někdy byl jen volnej na tišťáku v uchycení, stačilo ho dotáhnout.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
14.6.11, 22:06 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
Re: kazatel paliva Favorit
nebo se na plovaku zaseknul ten dratovy potenciometr a plovak drzi na plne nadrzi
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
15.6.11, 07:51 |
|
|
Dan
Příspěvky: 112 Bydliště: Praha
|
Re: kazatel paliva Favorit
Díky, zkusím a dám vědět..
|
16.6.11, 22:02 |
|
|
Corlis
Příspěvky: 87 Bydliště: Zbraslav Pha 5
|
Re: kazatel paliva Favorit
ježiš, ani mi to nepřipomínejte chlapi. měl jsem před lety favo a v plné jízdě kolem 80km/h na Nuselskym mostě směr do centra mi zhasl motor. Všechny pruhy plný....dodnes nechápu, jak jsem na volnoběh dojel k první odbočce vpravo do baráků....to jsem se stihl propracovat do pravýho pruhu na volnoběh......šestku drát jsem cvakal zadkem.....no samozřejmě jsem nevěděl co, tak jsem se poradil a logistickým dohledáním s kamarádem a otázkama jsme došli k tomu, že mi došel benzín, ale měřák ukazoval půlku. no stačilo dojít pro kaňdák a odjel jsem. Rozebral a ano, zasekly, zrezlý drátový potenciometr. mechánico mi řekl, vole že ty tankuješ pořád za dvě tři kila? já že jo....no tak se pak nediv.....jednou za x natankovat za litr a je klid.
_________________ Škoda Felicia "97, MPI, krátká bílá
|
17.6.11, 18:24 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
Re: kazatel paliva Favorit
já to typuji na upadlý rezistor v ukazateli paliva.
_________________ Škoda 105GL r.v. 1981( nabouráno jedním magorem chystá se náhrada) Škoda 136GL r.v.1989 Oranžák, po částečné rekonstrukci Škoda forman PLUS r.v.1994 135B Škoda Fabia 1.4MPI r.v. 2001 Ford Transit 2.2 TDCI r.v. 2008
|
18.6.11, 06:29 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Re: kazatel paliva Favorit
U Š120 mám s palivoměrem taky problémy, že když je v interiéru teplo, tak urazuje plnou nádrž, už jsem si na to pomalu zvykl. Před rokem jsem měl plovák vyndaný, vypadal dobře, pouze jsem přihnul jezdce a upravil úhel tyčky podle sebe (budík brzo ukazoval prázdnou nádrž). Nádrž tankuju vždy do plna, ty 3 kontakty vystříkaný, kostra dobrá .
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
18.6.11, 08:20 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: kazatel paliva Favorit
Ja tipujem zaseknuty plavak, stalo sa mi to uz 2 krat. Ak jazdis casto s plou nadrzou (resp. casto mas nejaky podobny objem v nadrzi) ta ihlicka vyjazdi drahu a zasekne sa.
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
22.6.11, 12:52 |
|
|
Dan
Příspěvky: 112 Bydliště: Praha
|
Re: kazatel paliva Favorit
Poté, co jsem se chtěl na to vrhnout, začal palivoměr zase fungovat
|
6.7.11, 11:07 |
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
Re: kazatel paliva Favorit
Budeš mít nejspíš zaseklý jezdec plováku v odporovém drátu v nádrži. Měl jsem kdysi podobný případ u svého Fava a po výměně palivoměru mi to ukazovalo super tak jak má. Mě se ručička hýbala jen v malém rozsahu někde okolo půlky nádrže a jinak ne. Sehnal jsem si palivoměr z novějšího Fava cca od roku 92 výše. Tyhle staré palivoměry u Favoritů ze začátku výroby měly jezdce co jezdí po odporovém drátu na obou stranách špičatého a on na obou stranách zalezl do toho odporového drátu navinutého na destičce v nádrži a ten drát to nepustil dál ukázat prázdnou a plnou nádrž. Ten novější s kulatým koncem poznáš od toho starého vzhledově na první pohled, porovnej oba jezdce a uvidíš. Ty kulaté konce u novějšího typu už nezalézaly mezi jednotlivé závity. Zvenku ho snad poznáš podle toho, že u toho starého vylézají z nádrže trubičky, které jsou na koncích rovné a u toho novějšího jsou myslím na koncích bombírované. Ale je to bez záruky, je to už asi 8 let, co jsem to dělal, Favo už dávno nemám a už si to přesně nepamatuju.
_________________ Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo
|
10.7.11, 12:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|