Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 22:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Kontrolka oleja preblikáva 
Autor Zpráva

Příspěvky: 12
Příspěvek 
Když jsem měl ještě před léty starou dobrou Š 1000 MB, r. v. 1968 (produkt to kontrarevolučního roku) tak při zahřátém motoru, sotva jsem vyřadil na neutrál, už potvůrka svítila. Už jsem tomu ani nevěnoval pozornost a auto jezdilo po dlouhá léta bez jakýchkoliv problémů na olej M6 A a najelo desítky tisíc km, dokonce za celou dobu provozu auta (1968-1997) jsme nepotřebovali nikdy lano na odtah. Řekl bych, že i majitelé dnes ještě přežívajících "Husákových saní" (což takto nazývám vozy Š 105/120 z AZNP, jelikž tyto se vyráběly za éry soudruha generálního tajemníka Gustáva Husáka, jež byl prezidentem komunistické ČSSR v létech 1975-1989) si v případě tohoto problému za volnoběhu nemusí dělat jakékoliv starosti. Faktem však je, že u současné Felicie 1.6 s VW motorem by mě to asi znervózňovalo. Jen pro zajímost "Leninovy saně" jsou v naší české kotlině nazývány dnes už vzácně se vyskytující vozy Moskvič.


19.5.07, 15:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Keldon píše:
Když jsem měl ještě před léty starou dobrou Š 1000 MB, r. v. 1968 (produkt to kontrarevolučního roku) tak při zahřátém motoru, sotva jsem vyřadil na neutrál, už potvůrka svítila. Už jsem tomu ani nevěnoval pozornost a auto jezdilo po dlouhá léta bez jakýchkoliv problémů na olej M6 A a najelo desítky tisíc km, dokonce za celou dobu provozu auta (1968-1997) jsme nepotřebovali nikdy lano na odtah. Řekl bych, že i majitelé dnes ještě přežívajících "Husákových saní" (což takto nazývám vozy Š 105/120 z AZNP, jelikž tyto se vyráběly za éry soudruha generálního tajemníka Gustáva Husáka, jež byl prezidentem komunistické ČSSR v létech 1975-1989) si v případě tohoto problému za volnoběhu nemusí dělat jakékoliv starosti. Faktem však je, že u současné Felicie 1.6 s VW motorem by mě to asi znervózňovalo. Jen pro zajímost "Leninovy saně" jsou v naší české kotlině nazývány dnes už vzácně se vyskytující vozy Moskvič.


no ja mam favorit 135L :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


19.5.07, 15:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
asi jo, zbytečné, nebo zkus moje superturbo M7 ADS IV superturbo dával jsem ho do jedné 120 nic moc motor, málem jsem ho stím olejem zadřel, protože začal ten karbon rozežírat a houstlo to, ale pak jsem ji koupil mému tchánovi za pětikilo a je velice spokojený že ten motor dobře jede a táhne, před tím měl 120 a stal se dolévačem, že olej neměnil a taky to tak dopadlo klepec konec miloš


19.5.07, 17:35
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
asi jo, zbytečné, nebo zkus moje superturbo M7 ADS IV superturbo dával jsem ho do jedné 120 nic moc motor, málem jsem ho stím olejem zadřel, protože začal ten karbon rozežírat a houstlo to, ale pak jsem ji koupil mému tchánovi za pětikilo a je velice spokojený že ten motor dobře jede a táhne, před tím měl 120 a stal se dolévačem, že olej neměnil a taky to tak dopadlo klepec konec miloš


mno ale ked mam teraz 10W40 tak to nebude zmena k horsiemu?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


19.5.07, 18:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
deekay píše:
slovacek.milos píše:
asi jo, zbytečné, nebo zkus moje superturbo M7 ADS IV superturbo dával jsem ho do jedné 120 nic moc motor, málem jsem ho stím olejem zadřel, protože začal ten karbon rozežírat a houstlo to, ale pak jsem ji koupil mému tchánovi za pětikilo a je velice spokojený že ten motor dobře jede a táhne, před tím měl 120 a stal se dolévačem, že olej neměnil a taky to tak dopadlo klepec konec miloš


mno ale ked mam teraz 10W40 tak to nebude zmena k horsiemu?


no minerální olej může být daleko kvalitnější než polotučný, vyzkoušej a uvidíš, je to můj dlohodobý výzkum, znám dílny co už vystřídali značek, první si ho chválili a pak nadávali, já stím olejem krmím feldy co jezdí našlapané lidmi a nářadím, za sebou táhnou ještě vozík s oknama, plyn je pořád na podlaze a pořád to jede až se někdy divím že to jede, experimentovat s oleji to bych dopadl miloš


19.5.07, 19:15
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
deekay píše:
slovacek.milos píše:
asi jo, zbytečné, nebo zkus moje superturbo M7 ADS IV superturbo dával jsem ho do jedné 120 nic moc motor, málem jsem ho stím olejem zadřel, protože začal ten karbon rozežírat a houstlo to, ale pak jsem ji koupil mému tchánovi za pětikilo a je velice spokojený že ten motor dobře jede a táhne, před tím měl 120 a stal se dolévačem, že olej neměnil a taky to tak dopadlo klepec konec miloš


mno ale ked mam teraz 10W40 tak to nebude zmena k horsiemu?


no minerální olej může být daleko kvalitnější než polotučný, vyzkoušej a uvidíš, je to můj dlohodobý výzkum, znám dílny co už vystřídali značek, první si ho chválili a pak nadávali, já stím olejem krmím feldy co jezdí našlapané lidmi a nářadím, za sebou táhnou ještě vozík s oknama, plyn je pořád na podlaze a pořád to jede až se někdy divím že to jede, experimentovat s oleji to bych dopadl miloš


ok, dik, skusim, akurat mi konci vymenny interval

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


19.5.07, 19:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Pokud je dost oleje a svítí mazání, je to na 90% baroskop...sundám víčko na nalívání oleje při nastartovaným motoru a kouknu jetli teče olej ze zdvihátek a hned vím na čem sem...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


19.5.07, 21:26
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Me taky po zahrati motoru delsi jizdou problikavala kontrolka mazani na volnobeh. Nakonec sem vymenil olej (klasika M6AD) a zmizelo to okamzite. Predchozi majitel zrejme jen dolival olej ktery zmizel v motoru, hruza. Nastesti motor jede dobre, i kdyz mam zatim najeto jen 2300km od vymeny oleje. Nak


20.5.07, 11:53
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz