Autor |
Zpráva |
ŠádeMan
Příspěvky: 162
|
Vorizlí filtrbox š120
jaky máte nazor na voriznutý filtrboz na skode co má ve finále za nasledky a jaký jiný názory a typi máte.
|
28.4.06, 19:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Bude to chcípat neboť to nebude mít sání předehřátého vzduchu hadicí od výfukového potrubí, bude se pravděpodobně víc zasírat filtr. A ten výkon co to přidá je nepoznatelný. Podle mě to je pěkná volovina to řezat
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.4.06, 07:55 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18264
|
Šemik píše: jaky máte nazor na voriznutý filtrboz na skode co má ve finále za nasledky a jaký jiný názory a typi máte. Zrušíš omezení před karburátorem, takže pokud to nemáš uškrcené karburátorem nebo sacím potrubím, dostaneš do motoru více směsi. Pokud vhodně doladíš karburátor, mělo by to zvýšit výkon. Šemik píše: Bude to chcípat neboť to nebude mít sání předehřátého vzduchu hadicí od výfukového potrubí, bude se pravděpodobně víc zasírat filtr. A ten výkon co to přidá je nepoznatelný. Podle mě to je pěkná volovina to řezat
Nechcípá to, jede to bez problémů (testováno do teploty vzduchu 0°C). Nárůst výkonu jsem zatím neměřil.
|
29.4.06, 08:47 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jo, přes léto kdy je relativně teplo to ani nechcípe, ale v zimě to bude děs a hrůza neboť se karburátor bude obalovat ledem
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.4.06, 12:08 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Když jsme u teploty nasávaného vzduchu, netušíte někdo, jak by měla být seštelovaná termostatická klapka na sání u favorita? Při jaké teplotě by měla být zcela uzavřená/otevřená?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
29.4.06, 13:53 |
|
|
kachnis
|
no urcite to pomuze, ale melo by stacit uriznout jen horni polovinu, aby ze spoda nesalalo teplo z ventildeklu.. nebo je to jinak???
|
29.4.06, 15:31 |
|
|
kachnis
|
tusim ze kolem 25st., jako u skudky, ale pac klapku staveli stejny soudruzi jako klapku 120kovou, tak muze otvirat i kolem 30ti stupnu.. proto na 120ce si ji tam nechavam jen na zimu. v lete mam jednoduchej nahubek co meli uzovky, tj. bez termostatu.
|
29.4.06, 16:02 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
tak jsem to udělal tak, že při 20°C je to přiotevřený a když jsem s tím vyjel ven (okolo 13°C) zavřelo se to úplně a po kratším ohřátí motoru se to zcela otvřelo (zavřelo to přisávání od výfuku). Ono to stejně nebude nijak kritický na nastavení...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
29.4.06, 16:19 |
|
|
ŠádeMan
Příspěvky: 162
|
Názoru je tu fakt hodne ale vcera jsem cetl clánek primo na skodu 120 apod a ríkaly tam, že kdys se vorízne filtrbox tak se ani nejak zvlášt nastavovat karbec nemusi a zvýší to výkon i tak. a jeste jedna otázecka: P/otrebuju nejak vyresit aby se nanasával teplej vzduch z motoru, nevíte nekdo jaký material bych mel ppouzit pod filtr aby se nenasávalo tolik teplého vzduchu z motoru.
|
30.4.06, 16:00 |
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
A ten článek jistě autorizovala Škoda Auto, a. s. po důkladných testech na brzdě, aby se tomu dalo věřit, že?
Odkrytý filtr se vám přece mnohem rychleji zašpiní a výkon jde dolů...
|
30.4.06, 17:25 |
|
|
Ondra
Příspěvky: 203 Bydliště: Brno
|
vobřizka na škodovackej filtr
Je to jen hloupost co možna lip vypada a motor pak trochu lip huči,protože zrušiš tlumič sáni.V zimě se to bude trochu pomalejc zahřyvat,a v lete to bude nasávat trochu vic tepliho vzduchu od motoru což neni moc dobře.Takže bych to bejt tebou nechal spiš zavřeny,zvětšil bych průměr sací trubky a vyvedl ju nějak ven at to saje čerstvej vzduch.
|
30.4.06, 22:28 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18264
|
ŠádeMan píše: Potrebuju nejak vyresit aby se nanasával teplej vzduch z motoru, nevíte nekdo jaký material bych mel ppouzit pod filtr aby se nenasávalo tolik teplého vzduchu z motoru.
Motor saje velké množství vzduchu. Musel bys úplně oddělit prostor sání a motoru. Myslím, že za jízdy je v motorovém prostoru dost velký průvan, aby teplota nasávaného vzduchu nebyla o moc vyšší, než s klasickým sáním.
|
1.5.06, 07:53 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18264
|
Re: vobřizka na škodovackej filtr
Ondra píše: Je to jen hloupost co možna lip vypada a motor pak trochu lip huči,protože zrušiš tlumič sáni.V zimě se to bude trochu pomalejc zahřyvat,a v lete to bude nasávat trochu vic tepliho vzduchu od motoru což neni moc dobře.Takže bych to bejt tebou nechal spiš zavřeny,zvětšil bych průměr sací trubky a vyvedl ju nějak ven at to saje čerstvej vzduch.
Žádná výrazná změna zvuku se nekoná, na volnoběhu a na sytič to při otevřeném motoru trošku více syčí. Co se týče ohřívání motoru, nevšiml jsem si žádného vlivu. Nasávat teplý vzduch od motoru to bude, ale klasické sání nasává taky teplý vzduch od motoru, jen z trochu nižšího místa.
|
1.5.06, 08:08 |
|
|
Ondra
Příspěvky: 203 Bydliště: Brno
|
vobřízka
No vzhledem k tomu ze ja sem ho nikdy neorezaval tak sou mi rady čiste teoreticky jako je teoretickej narust vykonu po tehle uprave.Ma zkusenost je takova ze pokud maš jednokomorovej karburator nebo se ti otviraj obe klapky zaroven,jako me,tak dyz oddělaš fajfku tak to trochu vic huči.Je pravda ze dyz tam das orezany teleso filtru z žigulika(presne tam pasuje,a lip to vypada) tak to na sitič sičí.Jo a o tom pruvanu nad motorem,vzhledem k tomu jakejma rychlostma se vetsinou pohybujes tak ten průvan nebude moc zasadni.Skratka a dobre zhrnuto a podtrzeno: u sportovnich filtru a sani studenyho vzduchu je narust vykonu overenej ale u orezani o tom dost pochybuju.Jo sorry ze pisu s chybama nechce se mi to opravovat.
|
1.5.06, 09:29 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18264
|
Až budu mít čas, změřím výkon s originálním a s ořezaným filterboxem. Takže kdo s úpravou nespěchá, může si počkat na výsledky.
|
1.5.06, 10:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|