Autor |
Zpráva |
Ondra
Příspěvky: 203 Bydliště: Brno
|
vobřízka
Dobre tak muzem typovat kolik to prida ja typuju ze to prida presne tolik kolik je povolena odchylka mereni na tom dynamometru na kterym to budes merit.Ne vazne,podle me to vic jak konˇa a dve kozy nepřida.
|
1.5.06, 10:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18264
|
Re: vobřízka
Ondra píše: Dobre tak muzem typovat kolik to prida ja typuju ze to prida presne tolik kolik je povolena odchylka mereni na tom dynamometru na kterym to budes merit.Ne vazne,podle me to vic jak konˇa a dve kozy nepřida.
Na dynamometr to dávat nebudu. Ale to upřesním až po měření. Můj tip je dva koně a bernardýn.
|
1.5.06, 10:24 |
|
|
Ondra
Příspěvky: 203 Bydliště: Brno
|
3 kone
dobre tri kone dyz oddělaš alternator
|
1.5.06, 10:35 |
|
|
MaJkl
|
Re: 3 kone
Ja s tim jezdim uz 3ti rok a bez problemu, mam tam sice Green filtr ale ze zacatku tam byl obyc papirovej. Mam riznutou jen horni polovinu takze to teoreticky nebere teplej vzduch primo od motoru. Jezdim s tim zima leto a ani pri -25°C zadnej problem. Motor jde o hodne lip do otacek. Zkus si sundat tu plastovou nohu a rozdil urco poznas
|
5.5.06, 01:54 |
|
|
ŠádeMan
Příspěvky: 162
|
jaká plastová noha? co to je?- mozna kdybys vedel jak se to resne jmenuje mozna pochopím co myslís
|
5.5.06, 08:06 |
|
|
Návštěvník
|
není třeba řezat
Co takhle přidat další filtr a mít dva za sebou????
Již popsáno a provozováno čtvrtým rokem přes letní období.Subjektivní dojem ? Svižnější motor.
Popis je na http://delta.ssakhk.cz/home/zdenek/ v článku Úprava vzduchového filtru III (17.5.2002) i s náčrtkem.
|
5.5.06, 10:49 |
|
|
ŠádeMan
Příspěvky: 162
|
To bych rad vedel k cemu to vede? kdyz das dva filtry za sebou bude proudeni vzudcu v karburátoru jeste pomalejsi a mýchíni paliva tim horsi , nebo nee?
|
6.5.06, 20:42 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, moje čisto teotetické postrehy (neskúšal som):
- isto sa pri orezaní zmení charakter zvuku = môže evokovať pocit vyššieho výkonu
- niektorí tu píšu, že karburátor sa nemusí nastavovať = teda to orezanie nič neovplyvnilo (ak by to ovplyvnilo, musel by sa nastavovať)
- motor bude nasávať teplejšiu zmes = na výkone to nepridá
Podľa mňa by orezanie nemalo priniesť zvýšenie výkonu (možno sa mýlim, ale je to môj názor). Ozaj by som sa skôr zameral na to, aby motor nasával čerstvejší vzduch (možno popri tom použiť aj hrubší nátrubok = na zachovanie prietoku.
|
7.5.06, 19:29 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
ŠádeMan píše: To bych rad vedel k cemu to vede? kdyz das dva filtry za sebou bude proudeni vzudcu v karburátoru jeste pomalejsi a mýchíni paliva tim horsi , nebo nee?
No, tu je potom asi bniečo koncepčne zle, pretože všetky úpravy filtov vedú k tomu, aby bol menší odpor voči prúdeniu vzduchu = 2 filtre by mali pomôcť. Ak 2 filtre nepomôžu, nepomôže ani žiadna iná úprava filtra. Myslím, že rýchlosť prúdenia vzduchu je daná hlavne priemrom difúzora a jednotlivých potrubí v sacom systéme; lepšia priepustnosť vzduch. filtra rýchlosť iba zväčší. Inak, keď tak nad tým ešte raz rozmýšľam, ona by tá "obriezka" mohla pomôcť vo vysokých otáčkach a uškodiť v nízkych.
|
7.5.06, 19:37 |
|
|
Návštěvník
|
ŠádeMan píše: jaká plastová noha? co to je?- mozna kdybys vedel jak se to resne jmenuje mozna pochopím co myslís
Je to takovej ten plastovej(na starsich byl jeste z plechu) bazmek kterej sundavas kdyz chces vyndat filtr. Je to prichyceny dvouma sponama a je do toho privedeny teply sani od vyfuku. Presnej nazev to snad ani nema. Proste plastova(plechova) noha
|
8.5.06, 08:18 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18264
|
Anonymous píše: Presnej nazev to snad ani nema.
Neříkalo se tomu "tlumič sání"?
|
4.7.07, 09:16 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Moje skúsenosti sú nasledovné (ale musím povedať, že som nič neorezal, len som jazdil bez tej plastovej násadky):
1. na výkone som zmenu vôbec nepocítil (ale ja vo všeobecnosti takéto "placebá" nepostrehnem)
2. správanie sa za studena bolo navlas rovnaké (no bol to jeden z tých teplejších mesiacov)
3. zvuk bol perfektný - keď som šiel tak do pol plynu, auto šlo krásne ticho (akoby bol filter komplet). akonáhle som dal plyn na podlahu (pri predbiehaní napr.) a otáčky sa dostali niekde okolo 3500 to bol zvuk...proste to bola paráda, človek doslova precítil tie vyššie otáčky...ale pripomínam, že toto bolo pri vlečenej náprave v otcovej Š130...akonáhle som motor osadil do mojej Š125 (kyvka), kt viac hučí sama osebe, zvukový efekt sa úplne stratil a atk jazdím s normálnym filtrom...ale s tou vlečkou to bolo super...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.7.07, 13:49 |
|
|
Ondra
Příspěvky: 203 Bydliště: Brno
|
jo mam pro vas ještě jednu možnost.Na škodovackej karbec pasuje těleso filtru z žigulika,v karburatoru jsou dokonce i předvrtaný díry pro svorníky.Ořezanej vypada rozhodně líp jak ta škodovácka trubka.
_________________ Škoda 136 GL,67KW,r.v. 88,karb.dabl dell orto 40
|
22.7.07, 19:35 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
muj nazor.... myslim ze odriznute sani jen udela zvuk... a budi to dojem ze to lip jede..... mozna nejaky narust tam bude .. ale nepatrny.,..ja to taky mel na skodovce.. jinak doporucuji karburator polski fiat 1300 sedne tam primo na srpouby a motor s nim ma lepsi spodek a je pruznejsi
|
22.7.07, 19:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|