|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Vrakuncan
Příspěvky: 14 Bydliště: Dolné hony
|
rapidacky motor do 105
cel by som si hodit rapidacky motor a samozrejme aj 5 kvalt prevodovku do 105ky....mam taku ozazku...ten motor sa tam zmesti, ci je nejaky vacsi abo tak, jednoducho ci sa mi oplati do toho pustat..na prevodovku si niekoho zavolam, bo na upravu karoserie si dvakrat netrufam, takze tak...ale motor by nemal byt snad problem nie?
_________________ Škoda 105l
|
22.5.07, 08:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Si tu precitaj par clankov, bolo to tu asi milion krat. Pasuje to ale nie napapiere, tak nestoji to za to...
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
22.5.07, 09:48 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
v strucnosti:
motor je rozmerovo identicky, mierne ine je len vnutro tlmica (kvoli inym tlakovym pomerom atp.), co sa ale odrazi len na hlucnosti masiny.
prevodovka 5q z rapida ide namontovat do 105, pokial sa jedna o model M 85 a vyssi 100%, ak sa jedna o Mko z roku 1984, existuje na to test (niekde tu na techwebe sa povaluje), ak sa jedna o uzovku, namontovat sa tam neda a treba rezat karoseriu, co je debilina.
Rapidacka prevodovka standardne kooperuje s vlecenou napravou, co znamena budto prehodit aj napravy z rapida (a vela dalsich problemov s prehnitymi ulozeniami), alebo prestrojit rozvodovku tak, aby fungovala na mokre poloosy a kyvnu napravu (co povedie k znizeniu stability vozu pri perovani).
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
22.5.07, 12:22 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
ventYl píše: v strucnosti: motor je rozmerovo identicky, mierne ine je len vnutro tlmica (kvoli inym tlakovym pomerom atp.), co sa ale odrazi len na hlucnosti masiny. prevodovka 5q z rapida ide namontovat do 105, pokial sa jedna o model M 85 a vyssi 100%, ak sa jedna o Mko z roku 1984, existuje na to test (niekde tu na techwebe sa povaluje), ak sa jedna o uzovku, namontovat sa tam neda a treba rezat karoseriu, co je debilina.
Rapidacka prevodovka standardne kooperuje s vlecenou napravou, co znamena budto prehodit aj napravy z rapida (a vela dalsich problemov s prehnitymi ulozeniami), alebo prestrojit rozvodovku tak, aby fungovala na mokre poloosy a kyvnu napravu (co povedie k znizeniu stability vozu pri perovani).
+ čo sa týka legálnosti, musíš prehodiť viac než spojku. Musíš dať eMkové nápravy, hrebeňové riadenie, niektoré časti z palivovej sústavy z š130 a palivovú nádrž pre 5Q. Potom musíš na DI pre prepis motora na 1.3 rapiďácky, čo ti na 65% zamietnu.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
22.5.07, 15:56 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
elegant píše: ventYl píše: v strucnosti: motor je rozmerovo identicky, mierne ine je len vnutro tlmica (kvoli inym tlakovym pomerom atp.), co sa ale odrazi len na hlucnosti masiny. prevodovka 5q z rapida ide namontovat do 105, pokial sa jedna o model M 85 a vyssi 100%, ak sa jedna o Mko z roku 1984, existuje na to test (niekde tu na techwebe sa povaluje), ak sa jedna o uzovku, namontovat sa tam neda a treba rezat karoseriu, co je debilina.
Rapidacka prevodovka standardne kooperuje s vlecenou napravou, co znamena budto prehodit aj napravy z rapida (a vela dalsich problemov s prehnitymi ulozeniami), alebo prestrojit rozvodovku tak, aby fungovala na mokre poloosy a kyvnu napravu (co povedie k znizeniu stability vozu pri perovani). + čo sa týka legálnosti, musíš prehodiť viac než spojku. Musíš dať eMkové nápravy, hrebeňové riadenie, niektoré časti z palivovej sústavy z š130 a palivovú nádrž pre 5Q. Potom musíš na DI pre prepis motora na 1.3 rapiďácky, čo ti na 65% zamietnu.
5q kompatibilna nadrz je v Mku automaticky (tusim), takze ju menit netreba, ak pasuje naprava. (ale dost dobre sa mozem mylit).
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
22.5.07, 16:01 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|