|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Asi jsem zničil něco na karburátoru Favo....
Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Asi jsem zničil něco na karburátoru Favo....
Povedla se mě nepříjemná věc na favoritu - karbec Jikov. Potřeboval jsem se podívat pod plovák, jestli tam není bordel nebo voda, auto mě parkrát cuklo, tankoval jsem u pochybný pumpy, to bylo svíčkama, to je veřešený. Oddělal jsem teda filtrbox abych se k tomu dostal. Pak jsem sundal stratovací zařízení a karbec otevřel, zkontorloval, bylo to OK, zavřel, přišrouboval startovací zařízení do stejné polohy (označneo ryskou), ustrojil. Natočil jsem to, bylo to studený, sytič nic, musel jsem ho držet nohou, jinak by chcípnul. Chvilku jsem s tím jezdil, a při jízdě dobrý, žádný neobvyklý chování. Pak jsem přijel ke garáži, zarazil motor, otevřel dveře, natočil a otáček jsem měl jak pří minus třiceti, jakoby se ten sytič aktivoval naopak. Akorát že ho nevypnu přidáním plynu, prostě si nastavuje co chce sám, ale při jízdě to nedělá. Znova jsem to rozdělal a složil (kontroloval jsem jestli jsem to udělal prve dobře) a na nic jsem nepřišel, navíc se to chová pořáds stejně. Jsem z toho malinko na nervy. Zničil jsem něco? Copak jsem na tom mohl udělat špatně? Resp. co mám předělat, dokud jsem na to nešahal, nedělalo to. Díky za nápady
|
20.5.07, 19:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Asi jsem zničil něco na karburátoru Favo....
Vít Široký píše: Povedla se mě nepříjemná věc na favoritu - karbec Jikov. Potřeboval jsem se podívat pod plovák, jestli tam není bordel nebo voda, auto mě parkrát cuklo, tankoval jsem u pochybný pumpy, to bylo svíčkama, to je veřešený. Oddělal jsem teda filtrbox abych se k tomu dostal. Pak jsem sundal stratovací zařízení a karbec otevřel, zkontorloval, bylo to OK, zavřel, přišrouboval startovací zařízení do stejné polohy (označneo ryskou), ustrojil. Natočil jsem to, bylo to studený, sytič nic, musel jsem ho držet nohou, jinak by chcípnul. Chvilku jsem s tím jezdil, a při jízdě dobrý, žádný neobvyklý chování. Pak jsem přijel ke garáži, zarazil motor, otevřel dveře, natočil a otáček jsem měl jak pří minus třiceti, jakoby se ten sytič aktivoval naopak. Akorát že ho nevypnu přidáním plynu, prostě si nastavuje co chce sám, ale při jízdě to nedělá. Znova jsem to rozdělal a složil (kontroloval jsem jestli jsem to udělal prve dobře) a na nic jsem nepřišel, navíc se to chová pořáds stejně. Jsem z toho malinko na nervy. Zničil jsem něco? Copak jsem na tom mohl udělat špatně? Resp. co mám předělat, dokud jsem na to nešahal, nedělalo to. Díky za nápady
To vypadá že jsi tam přehodil nějaký táhlo ovládání sitiče, nevim jak ti to vysvětlit ale v podstatě jako by jsi něco dal místo zepředu, zezadu nebo naopak, že to ovládá obráceně.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.5.07, 20:19 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Viděl bych to na přidřený automatický sytič - z boku karbce taková baňka (když stojíš před autem a koukáš do motoru, tak na levé straně karbu).
Drží na 3 šroubkách, vevnitř je spirálová pružina a ta tahá za táhlo. je možné, že jsi ho nasadil tak, že pružina netahá za táhlo, nebo je táhlo přidřené - poznač si polohu baňky sytiče, vyšroubuj ty šroubky a vyndej sytič - pak zkus zahýbat tím táhlem - uvidíš, jak se otvírá a zavírá klapka v karbu. Celé to vyčisti a promaž (konkor) a nasaď sytič správně zpět (oko pružiny musí držet packu táhla). Při studeném motoru musí být klapka zavřená, při ohřátí vody na provozní teplotu musí být klapka zcela otevřená.
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
21.5.07, 08:46 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Bukaj píše: Viděl bych to na přidřený automatický sytič - z boku karbce taková baňka (když stojíš před autem a koukáš do motoru, tak na levé straně karbu). Drží na 3 šroubkách, vevnitř je spirálová pružina a ta tahá za táhlo. je možné, že jsi ho nasadil tak, že pružina netahá za táhlo, nebo je táhlo přidřené - poznač si polohu baňky sytiče, vyšroubuj ty šroubky a vyndej sytič - pak zkus zahýbat tím táhlem - uvidíš, jak se otvírá a zavírá klapka v karbu. Celé to vyčisti a promaž (konkor) a nasaď sytič správně zpět (oko pružiny musí držet packu táhla). Při studeném motoru musí být klapka zavřená, při ohřátí vody na provozní teplotu musí být klapka zcela otevřená. dík, jdu to zkusit znova rozdělat
|
21.5.07, 09:22 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
nebo jak si to rozdělal tak to chce vyměnit těsnění pod karbem, já tam měl původní a v pohodě do té doby než sem to poprvé rozdělal.. těsnění bylo zpuchřelý jako sviň, ale jak to bylo zapečený bordelem tak to těsnilo, po sundání už ne.. tak to zkus jestli ti to netahá falešnej luft
_________________ Favorit 136L r.v. 1989, 50KW
|
21.5.07, 15:55 |
|
|
Mirek Svoboda
Příspěvky: 75 Bydliště: Praha
|
Na tenhle karbec je dost slusnej popis v knizce Andrt-Malina o udrzbe Skoda Favorit. Da se to bezne koupit na inetu a obcas i v knihkupectvi.
Chce to dat tomu cas, hezky to cely prozkoumat, jak to funguje a jak co ma do sebe pasovat. Je to docela slusna masinka. Repasnul jsem si originalnima dilama starej karbec a slape jak hodinky.
Podlozku pod karb je potreba koupit originalni, vyrabi se uz jen ta ze dvou dilu - kus silnyho plechu a kus bakelitu. Vsechny ty dnesni gumokovy jsou druhovyroba s zivotnosti cca pul roku, pak jsou v horsim stavu nez puvodni gumokov po 14 letech.
|
22.5.07, 09:39 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Belial píše: nebo jak si to rozdělal tak to chce vyměnit těsnění pod karbem, já tam měl původní a v pohodě do té doby než sem to poprvé rozdělal.. těsnění bylo zpuchřelý jako sviň, ale jak to bylo zapečený bordelem tak to těsnilo, po sundání už ne.. tak to zkus jestli ti to netahá falešnej luft
tak hodně jsem to zase rozdělaný neměl... auto jede bezvadně, nic falešnýho určitě netahá
|
22.5.07, 11:34 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Mirek Svoboda píše: Na tenhle karbec je dost slusnej popis v knizce Andrt-Malina o udrzbe Skoda Favorit. Da se to bezne koupit na inetu a obcas i v knihkupectvi. Chce to dat tomu cas, hezky to cely prozkoumat, jak to funguje a jak co ma do sebe pasovat. Je to docela slusna masinka. Repasnul jsem si originalnima dilama starej karbec a slape jak hodinky. Podlozku pod karb je potreba koupit originalni, vyrabi se uz jen ta ze dvou dilu - kus silnyho plechu a kus bakelitu. Vsechny ty dnesni gumokovy jsou druhovyroba s zivotnosti cca pul roku, pak jsou v horsim stavu nez puvodni gumokov po 14 letech.
jak to funguje jsem zkoumal, i když bez Andrta, přišel jsem na to, že jsem měl špatně nastavenou vzájemnou polohu všech těch pohyblivých nesmyslů, tak nějak jsem to tam narovnal podle vlastního uvážení (zkoumal jsem co je kde od čeho odřené a co s čím hýbe) no a první výsledek se dostavil, už mě nezůstává viset sytič. Akorát zatím nevím, jestli se sytič vůbec aktivuje, neměl jsem studený motor. Teď jsem sehnal toho Andrta, opravdu to v něm je pěkně popsaný, tak když to bude ještě zlobit, zkusím to podle něj Díky.
|
22.5.07, 11:39 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Tak už to chodí. Problém byl v pružinách. Jedna přeskočila mimo a všechny ty páky se pak hýbaly jinak než měly
|
24.5.07, 18:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|