Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 22:09



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Snížená hlava 
Autor Zpráva

Příspěvky: 16
Příspěvek Snížená hlava
Ahoj, jaké máte zkušenosti se sníženou hlavou? Mám ji na 120 sníženou o 1mm, ale zatím ještě ve skříni, budu to dělat až o prázdninách. Zajímaly by mě rozdíly v charakteru motoru a praktické zkušenosti. Dík


23.5.07, 06:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Neřeknu ti o kolik mám hlavu sníženou, mám ji obroušenou z důvodu toho, že mi z ní torchu sežral fridex, netuším o kolik to je, ale o mnoho asi ne. Nikdy jsem výkony neměřil, takže všechno co napíšu je do značné míry subjektivní pocit.
Na chodu motoru jsem nepoznal nic, kravál dělá pořád stejný. Při jízdě ale, jakoby ten stroj měl víc síly, méně ho trápí kopce a víc zabere třeba na rozjezdu z vesnice, řekl bych, že je pružnější. No a potom spotřeba, je pro mě dost důležitá a ta poklesla. To je jediný parametr, který umím změřit, to mám odzkoušené. Nespíš na to máv vliv to, že nemusím tolik podřazovat v kopcích a při předjíždění, a tak to míň točím. Je sice pravda, že píšu a o Favoritu, ale ono to na 120 bude asi dost podobný, ne-li stejný, nebo díky nižší hmotnosti vozu i lepší


23.5.07, 06:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Milimetr už je dost, to by chtělo brát 95ti oktanovej benzín... (Natural + aditivum)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


23.5.07, 07:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
no ja som mal znizenu hlavu na 105(G)L, z dovodu toho, ze hlava bola znacne kriva, bralo sa budto 0,5 alebo 1 mm. subjektivne to bolo nebe a dudy, po znizeni hlavy bol motor schopny jazdy na volnobeh prakticky aj na 2 prevodovom stupni uplne v pohode, akurat moj subjektivny dojem skresluje to, ze motor presiel celkovou GO.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


23.5.07, 08:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: Snížená hlava
1mm na motoru s k.p.8,5 :1 neni zadna veda... ted mas vlastne tlaky skoto jako motor LS, takze zacni tankovat N95+ nejaky to aditivum, nedej na rady ze ho nepotrebujes, potrebujes ho...No a jesli chces udelat jeste neco pro moturek, tak v karburatoru vymen trysku 2.stupne za trysku o kousek vetsi ( jesli tam mas trysku 120,dej 125 jesli 125 dej 130 jesli 130,tak 135) a uvidis jak motor pofrci...samozrejme tohle snizeni hlavy zivotnost motoru nezkrati pokud s tim nebudes jezdit jak dobytek..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.5.07, 08:56
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 16
Příspěvek 
Jasně, začnu kupovat aditivum a natural. Chtěl bych ještě dát ostřejší vačku, přemýšlím tak 260/260 nebo 280/280. Co byste doporučili? Ten karbec už mám takhle upravenej, takže dobrý. Ještě si přiravuju karbec EDSR 120, musím si nechat seřídit klapky a tak. Hlavu mám taky vyleštěnou (jestli se to vůbec dá u litiny udělat), zabroušený sedla ventilů, vyleštěný ventily, řemenici stočenou o 0,75kg, ještě mám doma přítlačák SACHS a seženu lamelu SACHS.


Naposledy upravil Tomáš Korbel dne 23.5.07, 09:10, celkově upraveno 1



23.5.07, 09:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Snížená hlava
kachnis píše:
1mm na motoru s k.p.8,5 :1 neni zadna veda... ted mas vlastne tlaky skoto jako motor LS, takze zacni tankovat N95+ nejaky to aditivum, nedej na rady ze ho nepotrebujes, potrebujes ho...No a jesli chces udelat jeste neco pro moturek, tak v karburatoru vymen trysku 2.stupne za trysku o kousek vetsi ( jesli tam mas trysku 120,dej 125 jesli 125 dej 130 jesli 130,tak 135) a uvidis jak motor pofrci...samozrejme tohle snizeni hlavy zivotnost motoru nezkrati pokud s tim nebudes jezdit jak dobytek..


tankovat 95 je samozrejmost... vzhladom k tomu, ze u nas je cena 91 a 95 +- rovnaka, tak som tankoval 95 vzdy, aj predtym, aj potom.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


23.5.07, 09:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: Snížená hlava
tankovat 95 je samozrejmost... vzhladom k tomu, ze u nas je cena 91 a 95 +- rovnaka, tak som tankoval 95 vzdy, aj predtym, aj potom.[/quote]

aha, tak u nas se najdou strejdove, co lejou special i tam, kde by melo 95okt..

Vacka : ten motor mas upravenej lehce, takze vic jak 260 nedavej...s 260kou uz se svezes pekne...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.5.07, 09:12
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 16
Příspěvek 
Bude mít ta vačka nějaký vliv na změnu zvuku? Kdysi to tady někdo říkal, ale už se nepamatuju.


23.5.07, 09:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Snížená hlava
kachnis píše:
tankovat 95 je samozrejmost... vzhladom k tomu, ze u nas je cena 91 a 95 +- rovnaka, tak som tankoval 95 vzdy, aj predtym, aj potom.


aha, tak u nas se najdou strejdove, co lejou special i tam, kde by melo 95okt..

Vacka : ten motor mas upravenej lehce, takze vic jak 260 nedavej...s 260kou uz se svezes pekne...[/quote]

ale raz som siel aj na dvojtaktny, ked som natankoval +- tak, ze dojdem s tym, ze mam v rezerve este 4 litre a na zahrade mi celu rezervu rozrobili na 2T benzin do kosacky :))) no a medzitym sa parkrat slo este niekam a podla toho, co ukazovala rucicka a podla zuriveho svietenia kontrolky strachu som usudil, ze s tym uz domov nedojdem :) Dymilo to jak fras a na volnobehu skoro furt zdochynalo.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


23.5.07, 09:29
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz