Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ale blby vicko malokdy dela takovej brajgl.. ja jezdil s blbym vickem 3 roky ( ta guma skoro chybela) a nic se nedelo..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.5.07, 18:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Keldon
Příspěvky: 12
|
Tak nevím co tady pořád řešíte. 80 C je dle mně úplně normální provozní teplota motoru. VW uvádí jako normální provozní teplotu motoru rozmezí hodnot 80 - 110 C. U některých nových modelů Golf ukazuje ručička teploměru na přístrojové desce 90 C jakmile skutečná teplota chladící kapaliny dosáhne 75 C a na této hodnotě drží jak přikovaná v celém intervalu skutečných hodnot 75 C - 105 C. Takže teploměr ukazuje něco jiného než je ve skutečnosti.
|
23.5.07, 19:11 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
Prave vicko mam nove, kdyby to bublalo pres nej tak bude nad tesnenim voda ale ja tam sucho. Ani prepadovou hadickou (jde mi do flasky) nic nekape. Jediny co prosakuje je prave stara hadice odvzdusnujici topeni. Tu musim vymenit.
No jinak sem prave vymenil chladic a zitra to odzkousim. Hadicka spojujici maly okruh je cista. Do zasoby mam pripraveny novy termostat a v pripade potreby koupim novou pumpu. Na skudce me vzdy udivuji ceny chladic, termostat, dve sady na svisle cepy, el.prerusovac blinkru z filcky, silentbloky na torzni stabilizator a par tesneni - do kupy 1700kc, uzasne Nak
|
23.5.07, 19:59 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
nejak zvlast tomu nerozumim ale ja mam na rapidu z expanzky vyvedenou tenkou hadicku dolu kde trci rovnou smer silnice. Mam dojen ze tam neni zadny pretlakovy ventil, takze by tudy mel utikat tlak z expanzky ven jak je mu libo. Jestli je to jinak tak sorac ale rikam co vim. Kdyztak se rad poucim. Mam rapida teprve mesic.
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
23.5.07, 20:53 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
No na tom víčku je zespodu to těsnění přitlačováno pružinou...to je přetlak...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
23.5.07, 20:59 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
Martin 007 píše: No na tom víčku je zespodu to těsnění přitlačováno pružinou...to je přetlak...
takze ta hadicka je vyvedena az za tim tesnenim te zatky?
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
23.5.07, 21:02 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jj
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.5.07, 21:07 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
Takze muzu aspon rict zkusenost z dnesni jizdy do prace. Ted rano tady bylo venku kolem 20°C, teplota prvnich asi 10km skakala mezi 70-80°C bylo to celkem zabavne pozorovat rucicku jak chodi pomalu nahoru a dolu nakonec se teplota ustalila na 75°C a tam zustala po zbytek cesty (20km) pri rychlosti 90kmh. Vymenil sem teda jen chladic, do termostatu ani do cerpadla sem se nekoukal. Akorat je mi divne ze teplota zustala na 75°C, kdyz termostat se obvykle otevira nekde kolem 82°C, ale hlavne ze drzi porad stejna a pomalu nenarusta jako pred tim. Holt nove koste dobre mete Nak
PS. nechce nekdo stary chladic? takova mrcha tezka kovova, hlinik jak se zminuje manual ke skudce to rozhodne neni...a med uz vubec ne. Nak
|
24.5.07, 06:48 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Tak já teď auto otestoval pěkně.....jel jsem Ostrava - Pardubice, nějakých 260km, jel jsem nonstop 3hodiny, za ostravou kopce zatáčky brzda plyn prostě všechno co se dá, pak asi 40km dálnice rychlostí 130km/h, pak mezi město 90-110km/h....a teplota když vylezla v motoru na těch 80 tak se tam pohybovala a nestoupla na víc, a dolů se občas dostala při té dálnici třeba tam to fouká tak to chládí. No na cestě zpátky jsem trčel chvílí v zácpě ve městě no a tam to bylo kolem 90°C ale víc ne. No takže od středy do teď jsem najezdil nějakých 850km a úplně bez problému. Takže škodě zdar, Jinak se pasatu za mnou nelíbilo když jsem předjížděl do kopce....Ale klaksón a světla mu fakt fungovaly.....
|
27.5.07, 11:50 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
škoda 105 na 120 píše: Tak já teď auto otestoval pěkně.....jel jsem Ostrava - Pardubice, nějakých 260km, jel jsem nonstop 3hodiny, za ostravou kopce zatáčky brzda plyn prostě všechno co se dá, pak asi 40km dálnice rychlostí 130km/h, pak mezi město 90-110km/h....a teplota když vylezla v motoru na těch 80 tak se tam pohybovala a nestoupla na víc, a dolů se občas dostala při té dálnici třeba tam to fouká tak to chládí. No na cestě zpátky jsem trčel chvílí v zácpě ve městě no a tam to bylo kolem 90°C ale víc ne. No takže od středy do teď jsem najezdil nějakých 850km a úplně bez problému. Takže škodě zdar, Jinak se pasatu za mnou nelíbilo když jsem předjížděl do kopce....Ale klaksón a světla mu fakt fungovaly.....
passat plný prasat
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
27.5.07, 11:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|