Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 20:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 86 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Škoda rapid 130-136 

Škoda rapid 130-136
Neváhej koupit 8%  8%  [ 1 ]
Dobré auto 23%  23%  [ 3 ]
Stejné jako 105/120 38%  38%  [ 5 ]
Poruchovější než 105/120 15%  15%  [ 2 ]
Poruchový krám,zůstaň jen u 120tky 0%  0%  [ 0 ]
Nestojí za řeč....:-( 15%  15%  [ 2 ]
Celkem hlasů : 13

 Škoda rapid 130-136 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Bydliště: Vladislav okres Třebíč
Příspěvek Re: Škoda rapid 130-136
No ale pravděpodobně by ho tam někde museli mít zaparkovanýho,nemyslím si že by ho za den prodali,a tam je vidět všude,tam mají akorát parkoviště a lividační linku,jinak nic....jo ještě malej sklad,ale ten byl taky otevřený a žádný auto tam nebylo

Edit.......jo a kdyby ho chtěli prodat,tak proč by mi ho zatajili,já jsem jim hned říkal že bych ho klidně odkoupil

_________________
Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12
Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi
Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice
Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....:-)


1.9.11, 17:44
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Škoda rapid 130-136
V dobrym stavu? Jde jen o karoserii. Zadní nápravu musíš postavit tak jako tak, to soudruzi odbyli nehledě na r.v. Elektrika chce taky lehké úpravy, přední náprava jak by smet..
Ono když seženeš dobrou karoserii tak uděláš nejlíp - ušetříš čas demontáže.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.9.11, 20:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Bydliště: Vladislav okres Třebíč
Příspěvek Re: Škoda rapid 130-136
Tak souhlasím s tím že základ je dobrá neshnilá kastle,to každopádně.....co bych měl z dobrých náprav kdyby tam s trochou nadsázky nedržely 8) a dobré je k té kastli mít i dobrý motor a převodovku,třeba udělat GO motoru 120tky je´´lehké´´,a díly ještě jdou sehnat,ale na origo motor rapid 135/136 už asi poměrně hodně těžko :wink:

Ale třeba když by byl původní majitel pečlivka a o ty nápravy pečoval a dával jim servis tak proč je dělat znova kdyby byly v dobré stavu......já teda když jsem kupoval škodověnku,tak jsem vyměnil preventivně všechna ložiska,udělal brzdy,a jinak nic,zatím všechno drží,jak řízení,tak všechny čepy a ramena......jediný problém jsem zaznamenal s rozsypanými kameny v převodovce,a ten problém budu řešit díky chytnutí díry znova,ale jinak nic

_________________
Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12
Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi
Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice
Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....:-)


1.9.11, 21:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5639
Bydliště: Plzeň
Příspěvek Re: Škoda rapid 130-136
Pokud bude náprava v pořádku, není důvod se v tom vrtat. Já doufám, že nebudu muset dlouho

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


1.9.11, 22:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Bydliště: Vladislav okres Třebíč
Příspěvek Re: Škoda rapid 130-136
Já si taky myslím,že není důvod to vrtat jen tak pokud je to v pořádku,já na škodověnce opravuji jen to co je třeba a jezdí jak zamlada

_________________
Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12
Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi
Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice
Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....:-)


2.9.11, 14:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek Re: Škoda rapid 130-136
No... Nedávno ti skoro upadlo kolo, ne? :lol:

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


2.9.11, 14:31
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Škoda rapid 130-136
Záleží co od toho chceš. Ale i nové nápravy před 20lety nebyly OK, je to poddimenzované, ale je to tak originál

Díly na motor 742.135/6 seženeš ještě líp, je to shodné s favoritem

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


2.9.11, 15:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Bydliště: Vladislav okres Třebíč
Příspěvek Re: Škoda rapid 130-136
Petr105 píše:
No... Nedávno ti skoro upadlo kolo, ne? :lol:


No skoro ano,ale už je to spravené,jak jsem jel domů od toho místa co jsem chytil tu díru(cca 3 kiláky)tak kolo pleskalo jak blbý,no výsledek,zničené kameny v diferáku a posunuté ložisko na poloose,vyměněna celá polonáprava,pro jistotu,možná by se ještě na ní něco časem odsralo.......j kua,málem jsem zapoměl dát na inzerci hlášku že už ten inzerát neplatí :wink:

_________________
Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12
Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi
Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice
Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....:-)


2.9.11, 15:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Bydliště: Vladislav okres Třebíč
Příspěvek Re: Škoda rapid 130-136
Šemik píše:
Záleží co od toho chceš. Ale i nové nápravy před 20lety nebyly OK, je to poddimenzované, ale je to tak originál

Díly na motor 742.135/6 seženeš ještě líp, je to shodné s favoritem


No a co bych si tím pádem pomohl,i kdybych je teda postavil znovu podle originálu tak stejně nebudou nikdy´´úplně OK´´,to bych je musel nějak upravit,a to zase nechci,já chci mít auto v originálním stavu :wink:
Jo takže motor rapid 135/136 je v podstatě motor favorit s jiným karbecem,nebo jsou tam ještě nějaký drobný změny
Vím že motor 130 by měl mít ještě litinovou pětikanálovou hlavu,stejně jako škoda 120,a motor rapid 135/136 by měl mít hliníkovou hlavu s osmi kanály.....píši to správně,nebo tam mám chybu :?: ať si to konečně ujasním

_________________
Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12
Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi
Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice
Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....:-)


2.9.11, 15:43
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Škoda rapid 130-136
Ano, 130 je litinový pětikanál (velmi nevhodná volba)
135/6 je osmikanálový hliník, v podstatě favorit motor s několika drobnými odlišnostmi

Ad vlečka - kdybys jí postavil znovu zcela dle originálu tak si nepomůžeš, ale dá se postavit dle dobové tovární dokumentace pro 130L/A, což je dost znát.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


2.9.11, 15:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Bydliště: Vladislav okres Třebíč
Příspěvek Re: Škoda rapid 130-136
No tak vždycky bude znát rozdíl mezi nápravami určenými pro extrémní podmínky a mezi nápravami pro auto do běžného prodeje,a to nemusí být jen škodovka,to podle mě bude u všech automobilek
No tak už poměrně veliký rozdíl je mezi kyvkou a vlečkou,je docela rozdíl se vést ve škodě 120L nebo ve škodě 135,jak ve stabilitě,tak ve výkonu

Tak já bych měl obě auta,mojí škodověnky bych se určitě nezbavil,to bych nemohl udělat :P :mrgreen: udělala toho už pro mě hodně.....škodovku 120 bych využíval na denní ježdění do práce,rapida bych měl spíš více na parádu a na delší cesty

_________________
Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12
Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi
Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice
Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....:-)


2.9.11, 16:10
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Škoda rapid 130-136
To bezesporu. Dovolím si ale tvrdit, že co v AZNP znamenala špičková závodní náprava (vlečka L/A) byl na západě běžný standart levných lidových aut :mrgreen:
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale obyčejná vlečka je paskvil. Lepší než kyvka samozřejmě je, ale být unešen jejími vlastnostmi rozhodně nejde. Pokud to je na "veterána" s 1000km ročně tak klidně, ale pokud bych to auto měl nějak víc využívat tak L/A vlečka je jasná volba.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


2.9.11, 16:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5639
Bydliště: Plzeň
Příspěvek Re: Škoda rapid 130-136
L/A a špičková závodní náprava? To snad ne. LR, to beru

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


2.9.11, 16:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Bydliště: Vladislav okres Třebíč
Příspěvek Re: Škoda rapid 130-136
Šemik píše:
To bezesporu. Dovolím si ale tvrdit, že co v AZNP znamenala špičková závodní náprava (vlečka L/A) byl na západě běžný standart levných lidových aut :mrgreen:
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale obyčejná vlečka je paskvil. Lepší než kyvka samozřejmě je, ale být unešen jejími vlastnostmi rozhodně nejde. Pokud to je na "veterána" s 1000km ročně tak klidně, ale pokud bych to auto měl nějak víc využívat tak L/A vlečka je jasná volba.


No taky nemáš až tak pravdu,uznávám že škodovky nebyli úplně na špici ve vývoji,ale ta zadní náprava,spíše trubka co byla na tom oplu vectra z 89 se teda nerovná ani škodovácké kyvadlové,to bylo něco šílenýho,přední náprava super,ta držela krásně,ale ta zadní děs,běs,hrůza a vhodná tak na sešrotování.......to lítalo s trochou nadsázky na silnici asi jako když je za autem připojený prázdný přívěs,a nedá se říct že by byla ve špatném stavu,normálně to auto krásně kdykoliv prošlo technickou,bylo po strejdovi......a to nebylo žádné lidové auto,to byla 1.6i benzín,jelo to jak drak oproti škodovce
Nebo ten renault R5 co má kamarád je na tom podobně zase s přední nápravou,ta se nemůže škodovácké lichoběžníkové s hřebenem taky ani postavit

_________________
Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12
Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi
Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice
Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....:-)


2.9.11, 16:56
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Škoda rapid 130-136
Pravda, trochu nadnesený termín, "špičková" :oops: Ale z těch "běžně" dostupných asi nejlepší.

Škodovka je prostě poplatná svojí době a zejména svému místu - v komunismu to líp udělat asi vážně nešlo. Bohužel, to nic nemění na tom, že obyčejné sériové níápravy za moc nestojí.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


2.9.11, 17:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 86 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz