|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Luke
Příspěvky: 50 Bydliště: Vsetín
|
Odlehčení řemenice Š120
Zkoušel to z vás už někdo? http://www.ukazto.com/img/remenice-yr01.jpg . Je mi jasné že to na výkonu nějak moc není poznat, ale trocha by to přeci jen mělo být lepší, no ne? Podle mne to trochu pujde rychleji do otacek, ale ubere to na kroutáku.. mám pravdu?.. Díky za radu
_________________ Renault 21, 2.2 GTX, phase 2, LPG, 8l/100km (LPG)
----
Zháňka Toyoty Supry MKIII Turbo Targa; r.v. 1991 ; 3000 ccm ; swap engine z MK4 - 235 kW
|
26.5.07, 07:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Tak jen s tou řemenicí asi zlepšení žádný nepostřehneš, když už tak stočit i setrvák, to už je znát, ale musíš pak nechat vyvážit komplet.
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
26.5.07, 08:33 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Thobiash píše: Tak jen s tou řemenicí asi zlepšení žádný nepostřehneš, když už tak stočit i setrvák, to už je znát, ale musíš pak nechat vyvážit komplet.
dá se vyvážit i samotnej, já jsem to vyřešil tak že jsem ho upnul v soustruhu na hodinky aby neházela ta plocha kterou jsem ubíral zbytek ať si kvedlal jak chtěl a utočil jsem ho, tím jsem docílil že se ubralo všude stejně a zachovalo se původní vyvážení.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
26.5.07, 14:40 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Odlehčení řemenice Š120
Luke píše: Zkoušel to z vás už někdo? http://www.ukazto.com/img/remenice-yr01.jpg . Je mi jasné že to na výkonu nějak moc není poznat, ale trocha by to přeci jen mělo být lepší, no ne? Podle mne to trochu pujde rychleji do otacek, ale ubere to na kroutáku.. mám pravdu?.. Díky za radu
Na výkonu ani kroutáku to v podstatě moc nepoznáš, motor se bude jen snadnějc vytáčet a rychlejc padat z otáček.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
26.5.07, 14:41 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Re: Odlehčení řemenice Š120
Kristensen píše: Luke píše: Zkoušel to z vás už někdo? http://www.ukazto.com/img/remenice-yr01.jpg . Je mi jasné že to na výkonu nějak moc není poznat, ale trocha by to přeci jen mělo být lepší, no ne? Podle mne to trochu pujde rychleji do otacek, ale ubere to na kroutáku.. mám pravdu?.. Díky za radu Na výkonu ani kroutáku to v podstatě moc nepoznáš, motor se bude jen snadnějc vytáčet a rychlejc padat z otáček.
Jo to jo, když to uděláš takhle a setr vrátiš stejně "na značku"...
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
26.5.07, 15:01 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Ak to ma byt jedina uprava toho auta, tak to zarucene nepoznas. Nikde. Ked takych uprav urobis asi 100, tak sa ti zlepsi akceleracia o 0,00nic. Keby si natunil motor niekde k 100 kobylam a 6000 otackam, tak ako posledna uprava pre dobru mieru by to mohlo byt. Pri zavode do vrchu takato uprava ti moze urobit o stotinu lepsi cas. Takze az budes mat lestene kovane ojnice, odlahcene piesty, lahke kolesa, ostru vacicu, tak toto je logicky dalsi krok. Ak mas len jemne upraveny motor, investuj radsej do veci, ktore poznas aj inde ako na penazenke.
|
26.5.07, 18:49 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Peter50kw píše: natunil motor niekde k 6000 otackam
6000 mi jela seriovka
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.5.07, 19:42 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Seriovka sice toci 6000 ale ma pri tych tockach dost slaby krutak, takze mudrejsie je preradit skor. Tu je rec o motore, ktory ma pri 6000 aj nejaky vykon, nielen tocky.
BTW - uz som videl poohybane vyfukove ventily na plne seriovej S120. Ako to chlap dokazal, netusim, ale ja som svoju parkrat vytocil na dvojku k 7000 a motoru sa nic nestalo (R-kova vacka, seriove vahadla, karbec S130, 85 na tachu na dvojke).
|
26.5.07, 21:11 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Re: Odlehčení řemenice Š120
Luke píše: Zkoušel to z vás už někdo? http://www.ukazto.com/img/remenice-yr01.jpg . Je mi jasné že to na výkonu nějak moc není poznat, ale trocha by to přeci jen mělo být lepší, no ne? Podle mne to trochu pujde rychleji do otacek, ale ubere to na kroutáku.. mám pravdu?.. Díky za radu
Já mám celou řemenici z duralu.usíš mít upravených víc věcí aby si poznal rozdíl......
_________________
|
27.5.07, 09:47 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6584 Bydliště: Kosice
|
okrem toho, pri beznom jazdeni, ako peter pisal, to zmysel nema, remenice a zotrvacniky sa odlahcuju tam, kde je treba rychle radit hore, alebo dole, aby sa pri radeni nemuselo cakat, nez motor spomali / zrychli, iny ucel to NEMA.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
27.5.07, 10:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|