Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 22:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 ????? TURBO NA KARBURÁTOR ?????? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 5
Příspěvek ????? TURBO NA KARBURÁTOR ??????
Nedávno som dostal šialený nápad namontovať turbo alebo skôr podobné zariadenie, ktoré by hnalo vzduch do sania (mam nejake modelárske turbodmychadla na elektromotr so statickým tahom okolo 0,2kg a viac, atp...) na JAWU 21 PIONIER...no pred tym ako to chcem vyskúšať by som sa VAS vsetkych chcel spytat ci je to vôbec realne a ako postuupovat aby som neznicil hned motor...napr. ci je nutné meniť predstih, aký by bol ideály plniaci tlak, bohatosť zmesy atd...
za odpovede vopred ďakujem


26.5.07, 09:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: ????? TURBO NA KARBURÁTOR ??????
SULTAN píše:
Nedávno som dostal šialený nápad namontovať turbo alebo skôr podobné zariadenie, ktoré by hnalo vzduch do sania (mam nejake modelárske turbodmychadla na elektromotr so statickým tahom okolo 0,2kg a viac, atp...) na JAWU 21 PIONIER...no pred tym ako to chcem vyskúšať by som sa VAS vsetkych chcel spytat ci je to vôbec realne a ako postuupovat aby som neznicil hned motor...napr. ci je nutné meniť predstih, aký by bol ideály plniaci tlak, bohatosť zmesy atd...
za odpovede vopred ďakujem

si kup dvěapůlu...za ty problémy ti to nestojí...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


26.5.07, 12:00
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Moje řeč...taky sem řádil za mlada na Mustangu a snažil se z něj vymlátit co nejvíc...pak sem se na to vysr...

A časem přišla Jáááááwa 250 kejvačka...převařil sem ji rám ( zvednul ) dal dpoředu 19" kolo, do zádu 18" oboje s drapákama, odstrojil, dal menší řetěžový kolečko k motoru, ke kolu o dost větší rozetu...na zakázku dlouhej řetěž...GO motoru.

A hele...není problém ji zvednou na zadní a trhá zvětralej asfalt... :D :D :D

Jen tak dál...i když fichtla s turbem sem ještě neviděl...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


26.5.07, 13:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek lidi lidi...
:lol: :lol: :lol: http://www.nosfromboss.wz.cz/ :lol: :lol: :lol: použij přeplňování rajským plynem :lol: :lol: :lol:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


26.5.07, 13:31
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
v karburáto potřebuješ podtlak a ne přeplak, jako nípad je to dobrý ale pojede ti to jak tank bez motoru miloš


26.5.07, 13:31
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek nazdar crowack
pozrel som si Tvoju stranku...dost dobree to mas vymyslene akurat neviem ci si menil aj predstih alebo si nechal vsetko povodne...takisto ma zaujima kolko bombiciek mozes dat do tej nadobky tlakovej, dalej co ja viem pod akym tlakom vhanas nitro do karburatora, ci musim menit bohatost zmesy...
dik za odpoved


26.5.07, 14:44
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek pre: slovacek.milos
zdravim dik za radu akurat ma zaujima ako by sa to dalo riesit ak vobec riesenie je....


26.5.07, 14:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: nazdar crowack
SULTAN píše:
pozrel som si Tvoju stranku...dost dobree to mas vymyslene akurat neviem ci si menil aj predstih alebo si nechal vsetko povodne...takisto ma zaujima kolko bombiciek mozes dat do tej nadobky tlakovej, dalej co ja viem pod akym tlakom vhanas nitro do karburatora, ci musim menit bohatost zmesy...
dik za odpoved

proboha to nejsou moje stránky :shock:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


26.5.07, 18:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
kdyz uz preplnovani na karburator tak se to asi nedela turbem ale spis kompresorem...viz Mustangy z let davno minulych....ale na ten stroj co pises je to zbytecne...i tak to pojede napytel

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


26.5.07, 19:35
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
na tenhle stroj to nemá cenu :roll:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.5.07, 19:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Aj keby to turbo turbovalo, odhadujem, ze ti akurat viac zmesi uleti vyfukom. Ladit dvojtakty nieje sranda ale veda. A ked aj nadupes pincka, to ci ma 3 alebo 4 kobyly asi nebude rozhodujuce. Radsej si kup nieco vykonnejsie ak tuzis po vykone. Pionier, to je o niecom inom.


26.5.07, 21:05
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
vzato z jiného fóra :

Před mnoha lety jsem upravoval motor pionýra.V knihovně jsem si půjčil zdarma knihy o úpravách motorů,sehnal jsem si řez válce silniční 50 ky/jezdila přes 200 km/h. a dal jsem se do práce.Odstranil jsem původní litinovou vložku,a vyrobil novou.Z důvodu toho,že jsem potřeboval dostat co nejvíce směsi nad píst-je nutné udělat co nejvíce přepouštěcích kanálů.originál pionýr měl dva,já se dostal na pět,přičemž pátý procházel asi 6 mm od vrchní hrany pístu a tedy plnil skrz píst.Píst jsem získal od výrobce pístů-pouze odlitek a to z důvodu,že jsem zhotovil pouze jeden pístní kroužek tvaru L-dle motoru kreidler.tedy původní tři kroužky neumožňovaly pátý kanál a L kroužek vyrobený z pérové oceli je směle nahradil a zajistil větší kompresy.Při tlaku na kroužek z vrchu se tento tlakem utěsní k vložce a lépe těsní.Vyleštění a odstranění všech zákoutí a přestřiků,které neumožní hladký a rychlý průchod směsi je samozřejmostí-i slícování sacího a výfukového kanálu s karburátorem a výfukem.Dále se dočtete,že délka sacího hrda mění charakteristiku motoru.Delší hrdlo -motor jde od spodu ,kratší -lépe točí.Samostatnou kategorii je výfuk u dvoutaktu.Jistě víte,že dvoutakt potřebuje pro svůj chod laděný výfuk,první kužel je táhlý a druhý strmý,musí zabezpečit vrácení části spalin.S tímto se dá vcelku laborovat zkracováním vzdálenosti obou kuželů,velikostí trubky koncovky,ale i utlumením.Nedávno si jeden klučina koupil minibajka od "Neumim česky" a vůbec to nejelo a pouze to řvalo.Když jsem to rozebral,zjistil jsem,že výfuková trubka pouze prochází tlumičem,ale ten je pouze jako atrapa.Zřejmě okopírovaly Blatu,ale nevěděly,k čemu to je.Trubku jsem rozvrtal dokola,trubku jsem na konci ucpal,spaliny musejí do koncovky,tam jsem nacpal drátěnku a do zadní stěny jsem udělal otvory pro spaliny.Teď to jede super,mnohem líp se to vytáčí a hlavně to neřve a jede.Abych dopsal o tom pionýru,tak ten motor jezdil v motokáře,na závodech v České lípě jsem při tréninku proháněl 125 motokáry,já si navšiml,že pro nás padesátky už trénink skončil..Opravdu to fungovalo.

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.5.07, 21:15
Profil ICQ

Příspěvky: 5
Příspěvek pre: Peter50kw
noo a keby som zohnal nejaky 4-takt bol by som asi uspesnejsi ako pri 2-takte, ze?


26.5.07, 23:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
fechtl 4 takt? Jestli to sezenes tak se o tebe muzea poperou :D

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


27.5.07, 00:23
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Pánové přece Jawa NEW Pionír...vy nekoukáte na reklamu SAZKY ???

50 ccm čtyřtkakt... :D ale pořád 3,5 koníku v nesmyslnejch otáčkách - pořád vysokootáčkovej motooooooooooor

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


27.5.07, 08:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz