????? TURBO NA KARBURÁTOR ??????
Autor |
Zpráva |
SULTAN
Příspěvky: 5
|
????? TURBO NA KARBURÁTOR ??????
Nedávno som dostal šialený nápad namontovať turbo alebo skôr podobné zariadenie, ktoré by hnalo vzduch do sania (mam nejake modelárske turbodmychadla na elektromotr so statickým tahom okolo 0,2kg a viac, atp...) na JAWU 21 PIONIER...no pred tym ako to chcem vyskúšať by som sa VAS vsetkych chcel spytat ci je to vôbec realne a ako postuupovat aby som neznicil hned motor...napr. ci je nutné meniť predstih, aký by bol ideály plniaci tlak, bohatosť zmesy atd...
za odpovede vopred ďakujem
|
26.5.07, 09:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: ????? TURBO NA KARBURÁTOR ??????
SULTAN píše: Nedávno som dostal šialený nápad namontovať turbo alebo skôr podobné zariadenie, ktoré by hnalo vzduch do sania (mam nejake modelárske turbodmychadla na elektromotr so statickým tahom okolo 0,2kg a viac, atp...) na JAWU 21 PIONIER...no pred tym ako to chcem vyskúšať by som sa VAS vsetkych chcel spytat ci je to vôbec realne a ako postuupovat aby som neznicil hned motor...napr. ci je nutné meniť predstih, aký by bol ideály plniaci tlak, bohatosť zmesy atd... za odpovede vopred ďakujem
si kup dvěapůlu...za ty problémy ti to nestojí...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
26.5.07, 12:00 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Moje řeč...taky sem řádil za mlada na Mustangu a snažil se z něj vymlátit co nejvíc...pak sem se na to vysr...
A časem přišla Jáááááwa 250 kejvačka...převařil sem ji rám ( zvednul ) dal dpoředu 19" kolo, do zádu 18" oboje s drapákama, odstrojil, dal menší řetěžový kolečko k motoru, ke kolu o dost větší rozetu...na zakázku dlouhej řetěž...GO motoru.
A hele...není problém ji zvednou na zadní a trhá zvětralej asfalt...
Jen tak dál...i když fichtla s turbem sem ještě neviděl...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
26.5.07, 13:27 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
lidi lidi...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
26.5.07, 13:31 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
v karburáto potřebuješ podtlak a ne přeplak, jako nípad je to dobrý ale pojede ti to jak tank bez motoru miloš
|
26.5.07, 13:31 |
|
|
SULTAN
Příspěvky: 5
|
nazdar crowack
pozrel som si Tvoju stranku...dost dobree to mas vymyslene akurat neviem ci si menil aj predstih alebo si nechal vsetko povodne...takisto ma zaujima kolko bombiciek mozes dat do tej nadobky tlakovej, dalej co ja viem pod akym tlakom vhanas nitro do karburatora, ci musim menit bohatost zmesy...
dik za odpoved
|
26.5.07, 14:44 |
|
|
SULTAN
Příspěvky: 5
|
pre: slovacek.milos
zdravim dik za radu akurat ma zaujima ako by sa to dalo riesit ak vobec riesenie je....
|
26.5.07, 14:47 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: nazdar crowack
SULTAN píše: pozrel som si Tvoju stranku...dost dobree to mas vymyslene akurat neviem ci si menil aj predstih alebo si nechal vsetko povodne...takisto ma zaujima kolko bombiciek mozes dat do tej nadobky tlakovej, dalej co ja viem pod akym tlakom vhanas nitro do karburatora, ci musim menit bohatost zmesy... dik za odpoved
proboha to nejsou moje stránky
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
26.5.07, 18:35 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
kdyz uz preplnovani na karburator tak se to asi nedela turbem ale spis kompresorem...viz Mustangy z let davno minulych....ale na ten stroj co pises je to zbytecne...i tak to pojede napytel
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
26.5.07, 19:35 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
na tenhle stroj to nemá cenu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.5.07, 19:47 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Aj keby to turbo turbovalo, odhadujem, ze ti akurat viac zmesi uleti vyfukom. Ladit dvojtakty nieje sranda ale veda. A ked aj nadupes pincka, to ci ma 3 alebo 4 kobyly asi nebude rozhodujuce. Radsej si kup nieco vykonnejsie ak tuzis po vykone. Pionier, to je o niecom inom.
|
26.5.07, 21:05 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
vzato z jiného fóra :
Před mnoha lety jsem upravoval motor pionýra.V knihovně jsem si půjčil zdarma knihy o úpravách motorů,sehnal jsem si řez válce silniční 50 ky/jezdila přes 200 km/h. a dal jsem se do práce.Odstranil jsem původní litinovou vložku,a vyrobil novou.Z důvodu toho,že jsem potřeboval dostat co nejvíce směsi nad píst-je nutné udělat co nejvíce přepouštěcích kanálů.originál pionýr měl dva,já se dostal na pět,přičemž pátý procházel asi 6 mm od vrchní hrany pístu a tedy plnil skrz píst.Píst jsem získal od výrobce pístů-pouze odlitek a to z důvodu,že jsem zhotovil pouze jeden pístní kroužek tvaru L-dle motoru kreidler.tedy původní tři kroužky neumožňovaly pátý kanál a L kroužek vyrobený z pérové oceli je směle nahradil a zajistil větší kompresy.Při tlaku na kroužek z vrchu se tento tlakem utěsní k vložce a lépe těsní.Vyleštění a odstranění všech zákoutí a přestřiků,které neumožní hladký a rychlý průchod směsi je samozřejmostí-i slícování sacího a výfukového kanálu s karburátorem a výfukem.Dále se dočtete,že délka sacího hrda mění charakteristiku motoru.Delší hrdlo -motor jde od spodu ,kratší -lépe točí.Samostatnou kategorii je výfuk u dvoutaktu.Jistě víte,že dvoutakt potřebuje pro svůj chod laděný výfuk,první kužel je táhlý a druhý strmý,musí zabezpečit vrácení části spalin.S tímto se dá vcelku laborovat zkracováním vzdálenosti obou kuželů,velikostí trubky koncovky,ale i utlumením.Nedávno si jeden klučina koupil minibajka od "Neumim česky" a vůbec to nejelo a pouze to řvalo.Když jsem to rozebral,zjistil jsem,že výfuková trubka pouze prochází tlumičem,ale ten je pouze jako atrapa.Zřejmě okopírovaly Blatu,ale nevěděly,k čemu to je.Trubku jsem rozvrtal dokola,trubku jsem na konci ucpal,spaliny musejí do koncovky,tam jsem nacpal drátěnku a do zadní stěny jsem udělal otvory pro spaliny.Teď to jede super,mnohem líp se to vytáčí a hlavně to neřve a jede.Abych dopsal o tom pionýru,tak ten motor jezdil v motokáře,na závodech v České lípě jsem při tréninku proháněl 125 motokáry,já si navšiml,že pro nás padesátky už trénink skončil..Opravdu to fungovalo.
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.5.07, 21:15 |
|
|
SULTAN
Příspěvky: 5
|
pre: Peter50kw
noo a keby som zohnal nejaky 4-takt bol by som asi uspesnejsi ako pri 2-takte, ze?
|
26.5.07, 23:09 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
fechtl 4 takt? Jestli to sezenes tak se o tebe muzea poperou
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
27.5.07, 00:23 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Pánové přece Jawa NEW Pionír...vy nekoukáte na reklamu SAZKY ???
50 ccm čtyřtkakt... ale pořád 3,5 koníku v nesmyslnejch otáčkách - pořád vysokootáčkovej motooooooooooor
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
27.5.07, 08:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|