Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 13:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 3 a 4 válec nepálí 
Autor Zpráva

Příspěvky: 18
Příspěvek 3 a 4 válec nepálí
Zdravím vás všechny.... trápí me neskonale problem... nepalí 3 a 4 válec.... vyzkoušeno.. jiné svíčky , jiný rozdělovač, jiné kabely .... dělá to pořád.... je to karburátor favorit 93 r.v. ... při přidání plynu se běh motoru uklidni.. ale domnívám se že jsou to pouze samozápaly. Mohl by někdo poradit.... snad se tu najde někdo kdo ma zkušenosti Děkuji :cry:


27.5.07, 19:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Skus pomerat kompresie valcov, nemas vodu v oleji, prehrievanie motora, aka je spotreba oleja?
Ako vyzeraju sviecky?
Nastavoval si ventily?


27.5.07, 19:40
Profil

Příspěvky: 18
Příspěvek 
Peter50kw píše:
Skus pomerat kompresie valcov, nemas vodu v oleji, prehrievanie motora, aka je spotreba oleja?
Ako vyzeraju sviecky?
Nastavoval si ventily?


Takze tlaky 12/12/11,8/11,5

volej od vymeny do vymeny, voda cista motor se neprehriva.. motory delam nejsem profik ale uz jsem nekolik motoru poskladal.. od skodovky az po bmw v6.... svicky sou nove.. akorat ventily jsem nenastavoval, ale nemyslim, ze je to problem ventilu... probiral jsem to s kamikem.. jeste neco zkusime zitra a tim by se mela vyloucit elektronika.. pak mechanicka cas, podezreni pada na plneni paliva... podezrele prave je ze sou to 3a4 valec ...


27.5.07, 20:18
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
vyndej svíčku z 3. a 4. válce dej je na kostru a at někdo zastartuje uvidíš jestli hážou jo a bacha drž to za izolaci pěkně to kope :lol:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


27.5.07, 20:26
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
extreme píše:
Peter50kw píše:
Skus pomerat kompresie valcov, nemas vodu v oleji, prehrievanie motora, aka je spotreba oleja?
Ako vyzeraju sviecky?
Nastavoval si ventily?


Takze tlaky 12/12/11,8/11,5

volej od vymeny do vymeny, voda cista motor se neprehriva.. motory delam nejsem profik ale uz jsem nekolik motoru poskladal.. od skodovky az po bmw v6.... svicky sou nove.. akorat ventily jsem nenastavoval, ale nemyslim, ze je to problem ventilu... probiral jsem to s kamikem.. jeste neco zkusime zitra a tim by se mela vyloucit elektronika.. pak mechanicka cas, podezreni pada na plneni paliva... podezrele prave je ze sou to 3a4 valec ...


změř tlaky a jestli je to problém ventilu dej ruku na výfuk a jakoby ho upávej, pokud ti to bude ruku odtláčet tak je to OK pokud ti bude cukat tak ventily, a k těm kabelům ty musíš proměřit max do 14 kohmů, a svíčky ty nemusí pálit i nové, já jsem to měl jednou u opla ale jeden válec to dělal, byl tam jednobodový vstřik, svíčka, kabel,ventily,kompres,no vše OK, týden bádání a na prášky, pak jeden mechanik zjistil, že v sání vypadla plastová ucpávka, tak probádej tu trubku k posilovači jestli ti to nesaje bokem miloš


27.5.07, 20:35
Profil

Příspěvky: 18
Příspěvek 
dekuji vsem... piste vse co vas napadne.. treba neco bude to oc sem prehledl.. jak mile se povede odstranit zavadu napisi sem co to zpusobovalo a jak se to resilo... teda pokud to nebude nejaka banalita. :wink:


27.5.07, 21:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Karburatorom to nebude. To by ti nesiel ani jeden vale. Kompresie mas dobre, tak jedine, ze by ti vobec neotvarali ventily :-). Pre istotu pozri ci su ventily aspon zhruba ok. No a potom uz len posledna moznost ze nieje cim zapalit a to by som skusil prehodit sviecky, tak ma napada ci nemas prehodene zapalovacie kable.


27.5.07, 21:55
Profil

Příspěvky: 18
Příspěvek 
Peter50kw píše:
Karburatorom to nebude. To by ti nesiel ani jeden vale. Kompresie mas dobre, tak jedine, ze by ti vobec neotvarali ventily :-). Pre istotu pozri ci su ventily aspon zhruba ok. No a potom uz len posledna moznost ze nieje cim zapalit a to by som skusil prehodit sviecky, tak ma napada ci nemas prehodene zapalovacie kable.



nene... rikam, ze motory delam.. zakladni veci sou ok... jedine co sem nekontroloval sou ty ventily.. ale tak pro jistotu na ne kouknu.


28.5.07, 16:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
extreme píše:
Peter50kw píše:
Karburatorom to nebude. To by ti nesiel ani jeden vale. Kompresie mas dobre, tak jedine, ze by ti vobec neotvarali ventily :-). Pre istotu pozri ci su ventily aspon zhruba ok. No a potom uz len posledna moznost ze nieje cim zapalit a to by som skusil prehodit sviecky, tak ma napada ci nemas prehodene zapalovacie kable.



nene... rikam, ze motory delam.. zakladni veci sou ok... jedine co sem nekontroloval sou ty ventily.. ale tak pro jistotu na ne kouknu.
na ventili se určitě mrkni!


28.5.07, 19:28
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12111
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
extreme píše:
Peter50kw píše:
Karburatorom to nebude. To by ti nesiel ani jeden vale. Kompresie mas dobre, tak jedine, ze by ti vobec neotvarali ventily :-). Pre istotu pozri ci su ventily aspon zhruba ok. No a potom uz len posledna moznost ze nieje cim zapalit a to by som skusil prehodit sviecky, tak ma napada ci nemas prehodene zapalovacie kable.



nene... rikam, ze motory delam.. zakladni veci sou ok... jedine co sem nekontroloval sou ty ventily.. ale tak pro jistotu na ne kouknu.


Napadlo mne ze by mohl byt problem ve vackovce. Pokud by z nejakyho duvodu neslo mazani vacek, tak by se znicila vackovka nebo hrnicky a na valci 3 a 4 by treba ventily oteviraly malo.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


29.5.07, 13:05
Profil ICQ YIM
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ještě mi napadlo těsnění mezi hlavou a sacím potrubí, nastartuj a zakuř to cigaretou a uvidíš miloš


29.5.07, 15:31
Profil

Příspěvky: 18
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
ještě mi napadlo těsnění mezi hlavou a sacím potrubí, nastartuj a zakuř to cigaretou a uvidíš miloš


ano toho je nejblize.... mistocigarety jsem pouzil cistic brzd.. jakmile ho nastrikate pri bezicim motoru k okoli karburatoru a sani tak se chod motoru srovna... zrejme netesnost.. zkusim to s tou cigaretou na presne zjisteni.. ale nevim no.. mozna je pruser v karburatoru... :?


30.5.07, 13:44
Profil

Příspěvky: 18
Příspěvek 
Uz nikoho nic nenapada??? :cry:


30.5.07, 17:07
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
kdyby byl průser v karbu tak ti to nejde vůbec :roll:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


30.5.07, 17:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10219
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Sadra17 píše:
kdyby byl průser v karbu tak ti to nejde vůbec :roll:

blbost...vypadá, že mu to někde táhne falešnej vzduch...a pokud by na jedné straně sacího potrubí bylo povolený, nebo špatný těsnění....pak už by šlo jenom o to, jestli počítá válce popořadě nebo podle nálitků...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


31.5.07, 08:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz