Autor |
Zpráva |
nomme
Příspěvky: 8
|
![Příspěvek Příspěvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Uchlastani skodovky
Asi blba otazka, ale jak uchlastat skodovku s karburatorem? Diky
|
30.5.07, 13:13 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Reklama
|
![Pspvek Pspvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Reklama
|
|
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No bud to muzes mit spatne serizeny, ze tam jde furt moc benzinu ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) a prechlastava se to.
Nebo treba pri startu mockrat seslapnes plyn a ono to uz pak vubec nechytne dokud se benzin neodpari ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.5.07, 13:20 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
nomme
Příspěvky: 8
|
Sytic na to nema vliv?
|
30.5.07, 13:21 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
nomme píše: Sytic na to nema vliv?
Když otevřeš ohřátýmu motoru sytič, taky to uchlastáš - jak psal Matthes, pustíš tam moc paliva.
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
30.5.07, 13:41 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ano, sytic pouze na studeny motor, teply se startuje tak, ze musis najit co auto chce ![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif) moji vyhovuje startovat a do toho proslapnout plyn nazem a uz to jede napoprve ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) Nesmis mit vytahnuty viko karbu od filtrboxu ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.5.07, 13:44 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
O co ti ide?
|
30.5.07, 14:34 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10568 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jde mu o to ze se chtel zeptat ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif) treba se mu neco stalo a myslel si ze to uchlastal, taxe zeptal, jaxe to da uchlastat ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
30.5.07, 14:42 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
nomme
Příspěvky: 8
|
Jak startovat, kdyz jsem ujel treba 20 km a nechal to potom stat 2 hodinky. Teplota venku cca 20C. Se syticem nebo bez, je motor uz studeny?
|
30.5.07, 14:51 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
nomme píše: Jak startovat, kdyz jsem ujel treba 20 km a nechal to potom stat 2 hodinky. Teplota venku cca 20C. Se syticem nebo bez, je motor uz studeny?
To snad poznáš podle teploměru chladicí kapaliny ![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif) Třeba můj motor jde starovat bez sytiče, pokud má podle budíku ještě aspoň 40°C. Jak má míň, natočím na sytič a v tomhle teplým počasí hned vypnu... Ale každej motor se chová jinak, záleží na jeho seřízení... Musíš to zkusit.
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
30.5.07, 14:54 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
nomme
Příspěvky: 8
|
Mam rapida a tam nejsou napsany stupne. Jsou tam barvy - prazdno ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) , bila a cervena. Takze kdyz to je v bile tak bez sytice?
|
30.5.07, 14:58 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
nomme píše: Mam rapida a tam nejsou napsany stupne. Jsou tam barvy - prazdno ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) , bila a cervena. Takze kdyz to je v bile tak bez sytice?
Tak prostě jakmile se ti rafička aspoň trochu pohne z klidový pozice, zkus to bez sytiče. Pokud ne, použij sytič.
I ten teplej motor se ale startuje různě - některý chytne bez plynu, někdo potřebuje prošlápnout na podlahu, někdo jen ťuknout na plyn... Musíš na to přijít.
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
30.5.07, 15:00 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
To je otázka... Ohřáté motory s karburátory se většinou startují se sešlápnutým plynovým pedálem, jinak je riziko, že se to opravdu "uchlastá". Může k tomu dojít i pokud se studený motor dlouho startuje na sytič a vůbec to nemá snahu chytnout.
|
30.5.07, 22:49 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
solista
Příspěvky: 226 Bydliště: Praha-Lipence
|
je to tak, kaýdej si to musí najít sám, třeba moje starý LSko stačilo zastudena 1x prošlápnout, hned po naskočení plynem přidat na cca 2000 rpm a po 10 sekundách to jelo. A to jenom proto, že sem utrhnul lanko od sytiče ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif) . A za tepla to stačilo jenom lehce pošimrat.
_________________ Š120LS, rv. 84, červená, čeká na dvorku až se rozpadne už není
Rapid 130, rv. 88, červenej, stav jakštakš ujde - prodáno škodaři
Nissan 200SX S13, rv.89, tmavě modrá, jezdí jak splašenej, 1,8l, 124kW
|
30.5.07, 23:17 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
ferrari
Příspěvky: 9236 Bydliště: Partizánske
|
nomme píše: Jak startovat, kdyz jsem ujel treba 20 km a nechal to potom stat 2 hodinky. Teplota venku cca 20C. Se syticem nebo bez, je motor uz studeny?
jednoznačne bez sýtiča...keď je 20 st tak aj po 24 hodinách naštartujem bez sýtiča...po 2 hodinách iste bez sýtiča..
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.5.07, 19:46 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Sahni si na motor, ak je este teply, daj malinko plynu a startuj. Tie veci sa ale dost lisia, dnes je uz kazda skodovka ina.
|
31.5.07, 22:14 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Reklama
|
![Pspvek Pspvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Reklama
|
|
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|