Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 23:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Uchlastani skodovky 
Autor Zpráva

Příspěvky: 8
Příspěvek Uchlastani skodovky
Asi blba otazka, ale jak uchlastat skodovku s karburatorem? Diky


30.5.07, 13:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No bud to muzes mit spatne serizeny, ze tam jde furt moc benzinu :) a prechlastava se to.

Nebo treba pri startu mockrat seslapnes plyn a ono to uz pak vubec nechytne dokud se benzin neodpari :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.5.07, 13:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 8
Příspěvek 
Sytic na to nema vliv?


30.5.07, 13:21
Profil
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
nomme píše:
Sytic na to nema vliv?


Když otevřeš ohřátýmu motoru sytič, taky to uchlastáš - jak psal Matthes, pustíš tam moc paliva.

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


30.5.07, 13:41
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ano, sytic pouze na studeny motor, teply se startuje tak, ze musis najit co auto chce :shock: moji vyhovuje startovat a do toho proslapnout plyn nazem a uz to jede napoprve :) Nesmis mit vytahnuty viko karbu od filtrboxu :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.5.07, 13:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
O co ti ide?


30.5.07, 14:34
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
jde mu o to ze se chtel zeptat :-) treba se mu neco stalo a myslel si ze to uchlastal, taxe zeptal, jaxe to da uchlastat :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


30.5.07, 14:42
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 8
Příspěvek 
Jak startovat, kdyz jsem ujel treba 20 km a nechal to potom stat 2 hodinky. Teplota venku cca 20C. Se syticem nebo bez, je motor uz studeny?


30.5.07, 14:51
Profil
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
nomme píše:
Jak startovat, kdyz jsem ujel treba 20 km a nechal to potom stat 2 hodinky. Teplota venku cca 20C. Se syticem nebo bez, je motor uz studeny?


To snad poznáš podle teploměru chladicí kapaliny :!: Třeba můj motor jde starovat bez sytiče, pokud má podle budíku ještě aspoň 40°C. Jak má míň, natočím na sytič a v tomhle teplým počasí hned vypnu... Ale každej motor se chová jinak, záleží na jeho seřízení... Musíš to zkusit.

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


30.5.07, 14:54
Profil ICQ

Příspěvky: 8
Příspěvek 
Mam rapida a tam nejsou napsany stupne. Jsou tam barvy - prazdno :), bila a cervena. Takze kdyz to je v bile tak bez sytice?


30.5.07, 14:58
Profil
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
nomme píše:
Mam rapida a tam nejsou napsany stupne. Jsou tam barvy - prazdno :), bila a cervena. Takze kdyz to je v bile tak bez sytice?


Tak prostě jakmile se ti rafička aspoň trochu pohne z klidový pozice, zkus to bez sytiče. Pokud ne, použij sytič.
I ten teplej motor se ale startuje různě - některý chytne bez plynu, někdo potřebuje prošlápnout na podlahu, někdo jen ťuknout na plyn... Musíš na to přijít.

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


30.5.07, 15:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 286
Bydliště: ČR
Příspěvek 
To je otázka... Ohřáté motory s karburátory se většinou startují se sešlápnutým plynovým pedálem, jinak je riziko, že se to opravdu "uchlastá". Může k tomu dojít i pokud se studený motor dlouho startuje na sytič a vůbec to nemá snahu chytnout.


30.5.07, 22:49
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 226
Bydliště: Praha-Lipence
Příspěvek 
je to tak, kaýdej si to musí najít sám, třeba moje starý LSko stačilo zastudena 1x prošlápnout, hned po naskočení plynem přidat na cca 2000 rpm a po 10 sekundách to jelo. A to jenom proto, že sem utrhnul lanko od sytiče :oops: . A za tepla to stačilo jenom lehce pošimrat.

_________________
Š120LS, rv. 84, červená, čeká na dvorku až se rozpadne :-) už není
Rapid 130, rv. 88, červenej, stav jakštakš ujde - prodáno škodaři
Nissan 200SX S13, rv.89, tmavě modrá, jezdí jak splašenej, 1,8l, 124kW


30.5.07, 23:17
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
nomme píše:
Jak startovat, kdyz jsem ujel treba 20 km a nechal to potom stat 2 hodinky. Teplota venku cca 20C. Se syticem nebo bez, je motor uz studeny?


jednoznačne bez sýtiča...keď je 20 st tak aj po 24 hodinách naštartujem bez sýtiča...po 2 hodinách iste bez sýtiča..

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


31.5.07, 19:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Sahni si na motor, ak je este teply, daj malinko plynu a startuj. Tie veci sa ale dost lisia, dnes je uz kazda skodovka ina.


31.5.07, 22:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz