Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 05:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 na kolik to vytočíte? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
deekay píše:
michalkatka píše:
ventYl píše:
hm... to sa mi nezda... na 5000 zacina cervene pasmo? asi v sobotu trocha otcovho favorita prevetram na 4rke, ze kolko da.


nikdy som sa tak nesnažil motor trápiť, ono to nad 5 dosť reve :shock: aj keď to nie je zlý zvuk :twisted:


ten "rev limiter" je len na BMMku, ale tak si to asi aj myslel :D
na karburatore mozes tocit donemoty az kym nepretocis.... (na volnobeh)

edit: osobne sa mi velmi lubi ten zvuk ked zasiahne rev limiter, ako pekne skacu otacky. hore a dole :)


BMM to viem, ale aj ETZ na karbecovej verzii to obmedzuje, neviem ako, ale že vraj áno....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.5.07, 21:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
michalkatka píše:
BMM to viem, ale aj ETZ na karbecovej verzii to obmedzuje, neviem ako, ale že vraj áno....


zaujimave :shock: keby mal niekto schemu dalo by sa to pozret

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


30.5.07, 21:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
deekay píše:
michalkatka píše:
BMM to viem, ale aj ETZ na karbecovej verzii to obmedzuje, neviem ako, ale že vraj áno....


zaujimave :shock: keby mal niekto schemu dalo by sa to pozret


niekde na webe som tú schému videl, sú dva druhy 5tranzistorový a 7tranzistorový, ja mám úplne inú nejakú druhovýtobu, ale spokojnosť...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.5.07, 21:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
michalkatka píše:
podľa tohoto 5500...

Obrázek


Že jsou přípustný otáčky 5500 neznamená, že to v nich omezuje. Nikdy jsem o tomhle neslyšel, ale určitě to tak bejt může.


30.5.07, 22:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
deekay píše:
michalkatka píše:
ventYl píše:
hm... to sa mi nezda... na 5000 zacina cervene pasmo? asi v sobotu trocha otcovho favorita prevetram na 4rke, ze kolko da.


nikdy som sa tak nesnažil motor trápiť, ono to nad 5 dosť reve :shock: aj keď to nie je zlý zvuk :twisted:


ten "rev limiter" je len na BMMku, ale tak si to asi aj myslel :D
na karburatore mozes tocit donemoty az kym nepretocis.... (na volnobeh)

edit: osobne sa mi velmi lubi ten zvuk ked zasiahne rev limiter, ako pekne skacu otacky. hore a dole :)


Nojo teprve teď mi to došlo, kdyby omezoval otáčky ten tranzistorák, musely by ty otáčky taky kolísat, ale to se děje jenom u BMM, takže asi určitě omezovač ten tranzistor nemá.


30.5.07, 22:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
klasicky ETZ opravdu omezovacem nedisponuje...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


31.5.07, 08:02
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Koukám teda, že všichni tady máte problémy s vytočením motoru a mě už tehdy když jsem měl starej vylágrovanej 120LS šel spokojeně přes 6000 a i ta stávající 130 s tim nemá problém. Ale je taky fakt, že jsem trošku přikrmil karburátor. Na čtyřku z mírnýho kopce něco málo přes 160kmh. Ale to už bylo v rámci tří pruhů :)

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


31.5.07, 08:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek 
Speeder píše:
michalkatka píše:
podľa tohoto 5500...

Obrázek


Že jsou přípustný otáčky 5500 neznamená, že to v nich omezuje. Nikdy jsem o tomhle neslyšel, ale určitě to tak bejt může.

tady bych docela souhlasil ... pred nedavnem kdyz jsem mel favo bez papiru ... tak jsem zkousel kolik vytoci... 6500 ... vic motor proste nepustil ...

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


31.5.07, 16:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Speeder píše:
Koukám teda, že všichni tady máte problémy s vytočením motoru a mě už tehdy když jsem měl starej vylágrovanej 120LS šel spokojeně přes 6000 a i ta stávající 130 s tim nemá problém. Ale je taky fakt, že jsem trošku přikrmil karburátor. Na čtyřku z mírnýho kopce něco málo přes 160kmh. Ale to už bylo v rámci tří pruhů :)


a moja stará 110 LS išla na 2 ku do 90 hm/h a na trojku kdesi do 120-130 km/h...teda okolo 7000 ot...a na druhú stranui 130km/h bolo max aj na 4 ku (na rovine) z mierneho kopčeka aj 150 km/h...darmo, ten motor bol "cuore sportivo"

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


31.5.07, 19:41
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ferrari píše:
Speeder píše:
Koukám teda, že všichni tady máte problémy s vytočením motoru a mě už tehdy když jsem měl starej vylágrovanej 120LS šel spokojeně přes 6000 a i ta stávající 130 s tim nemá problém. Ale je taky fakt, že jsem trošku přikrmil karburátor. Na čtyřku z mírnýho kopce něco málo přes 160kmh. Ale to už bylo v rámci tří pruhů :)


a moja stará 110 LS išla na 2 ku do 90 hm/h a na trojku kdesi do 120-130 km/h...teda okolo 7000 ot...a na druhú stranui 130km/h bolo max aj na 4 ku (na rovine) z mierneho kopčeka aj 150 km/h...darmo, ten motor bol "cuore sportivo"


no hej, len ukaz tomu autu "curva parabolica" a budes "post mortem" :lol:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


31.5.07, 19:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
a moja stará 110 LS išla na 2 ku do 90 hm/h a na trojku kdesi do 120-130 km/h...teda okolo 7000 ot...a na druhú stranui 130km/h bolo max aj na 4 ku (na rovine) z mierneho kopčeka aj 150 km/h...darmo, ten motor bol "cuore sportivo"[/quote]

no hej, len ukaz tomu autu "curva parabolica" a budes "post mortem" :lol:[/quote]

deekay, nechatám sa, ale pochopil som to asi tak, že keď preletím "neviemakou" zákrutou, som po smrti...hej, to auto sa šmýkalo, ale to bola paráda, pretože ten výkon motora stačil na to, aby sa napr. pri vytočenej dvojke, al. trojke zadok pri pridaní plynu odtrhol a pri ubraní zasa chytil..

...dalo sa na tom aute vyblázniť...dalo...dodnes ľutujem, že sme ho predali, pretože bolo v rámci Š100/110 aj tiché...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


31.5.07, 19:53
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ferrari píše:
Citace:
Citace:
a moja stará 110 LS išla na 2 ku do 90 hm/h a na trojku kdesi do 120-130 km/h...teda okolo 7000 ot...a na druhú stranui 130km/h bolo max aj na 4 ku (na rovine) z mierneho kopčeka aj 150 km/h...darmo, ten motor bol "cuore sportivo"


no hej, len ukaz tomu autu "curva parabolica" a budes "post mortem" :lol:


deekay, nechatám sa, ale pochopil som to asi tak, že keď preletím "neviemakou" zákrutou, som po smrti...hej, to auto sa šmýkalo, ale to bola paráda, pretože ten výkon motora stačil na to, aby sa napr. pri vytočenej dvojke, al. trojke zadok pri pridaní plynu odtrhol a pri ubraní zasa chytil..

...dalo sa na tom aute vyblázniť...dalo...dodnes ľutujem, že sme ho predali, pretože bolo v rámci Š100/110 aj tiché...


to ti verim to blaznenie, ja som osobne este nic so zadnym nahonom nesoferoval :( ale by som si skusil.
tak si potom na zraze davajte pozor kde nechate kluciky aby som sa vam potom v aute neprehanal po ceste :lol:
ta curva parabolica je myslim nazov nejakej zakruty na F1 okruhu ale neviem presne kde :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


Naposledy upravil deekay dne 31.5.07, 20:01, celkově upraveno 1



31.5.07, 19:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
začínám shánět 110ls :lol: jinak pro mě nej zážitek byl asi 50m drift :wink: což s předokolkou nikdy neuděláte

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


31.5.07, 20:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Sadra17 píše:
začínám shánět 110ls :lol: jinak pro mě nej zážitek byl asi 50m drift :wink: což s předokolkou nikdy neuděláte


ono možno ešte lešia by bola žehlička (= užovka) s najakým favo motorom, alebo 120 motor, vačka 254/254, komp pomer min 9,5 a SEDR130...podmienkou sú 14" kolesá...

...ale tá 110 LS to bol motor, čo mi vyhovoval (rie krásne predbiehačky...3ka do 120 km/h)...pozor, ale iba s origo karbecom DDSR...s karbecom EDSR120 ani SEDR120 to už zďaleka nebolo ono...

...potom sme kúpili 120tku a keď som presadol do 110LS, tak som už ani nepodraďoval do 3 ky, to auto išlo oveľa lepšie ako 120 tka..lenže hučalo...bolo nestabilné...vôľa riadenia...jednoducho iná kultúra vozenia sa...

...som sa drobátko rozpísal, ale na tú Š110LS spomínam iba v dobrom...preto som aj upravoval môj Favo motor ale nemá to ani zďaleka na charakter 110LS (akože výkonovo je to lepšie, ale to krásne vytáčanie neexistuje, ani to šmýkanie sa)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


31.5.07, 20:12
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
nebo že bych jenom nahodil 14" kola 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


31.5.07, 20:18
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz