Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
deekay píše: michalkatka píše: ventYl píše: hm... to sa mi nezda... na 5000 zacina cervene pasmo? asi v sobotu trocha otcovho favorita prevetram na 4rke, ze kolko da. nikdy som sa tak nesnažil motor trápiť, ono to nad 5 dosť reve aj keď to nie je zlý zvuk ten "rev limiter" je len na BMMku, ale tak si to asi aj myslel na karburatore mozes tocit donemoty az kym nepretocis.... (na volnobeh) edit: osobne sa mi velmi lubi ten zvuk ked zasiahne rev limiter, ako pekne skacu otacky. hore a dole
BMM to viem, ale aj ETZ na karbecovej verzii to obmedzuje, neviem ako, ale že vraj áno....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.5.07, 21:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
michalkatka píše: BMM to viem, ale aj ETZ na karbecovej verzii to obmedzuje, neviem ako, ale že vraj áno....
zaujimave keby mal niekto schemu dalo by sa to pozret
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
30.5.07, 21:14 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
deekay píše: michalkatka píše: BMM to viem, ale aj ETZ na karbecovej verzii to obmedzuje, neviem ako, ale že vraj áno.... zaujimave keby mal niekto schemu dalo by sa to pozret
niekde na webe som tú schému videl, sú dva druhy 5tranzistorový a 7tranzistorový, ja mám úplne inú nejakú druhovýtobu, ale spokojnosť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.5.07, 21:19 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
michalkatka píše: podľa tohoto 5500...
Že jsou přípustný otáčky 5500 neznamená, že to v nich omezuje. Nikdy jsem o tomhle neslyšel, ale určitě to tak bejt může.
|
30.5.07, 22:27 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
deekay píše: michalkatka píše: ventYl píše: hm... to sa mi nezda... na 5000 zacina cervene pasmo? asi v sobotu trocha otcovho favorita prevetram na 4rke, ze kolko da. nikdy som sa tak nesnažil motor trápiť, ono to nad 5 dosť reve aj keď to nie je zlý zvuk ten "rev limiter" je len na BMMku, ale tak si to asi aj myslel na karburatore mozes tocit donemoty az kym nepretocis.... (na volnobeh) edit: osobne sa mi velmi lubi ten zvuk ked zasiahne rev limiter, ako pekne skacu otacky. hore a dole
Nojo teprve teď mi to došlo, kdyby omezoval otáčky ten tranzistorák, musely by ty otáčky taky kolísat, ale to se děje jenom u BMM, takže asi určitě omezovač ten tranzistor nemá.
|
30.5.07, 22:29 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
klasicky ETZ opravdu omezovacem nedisponuje...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
31.5.07, 08:02 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Koukám teda, že všichni tady máte problémy s vytočením motoru a mě už tehdy když jsem měl starej vylágrovanej 120LS šel spokojeně přes 6000 a i ta stávající 130 s tim nemá problém. Ale je taky fakt, že jsem trošku přikrmil karburátor. Na čtyřku z mírnýho kopce něco málo přes 160kmh. Ale to už bylo v rámci tří pruhů
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
31.5.07, 08:18 |
|
|
jizíček
Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
Speeder píše: michalkatka píše: podľa tohoto 5500... Že jsou přípustný otáčky 5500 neznamená, že to v nich omezuje. Nikdy jsem o tomhle neslyšel, ale určitě to tak bejt může.
tady bych docela souhlasil ... pred nedavnem kdyz jsem mel favo bez papiru ... tak jsem zkousel kolik vytoci... 6500 ... vic motor proste nepustil ...
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
31.5.07, 16:35 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Speeder píše: Koukám teda, že všichni tady máte problémy s vytočením motoru a mě už tehdy když jsem měl starej vylágrovanej 120LS šel spokojeně přes 6000 a i ta stávající 130 s tim nemá problém. Ale je taky fakt, že jsem trošku přikrmil karburátor. Na čtyřku z mírnýho kopce něco málo přes 160kmh. Ale to už bylo v rámci tří pruhů
a moja stará 110 LS išla na 2 ku do 90 hm/h a na trojku kdesi do 120-130 km/h...teda okolo 7000 ot...a na druhú stranui 130km/h bolo max aj na 4 ku (na rovine) z mierneho kopčeka aj 150 km/h...darmo, ten motor bol "cuore sportivo"
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.5.07, 19:41 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ferrari píše: Speeder píše: Koukám teda, že všichni tady máte problémy s vytočením motoru a mě už tehdy když jsem měl starej vylágrovanej 120LS šel spokojeně přes 6000 a i ta stávající 130 s tim nemá problém. Ale je taky fakt, že jsem trošku přikrmil karburátor. Na čtyřku z mírnýho kopce něco málo přes 160kmh. Ale to už bylo v rámci tří pruhů a moja stará 110 LS išla na 2 ku do 90 hm/h a na trojku kdesi do 120-130 km/h...teda okolo 7000 ot...a na druhú stranui 130km/h bolo max aj na 4 ku (na rovine) z mierneho kopčeka aj 150 km/h...darmo, ten motor bol "cuore sportivo"
no hej, len ukaz tomu autu "curva parabolica" a budes "post mortem"
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
31.5.07, 19:47 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
a moja stará 110 LS išla na 2 ku do 90 hm/h a na trojku kdesi do 120-130 km/h...teda okolo 7000 ot...a na druhú stranui 130km/h bolo max aj na 4 ku (na rovine) z mierneho kopčeka aj 150 km/h...darmo, ten motor bol "cuore sportivo"[/quote]
no hej, len ukaz tomu autu "curva parabolica" a budes "post mortem" [/quote]
deekay, nechatám sa, ale pochopil som to asi tak, že keď preletím "neviemakou" zákrutou, som po smrti...hej, to auto sa šmýkalo, ale to bola paráda, pretože ten výkon motora stačil na to, aby sa napr. pri vytočenej dvojke, al. trojke zadok pri pridaní plynu odtrhol a pri ubraní zasa chytil..
...dalo sa na tom aute vyblázniť...dalo...dodnes ľutujem, že sme ho predali, pretože bolo v rámci Š100/110 aj tiché...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.5.07, 19:53 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ferrari píše: Citace: Citace: a moja stará 110 LS išla na 2 ku do 90 hm/h a na trojku kdesi do 120-130 km/h...teda okolo 7000 ot...a na druhú stranui 130km/h bolo max aj na 4 ku (na rovine) z mierneho kopčeka aj 150 km/h...darmo, ten motor bol "cuore sportivo" no hej, len ukaz tomu autu "curva parabolica" a budes "post mortem" deekay, nechatám sa, ale pochopil som to asi tak, že keď preletím "neviemakou" zákrutou, som po smrti...hej, to auto sa šmýkalo, ale to bola paráda, pretože ten výkon motora stačil na to, aby sa napr. pri vytočenej dvojke, al. trojke zadok pri pridaní plynu odtrhol a pri ubraní zasa chytil.. ...dalo sa na tom aute vyblázniť...dalo...dodnes ľutujem, že sme ho predali, pretože bolo v rámci Š100/110 aj tiché...
to ti verim to blaznenie, ja som osobne este nic so zadnym nahonom nesoferoval ale by som si skusil.
tak si potom na zraze davajte pozor kde nechate kluciky aby som sa vam potom v aute neprehanal po ceste
ta curva parabolica je myslim nazov nejakej zakruty na F1 okruhu ale neviem presne kde
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
Naposledy upravil deekay dne 31.5.07, 20:01, celkově upraveno 1
|
31.5.07, 19:58 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
začínám shánět 110ls jinak pro mě nej zážitek byl asi 50m drift což s předokolkou nikdy neuděláte
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
31.5.07, 20:00 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Sadra17 píše: začínám shánět 110ls jinak pro mě nej zážitek byl asi 50m drift což s předokolkou nikdy neuděláte
ono možno ešte lešia by bola žehlička (= užovka) s najakým favo motorom, alebo 120 motor, vačka 254/254, komp pomer min 9,5 a SEDR130...podmienkou sú 14" kolesá...
...ale tá 110 LS to bol motor, čo mi vyhovoval (rie krásne predbiehačky...3ka do 120 km/h)...pozor, ale iba s origo karbecom DDSR...s karbecom EDSR120 ani SEDR120 to už zďaleka nebolo ono...
...potom sme kúpili 120tku a keď som presadol do 110LS, tak som už ani nepodraďoval do 3 ky, to auto išlo oveľa lepšie ako 120 tka..lenže hučalo...bolo nestabilné...vôľa riadenia...jednoducho iná kultúra vozenia sa...
...som sa drobátko rozpísal, ale na tú Š110LS spomínam iba v dobrom...preto som aj upravoval môj Favo motor ale nemá to ani zďaleka na charakter 110LS (akože výkonovo je to lepšie, ale to krásne vytáčanie neexistuje, ani to šmýkanie sa)
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.5.07, 20:12 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nebo že bych jenom nahodil 14" kola
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
31.5.07, 20:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|