koukám na schéma a zapojení na ten centrál sou 3dráty pro zamknutí a 3 pro odemknutí sou to 2 přepínací relé a zapojuje se to dle toho jakým impulsem se to ovládá felda se ovládá mínusem
a ted soudim jak to pravděpodobně asi je ze schématu to neni zcela jasné a chtělo by to pípákem proměřit
zamknutí barvy:černý se nezapojuje,zelený na ten se přivede kostra - je v klidovém stavu propojen s černým,růžový na ten se přivede zamykací impuls s řj centrálu-po sepnutí DO se propojí se zeleným-kostra a centrál by měl zamknout.
odemknutí barvy:bílí se nezapojuje,fialový na ten se přivede kostra-je v klidovém stavu propojen s bílím,oranžový na ten se s řj centrálu přivede odmykací impuls-po sepnutí DO se propojí s fialovým-kostra a centrál by měl odemknout
ještě neni ze schématu jasný který 3 dráty sou pro odemknutí a který 3 pro zamknutí jednoduše zjistíš po zapojení při zkoušce funkčnosti pokud by to bylo obráceně tak stačí mezi sebou prohodit dráty pro zamykací a odmykací impuls-ty co přivedeš s ŘJ centrálu na oranžový a růžový drát jednotky alarmu
je na tobě jak to k těm drátům přidáš existují průřezové svorky ty maj své odpůrce i příznivce já je občas používám a zatim nemam problém,můžeš i oříznout bužírku a letovat to pak důkladná izolace. co nedoporučuju je tkzv čokoláda