PLYNARI - RYCHLOVKA prosim o pomoc
Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
PLYNARI - RYCHLOVKA prosim o pomoc
ve facku je LOVATO. Novy membrany, novej filtr, serizeno u naseho plynare i na analyzatoru plynu. Celkem to chodilo, ale byla spatna podtlakova regulace, tak jsem ji vymenil a ta byla spatna taky (nasel jsem ji na pude) tak jsem tam dal jinej rozdelovac no a od ty doby to zvoni jako krava (detonace) a je to podle me chudy, protoze to pri poloze pedalu na nejmensi spotrebu cuka jako krava, tak se chci zeptat, kde na tom plynovym zarizeni pridavam a ubiram smes, protoze at s tema hejblatkama kroutim jak kroutim, tak to bud nechyta nebo nedrzi volnobeh, ale nic jinyho se nemeni a nevim ani poradny zakladni nastaveni ten predstih budu ladit zejtra a jestli to neklapne, tak uz tam dam seriovou hlavu, protoze s timhle uz koncim
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
18.12.11, 21:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Kolik mají membrány najeto? Ony občas zlobí než si sednou (tak 200km). Je to takové divoké, ale motor s něma jede. Šroubem na hadici ladíš bohatost v otáčkách, šroubem na reduktoru bohatost na volnoběh a volnoběžné otáčky.
Základ bude nastavit dobře předstih na benzín (ale v tom jsi určitě větší odborník než já). A pak teprve makat na LPG.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
18.12.11, 21:48 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: PLYNARI - RYCHLOVKA prosim o pomoc
no maj uz tak 1000km...
fajn, to jsem potreboval vedet s tema sroubama...nejaky zakladni nastaveni? 2,5 otacek? volnobeh to uz konecne drzi, ale strasne to zvoni (predstih) a pri odlehceni cuka - odtrhy maly, je to asi chudy...
jeslti to zejtra nenaladim, tak tam davam original hlavu a uz toho mam dost!
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
18.12.11, 21:51 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: PLYNARI - RYCHLOVKA prosim o pomoc
ohledne tech otacek sroubu plati to i na BMM?
mam tam udelator se 3 dratama a hned za nim sroub pod pruzinou, dneska sem s nim pri studenem motoru otocil snad 10x nez se snizili volnobezne otacky. doufam ze to pri zvysenych pojede, se mi zda ze to hrozne zere a pak mi to smrdi z vejfuku
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
18.12.11, 21:54 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: PLYNARI - RYCHLOVKA prosim o pomoc
na bmm jsem mel myslim elektromagnet a ladil jsem to dvema imbusama na reduktoru, mel jsem BRC, tusim, ze jsem tam mel 2,5 otacky. Trosku vic to zralo (predtim jsem najel 380 na nadrz, potom tak tech 340-360) ale zase to jelo jako pes...lip nez tohle posrany fako!
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
18.12.11, 22:01 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
S tím šroubem na reduktoru opatrně. Nesmíš točit moc rychle, páč změny se projeví až po chvíli. Buď toč rychle a vždycky párkrát protůruj motor, ať se to protáhne, nebo to posouvej po milimetrech. Vždycky je lepší to protůrovat nebo projet. Se může stát že ti to bude držet pěkných 800 ot a když šlápneš na brzdu tak to spadne na 500 ot/min. Je to takový boj s větrnými mlýny. Pak zajedeš na jinou benzínku, natankuješ něco jiného a zas to bude držet úplně jiné otáčky. Nevýhoda karburátoru. Ideální nastavení neporadím. Na hadici ty 2,5 otáčky a pak zkoumat (prakticky utahovat co čtvrt otáčky a vyjet si nějaký zkušební kopec - až to začne být línější a línější, tak víc neutahovat, nebo to trochu vrátit. Jinak to bude žrát jako tank. Chce to najít ten nejlepší kompromis spotřeba/výkon). 21lucas: Na hadici platí to samé. Kde je ten udělátor se třemi kabely? To by mělo být servo, které si přiškrcuje hadici samo podle lambdy ne? Nebo je to na reduktoru?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
18.12.11, 22:03 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: PLYNARI - RYCHLOVKA prosim o pomoc
no bylo to prave na tom vetsim servisu LPG a i serizeni - na profi lampe bosch serizovali predstih atd, podle analyzatoru serizenej plyn atka, ale po case jsem vymenil ten rozdelovac a jak prisla zima, zacalo to zrat kolem 12 litru (predtim do 10) a tak se s tim musi neco udelat...tata v patek vyndal svicky (jsem od stredy marod) no a prvni byla uplne uhorela - byl tam jen izolator a kousek zavitu
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
18.12.11, 22:07 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: PLYNARI - RYCHLOVKA prosim o pomoc
na hadici sem se vrtal v Ecotroniku a karbecu, pak sem se stehoval do Kolina a tatkovu feldu sem uz nerozebiral
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
18.12.11, 22:07 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Ondra: V servisech to neseřídí dobře. Buď to splňuje emise, nebo to jede. Ještě jsem neviděl aby fungovalo oboje perfektně najednou. Jo a v zimě většinou utahuju trochu ten šroub na hadici (já tam mám dva, pro každou komoru jeden). Páč v zimě má LPG jiný poměr propanu a butanu a zas to funguje všechno jinak. 21lukas: Tak to ti moc neporadím, ale jestli to má ještě i nějakou řj, tak by bylo zbytečné tím šroubem točit. Většinou se dává buď šroub nebo to servo. Nebo ti to servo nefunguje a někdo tam vrazil šroub. Osobně nemám kombinaci BMM a LPG rád, dělá to bordel.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
18.12.11, 22:13 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: PLYNARI - RYCHLOVKA prosim o pomoc
je tam system Epilgas jo taky me to udivuje tohle je z tatkove feliny ma jenom elektriku http://img4.rajce.idnes.cz/d0407/2/2632 ... 0_5513.JPG
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
18.12.11, 22:16 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: PLYNARI - RYCHLOVKA prosim o pomoc
gokralik: no, nejak na to mrknu...predtim to fungovalo dobre, ale jak to dlouho stalo, tak od ty doby jsou s tim jen a jen problemy a uz me to pomalu prestava bavit, potrebuju jezdit a ne se v tom porad stourat... lukas: jak pise gokralik. bud jedno nebo druhy...ten elektromagnet tam je proto, ze jak prepnes na BA, tak uzavre privod LPG...me se nejvic osvedcilo na BMM BRC system, to mi fungovalo dobre....ikdyz teply strasne dlouho startovalo (nevyresilo se to do dnes a to tam je uz uplne vsechno novy) LOVATO/LOVTEC je takovej divnej
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
18.12.11, 22:19 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: PLYNARI - RYCHLOVKA prosim o pomoc
ja to mam divne v tom ze nastartuju prepne se na LPG, ujedu z parkoviste na druhej konec, vypnu motor a kdyz chcu nastartovat tak se mi to zda uchlastane plynem, zitra to skusim projet s tim priskrcenim a uvidime
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
18.12.11, 22:21 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: PLYNARI - RYCHLOVKA prosim o pomoc
no na zimu by měl být jiný poměr propanu a butanu, otazka je, jak na to reaguji pumpy. já s tím na zimu nikdy nemanipuloval. jinak u nás to dobře seřizuje pan Lengál. ještě se nestalo, aby musel někde ubírat kvůli emisim
|
18.12.11, 22:22 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Johne, pak mi toho pána ukážeš. Chtěl bych nechat u něj (už obě) auta zkontrolovat a trochu si promluvit a nabrat nějaké nové zkušenosti.
Já na zimu ubírám. Jednak se mi to při těch nízkých teplotách (než se motor zahřál) zdálo takové těžkopádné (no prostě moc bohaté). A taky to žralo 10-12l. Po utáhnutí tak 8,5-9,5. Ale je to línější, to jo. Možná je to i větším procentem butanu. To ale nevadí, v zimě stejně nedivočím.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
18.12.11, 22:29 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: PLYNARI - RYCHLOVKA prosim o pomoc
no jam am tak skoro 11 a nevim jestli to je kratkyma trasama, spatnou spojkou, tezkou nohou nebo serizenim LPG
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
18.12.11, 22:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|