Autor |
Zpráva |
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Škoda Favorit 135L
Ty pořád s tou krabičkou. To je elektronický spínač co myslíš to co je vedle indukční cívky v karburátorovém Favoritu. Ale proto aby byl k něčemu tak bys tam musel mít rozdělovač pro karburátorový motor. Ten co tam máš je stejný jako u jednobodové Felicie... rozděluje jen VN ke svíčkám. Ale rozdělovač u karburátorové verze Favoritu má na starosti i řízení předstihu otáčkovou a podtlakovou regulací a co hlavně obsahuje cívku která vysílá signál do elektronického spínače o tom kdy rozpínat a spínat proud do indukční cívky.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
19.12.11, 00:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Škoda Favorit 135L
Prostě ty máš Ecotronic a ten má zapalování jinak než klasický karburátorový Favorit. Má v podstatě zapalování stejné jako jednobodvá Felicie kde je taktéž rozdělovač jen pro rozdělení VN a řízení předstihu atd. obstarává řídící jednotka.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
19.12.11, 00:16 |
|
|
Krozak
Příspěvky: 112 Bydliště: -----
|
Re: Škoda Favorit 135L
Wouh, tak to by se mi nechtělo seřizovat.. To bych radči přehodil motor s převodovkou z felicie 1.3 glx s počitačovou jednotkou a přidal pár kabelu než se patlat stímto a nakonec zjistit nulovej vysledek :/ Pokusim se opravit to co tam je a když ne tak to asi střelím na náhradní díly
|
19.12.11, 00:18 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Škoda Favorit 135L
Rozhodně je jednodušší tam dát klasický karburátor a zapalování než tam dát motormanagement z Felicie. Na nastavování tam nic moc není a je to v podstatě za chvíli. Ale pravda je že i tak to bude nepovolená přestavba stejně jako mít tam vnitřností z Felicie BMM. Ale když si to vzpomněl tak právě kwiko předělával Ecotronic na jednobodvé vstřikování takže pokud do toho chceš jít touhle cestou pak nakonec proč ne. Pokud se s tím ovšem moc drbat nechceš a potřebuješ jezdit tak být tebou tam dám jen klasický karburátor a zapalování což je práce na chvilku.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
19.12.11, 00:43 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: Škoda Favorit 135L
zacal bych kontrolou tech rele u baterie jestli tam nejsou zapojene kabely na pojistky a skusil je tam nastrkat jestli tam nebyly ani relatka ktere si dokupoval urcite tam maji byt i pojistky
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
19.12.11, 08:59 |
|
|
Krozak
Příspěvky: 112 Bydliště: -----
|
Re: Škoda Favorit 135L
Zkusím sehnat karbec se zapalovanim a uvidim co stim vykoumam. Ted v zimě se to děla blbě a člověk šáhne na klíč a zustane mu tam přilepenej Stěma relatkama, původně tam bylo jen jedno a tak jsem to vytah ven. Venku jsem si to vyčistil a z felicie co mi zbyli relatka z pojistkovy skrine tak jsem si je tam dodal a cvakali, spinali takže jsou funkční, ještě aby ne když jsem je kupoval tyden předtím než mi to bratr roztřelil o strom, ale pojistky mě nenapadlo je tam dat nevim proč. A je jedno kolikatky pojistky tam přidou? Asi ne nebo jo?
|
19.12.11, 10:55 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: Škoda Favorit 135L
myslim ze 15A nebo 7,5A nejdriv koukni jestli tam jsou kabely
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
19.12.11, 11:01 |
|
|
Krozak
Příspěvky: 112 Bydliště: -----
|
Re: Škoda Favorit 135L
OK mrknu na ně jestli je budu mít když tak dokoupim a kabely tam vedou
|
19.12.11, 12:41 |
|
|
WenomMamba
Příspěvky: 1
|
Re: Škoda Favorit 135L
Krozak píše: Zdravím technaři Nedávno jsem si koupil škodu favorit 135L karburátorovej. Mám sním ale menší problém nechce mi házet jiskru. Koupil jsem si novou indukční cívku, snímač otáček, nový kryt rozdělovače, novej palec do něj ale stejně mi to houby pomohlo. Když jsem přemýšlel tak mě přišlo že nejde proud do indukční cívky, ale po dlouhym zkoumaní tam proud jde. Pokuď vím tak kontakt 15 na induční cívce je proud, 1 kostra. Nevím čim to je a mám i dotaz jestli by pomohlo odpojit vše od indukční cívky a zapojit si to podle nákresu co jsem našel. Od baterky to jde do spínací skřinky od ní to jde do indukční cívky na kontakt 15. z kontaktu 1 to jde na kostru a na rozdělovač. Prosil bych o radu nebo aspoň radu jak to zapojit aby mi to házelo jiskru a motor mi běžel.. Díky moc za každý info. Ahoj. Bolo by možné vymeniť poistkovú skrinku z Favorita, zapoistkovú skrinku z Felicie ?
|
19.12.11, 12:56 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: Škoda Favorit 135L
WenomMamba > kdyz vymenis kompletni kabelaz tak jo
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
19.12.11, 12:58 |
|
|
Krozak
Příspěvky: 112 Bydliště: -----
|
Re: Škoda Favorit 135L
tak možný to je. Ted mě tak napadlo jestli neodešla pojisková skřín, že by se vyskratovala. U felicie s emi to stalo a vše začalo blbim moturkem na stěrače.. ten odešel vyskratoval obvody ve spinací ksřince a ta pak vyskratovala počitačovou jednotku a ten vyskratoval kompletní lpg co sem tam měl. a jen díky moturku na stěrače.
Edit: Prootže jednoho dne mi nechtěla chytit, nehazela ani jiskru a měnil jsem kotel věcí jak tady u fáčka. nakonec sem musel schánět ještě další věci které vyhořely.
|
19.12.11, 13:37 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Škoda Favorit 135L
ten ecotronik normálne zdiagnostikuj podľa návodu v tej dielenskej prirúčke,prepoj tie kábliky,jak tam píše,prístroj t1 k tomu nebudeš potrebovať miesto neho použi iba vypínač a pomocou blikacieho kodu tam ide pekne nastaviť aj bohatosť,aj voľnobeh a nájdeš chybu.Odporúčam ešte rozobrať a vyčistiť karbec,všetky prepojky a koncovky a pôjde to jak má
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
20.12.11, 17:27 |
|
|
Krozak
Příspěvky: 112 Bydliště: -----
|
Re: Škoda Favorit 135L
čistit ho ani nemusim, je kompletně čistej vnitřek má jak novej a bordel tam fakt nebyl. Diagnostiku no tak to bude problem.. počkám si až mi přijdou díly co mi tam chybějí. Bohatost to má dobrou a volnoběh? Naposledy když jsem viděl ho stim jet tak šlapal skvěle. A to je asi tak půl roku nazpátky
|
21.12.11, 11:30 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Škoda Favorit 135L
poriadne ukostri indučku,odpoj kábliky z indučky,natoč motor tak aby ti rozdelovač ukazoval na niektorý valec,vyšrubuj tú sviečku,na 15tku daj stálych 12v,na 1čku ich privádzaj iba prerušovane-škrtaním a uvidíš či ti bude hádzať iskru na sviečke.. zlož to všetko a na káblik 1čku pripoj voči zemi žiarovku,alebo ledku na 12v,a skús naštarovať.Ak ti to nebude blikať,máš v hajzli rj,alebo káblik z nej.Na koncovke rj je to kábel(pozícia) č.25. ale može to byť aj vadný snímač otáčok sakra toho ecotronika tu už nemám aby som ti povedal čo presne som tam ako prepájal,aby mi blikala kontrolka v prístrojovke,už nepamätám
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
21.12.11, 12:40 |
|
|
Krozak
Příspěvky: 112 Bydliště: -----
|
Re: Škoda Favorit 135L
Tyo díky za radu, zitra to vyzkouším co to udělá. Jestli to pude tak to tak nechám jestli ne tak se pokusim zjistit vadu. Ale todle je dobra rada, napadlo mě tam nechat jen proud z baterie a jen škrtat kostrou jestli hodi jiskru na svičce no uvidim a tu svíčku když vyšroubuju z válcu mám nechat na kabelu? kterej bude ve výčku od rozdělovače a ten rozdělovač nechat nebo taky sundat výčko ale to je asi blbost nemělo by to byt jak proklemovaný když tam nebude palec no zkusím to
|
21.12.11, 23:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|