Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 10:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 307 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Další
 Škoda Favorit 135L 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
Tá biela páska sa nezdá ani mne.A žeby mal až toľko čidiel na otáčky z ecotronica sa mi tiež nepozdáva..

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


27.12.11, 21:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
Lamač: ty jsi asi jeden z mála, kteří si čtou jenom poslední dvě slova že? Vždyť jsem psal, že to má překopat na klasický karbec a ETZ, tedy elektronické zapalování. Z toho důvodu jsem psal o tom stíněném káblíku z rozdělovače. Pokud vím, tak Ecotronic má rozdělovač bez té cívky jako má BMM. Kdysy měl Ecotronica kamarád z baráku, ale taky to překopal na klasický karbec, protože měl v papírech 135Le, ale na motoru měl jen 135, tak ho nechtěli pustit přes STK. On měl ale za baterkou nějakou primitivní ŘJ. Z toho vedlo pár drátů, jeden do nějaké cívky na karbecu, která tam byla asi místo bimetalu. Dva vedly k indukční cívce a dva nebo tři ke snímači otáček.
Jak to ale všechno přesně pracuje přesně nevím. Myslím že to nemělo ani teplotní čidlo. podle mě snímá snímač otáček horní úvrať pístů, ŘJ to nějak zpracovává a posílá signál do indukční cívky místo ETZ. Z indukční cívky jde VN do rozdělovače, který to rozděluje k jednotlivým svíčkám, podle toho, jak je motor natočený. Je to předchůdce BMM, nic složitějšího bych v tom neviděl. ŘJ také asi nějak reguluje přívod paliva do karburátoru, asi nějakým

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.12.11, 10:06
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9437
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
oba ctete posledni 2 slova :-D

my mu radime at tam da karbec, on tam chce nechat ecotronika nebo nabastlit BMM ale ......

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


28.12.11, 10:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
varok:lenže tie odpovede si mu písal tak že si neuviedol o ktorom systéme rozprávaš...ale nechajme to tak

a ja mu zasa radím že nech skúsi dať dohromady ten ecotronik.Ten systém nieje to vôbec taký jednoduchý ako sa zdá.Je to vlastne klasický karburátor,ale okrem toho že má ručný sýtič,jeho vrchná klapka prvej komory je ovládaná servomotorom,týmto riadi zloženie zmes-napojené ešte na trysku 1.komory,má to ešte poteciometer ktorý sníma polohu klapky,klasický ventil voľnobehu,dalej elektrický ventil na odvetranie plavákovky do sania,alebo do nádobky s uhlím,dalej riadené odvetranie nádrže,lambda sonda,čidlo teploty zmesi a vody,vyhrievanú podložku pod karbecom a kopu káblov... Ale ked sa to všetko udržuje v čistote a priebežne sa tosem tam nastaví tak je to relatívne dosť spoľahlivé.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


28.12.11, 17:25
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
[quote="varok"]Já si taky myslím, že nejlepší rešení bude to překopat za klasický karbec. Možná to byl původně Ecotronic a bůh ví, jestli to už někdo nepředělával, třeba mu to začlo blbnout. Všechno vytěpat ven, dát karbec i s podložkou, protože Ecotronik má jinou. Na pravý podběh dát ETZ, tedy elektronické zapalování, rozdělovač pro karbec a není možné aby to nejelo. Na indukční cívku zapojit napájení 15, tedy až po zapnutí klíčku. Potom kostru kontakt č.1. To přepojit dohromady s ETZ. Na prostřední dva vývody na ETZ zapojit stíněný káblík z rozdělovače. Toď vše.

Tady jsem to psal, že má všechno vyhodit a dát klasický karbec s příslušenstvím. Ale už raději nic.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.12.11, 18:20
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
Mě náhodou ten ecotronik začíná zajímat, bych si ho aji v nějakým autě na pokusy nechal líbit :P

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


28.12.11, 18:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9437
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
se s majitelem dohodni treba to za mensi uplatu prenecha

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


28.12.11, 18:39
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
Další krám do domu a ještě za peníze, heh, mě by se hodila spíš nějaká 742 na takový pokusy, jako ecotronic, bmm a tak

EDIT:a nejideálnější by bylo mět půjčený auto třeba na měsíc, co by šlo pak na likvidaci, bych si to vyzkoušel a prozkoumal funkci a tak ten systém vytáhl a dal do police na někdy.

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


28.12.11, 18:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9437
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
Skoda ze sme se neznali tak pred 7 lety, to se mi doma jeden ECO po nehode valel, a cca 4 roky zpatky se to cele vyhazelo do srotu

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


28.12.11, 18:55
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
No jo no, minule tatík dělal nějaký žebře pro jednoho pána a on zas řikal, škoda že jsem vás naznal dřív, jsem měl doma starou felicii v supr stavu a dal jsem ju do muzea, tohle mě třeba sere víc, ale v životě není kdyby

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


28.12.11, 19:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: -----
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
Už sem se ztratil z tolika přízpěvků. Takže na jeden přízpěvek kolem té pásky. Ta páska tam je schválně protože byla porušena vrchní izolace kabliku. Izolace co je má všechny v sobě. Takže to nahrazuje todle a je to elektrická páska. + to očem se mluví o čidlech má to x čidel všude po karbecu všude po motoru až sem to viděl poprvý. U klasický felici jich tam tolik ani není možná 5 duležitých je max. Co sem kupoval je indukční cívka, rele, rozdělovač jako výko od rozdělovače,palec, kabely,svíčky, snímač otáček těch mám 6.. čidlo na teplotu vody, vodní pumpu či co toje u hlavy motoru, chladič + baterii. Upřímě ten motor mi připomíná něco mezi favoritem klasickym karburátorovym a ecotronikem. Nevim co to je za hibryda ale už mě to pije krev.. vše co tam má být už je krom ted nevim krabičky u indučky. Tákže podle schematu co sem si našel v knížce u bratra mám zapojení podle ní kde to je z baterie + do spinací skřinky z ní na indukční cívku 15. Z indučky 1 na kostru+ do rozdělovače a tot vše. Když sem to tak udělal vše fungovalo až na čidla.. čidla v karbecu a okolo pár nefunguovali a nešlo palivo ale jiskru mi to hodilo. Takže já řikám je to hybrid.. Fotky jsou foceny za tmy je tam jen lampička. ve dne nedělam moc fouká a v noci je mi venku teplejš. Ještě na něco optat? Už nevim co bych tam vše pozměnil.. když to napojim podle zapojení na ecotronika čidla fungujou ale jiskru to zas nehodí tak nevim co stím.. :idea:


29.12.11, 00:22
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9437
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
mozna to nehodi jiskru protoze ten snimac otacek, co je dole na prevodovce nedosahne k vystupkum co je na setrvacniku
skoda ze ses tak daleko, bych si udelal vylet

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


29.12.11, 09:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
krozaku: fungovalo ti to niekedy vôbec?Nafoť karbec čo tam máš,nafoť čidla otáčok,nafoť rozdeľovač a zapojenie káblov pri indučke,inak sa nepohneme.Rozdeľovač tam je vysoký,alebo nízky?Porob detailné fotky a hod ich tu lebo ty ani nevieš čo tam máš a z toho čo píšeš sa nedá výjsť.čidla otáčok máš kúpené bmm,alebo ecotronic?
Ecotronic v žiadnom prípade nemá mať 1čku indučky na kostre a zase ak tam máš klasický karbec,tak ti chýba ETZ.AK tam máš ecotronik karbec a klasik zapalko,tak ti to tiež nepôjde.
Toť moje posledné slová do tohto tématu,lebo mi to pripadá že riešime niečo čo ai neexistuje.Bez fotiek toho čo tam máš ako pozapájané sa nepohnem a nebudem špekulovať nad tým jak by to tam malo byť.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


29.12.11, 12:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: -----
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
bože.. Jo mám to doma mám fotit každej den fotky jak to tu stojí či co? Ano jezdilo to jezdil jsem stim i já když jsem to měl pučene. Pak to odstavil neznám duvod proč a stalo to pul roku. Pak jsem to odkoupil. Klidně nafotim fotky ale fotim to mobilem nemám dikitální foták jako každý druhý čech a slovák. Né každej se má dobře..


edit: možná že máá i bmm a i ecotronic mám i rozpojku. Jako je to kablik s konektorama dvouma jeden se do konektoru co je na snímač otáček a an druhou stranu se připojí z felicie snimač otáček, vše sem kupoval u toho chlapka co si říka automechanik. chtěl jsem aby mi to opravil ael chce za to 15 tisíc prej prace atd.. což já tolik nemám a je to moc a to nebudu vrážet do auta když na aukru si mužu sehnat jiný za 5 tisíc se všim. Ale já se bez boje nevzdávám tak se vtom hrabu dál a jsem pro všechny jen posměch..


29.12.11, 15:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
Krozaku musíš myslet že se jen těžko radí když to auto člověk nemá po ruce a neví přesně co a jak tam máš nebo nemáš pozapojované nebo jinak doku*vené. Ty tvé fotky sice napověděly, ale úplně všechno taky neřekly.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


29.12.11, 15:24
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 307 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz