Autor |
Zpráva |
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
ram512 píše: Takže odvzdušněné ale furt to same při nízkých otačkách 90stupnů při vyžších přehřáta! Nemůže být něco špatně udělané při měnění těsnění pod hlavou?při sejmutí víčka olejové nadrže bílí olej na víčku něco jako pěna! Předtím to tam nebylo než se hlava zhodila
tak to ti pod hlavou tecie voda do oleja, asi bolo poskodene, nevhodne tesnenie, alebo je hlava kriva
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
3.6.07, 15:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
Není ta hlava prasklá? Může být i špatné těsnění.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
3.6.07, 15:21 |
|
|
ram512
Příspěvky: 15 Bydliště: Karviná
|
Takže to přehřívání je spůsobené tou špatně utěsněnou hlavou??
_________________ Škoda 120 rv.85 model M karoserie odpovidá staří vozu takže předek a prahy prožrané ale ještě ne uplně na pohled nejde vidět
Škoda 120 rv.88 vystavní karoserie garažovana po otci
|
3.6.07, 15:22 |
|
|
ram512
Příspěvky: 15 Bydliště: Karviná
|
Před chvily sem řikal že dokat sem nerozebral tu hlavu tak to bylo ok takže hlava by měla být dobrá
_________________ Škoda 120 rv.85 model M karoserie odpovidá staří vozu takže předek a prahy prožrané ale ještě ne uplně na pohled nejde vidět
Škoda 120 rv.88 vystavní karoserie garažovana po otci
|
3.6.07, 15:23 |
|
|
ram512
Příspěvky: 15 Bydliště: Karviná
|
takže se to přehřívá stoho důvodu že je špatné to těsnění?
_________________ Škoda 120 rv.85 model M karoserie odpovidá staří vozu takže předek a prahy prožrané ale ještě ne uplně na pohled nejde vidět
Škoda 120 rv.88 vystavní karoserie garažovana po otci
|
3.6.07, 15:44 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
tak je to nejspis tim tesnenim nebo je spatne dotazena. Voda protece do oleje a to taky neni nejlepsi. Budes ho muset vymenit. Pak chyb ta voda i v expanzce a hreje se.
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
3.6.07, 15:58 |
|
|
ram512
Příspěvky: 15 Bydliště: Karviná
|
právě že voda se neztráci když jedu těch 60
_________________ Škoda 120 rv.85 model M karoserie odpovidá staří vozu takže předek a prahy prožrané ale ještě ne uplně na pohled nejde vidět
Škoda 120 rv.88 vystavní karoserie garažovana po otci
|
3.6.07, 16:31 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Co třeba přesah vložek, kontrolovals to při výměně těsnění pod hlavou?
Já tam před pár měsícema nenašel přesah, ale spíš "podsah"...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
3.6.07, 17:45 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ram512 píše: Takže odvzdušněné ale furt to same při nízkých otačkách 90stupnů při vyžších přehřáta! Nemůže být něco špatně udělané při měnění těsnění pod hlavou?při sejmutí víčka olejové nadrže bílí olej na víčku něco jako pěna! Předtím to tam nebylo než se hlava zhodila
meral si presahy vložiek? pri výmene si nepohol s vložkou, možno máš prasknutú hlavu, ak máš olej spenený je voda v oleji, buď cez hlavu, tesnenie pod hlavou, alebo tesnenia pod vložkami.
z expanzky za chodu nie je cítiť výfukové plyny?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
3.6.07, 17:49 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
sme sa na neho vrhli, a všetci napísali prakticky to isté....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
3.6.07, 17:51 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
ram512 píše: Takže odvzdušněné ale furt to same při nízkých otačkách 90stupnů při vyžších přehřáta! Nemůže být něco špatně udělané při měnění těsnění pod hlavou?při sejmutí víčka olejové nadrže bílí olej na víčku něco jako pěna! Předtím to tam nebylo než se hlava zhodila
to ti de voda do oleje....buď ti to netěsní pod hlavou, nebo sis při práci vysunul vložku a teče to tam...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
3.6.07, 18:25 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
bo se mu moh posrat ten mědeněj kroužek co je mezi blokem a vložkou
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
3.6.07, 19:23 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Mě to dělalo při zavzdušnění, ale když je bílé víčko tak tam valí voda. Nezkřivil jsi tu hlavu při povolování?? Musí se do spirály a dotahovat taky, jinak je to v háji....
|
3.6.07, 20:24 |
|
|
ram512
Příspěvky: 15 Bydliště: Karviná
|
Ja už nemám nato nervy jdu to dat do servisu
_________________ Škoda 120 rv.85 model M karoserie odpovidá staří vozu takže předek a prahy prožrané ale ještě ne uplně na pohled nejde vidět
Škoda 120 rv.88 vystavní karoserie garažovana po otci
|
4.6.07, 10:02 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
do servisu to nedávej.....
|
4.6.07, 10:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|