Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.9.24, 04:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Vorizlí filtrbox š120 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek vobřízka
Dobre tak muzem typovat kolik to prida ja typuju ze to prida presne tolik kolik je povolena odchylka mereni na tom dynamometru na kterym to budes merit.Ne vazne,podle me to vic jak konˇa a dve kozy nepřida. :lol:


1.5.06, 10:13
Profil
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18220
Příspěvek Re: vobřízka
Ondra píše:
Dobre tak muzem typovat kolik to prida ja typuju ze to prida presne tolik kolik je povolena odchylka mereni na tom dynamometru na kterym to budes merit.Ne vazne,podle me to vic jak konˇa a dve kozy nepřida. :lol:

Na dynamometr to dávat nebudu. Ale to upřesním až po měření. Můj tip je dva koně a bernardýn. :wink:


1.5.06, 10:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 3 kone
dobre tri kone dyz oddělaš alternator :lol:


1.5.06, 10:35
Profil
Příspěvek Re: 3 kone
Ja s tim jezdim uz 3ti rok a bez problemu, mam tam sice Green filtr ale ze zacatku tam byl obyc papirovej. Mam riznutou jen horni polovinu takze to teoreticky nebere teplej vzduch primo od motoru. Jezdim s tim zima leto a ani pri -25°C zadnej problem. Motor jde o hodne lip do otacek. Zkus si sundat tu plastovou nohu a rozdil urco poznas


5.5.06, 01:54

Příspěvky: 162
Příspěvek 
jaká plastová noha? co to je?- mozna kdybys vedel jak se to resne jmenuje mozna pochopím co myslís :roll:


5.5.06, 08:06
Profil
Příspěvek není třeba řezat
Co takhle přidat další filtr a mít dva za sebou????
Již popsáno a provozováno čtvrtým rokem přes letní období.Subjektivní dojem ? Svižnější motor.
Popis je na http://delta.ssakhk.cz/home/zdenek/ v článku Úprava vzduchového filtru III (17.5.2002) i s náčrtkem.


5.5.06, 10:49

Příspěvky: 162
Příspěvek 
To bych rad vedel k cemu to vede? kdyz das dva filtry za sebou bude proudeni vzudcu v karburátoru jeste pomalejsi a mýchíni paliva tim horsi , nebo nee?


6.5.06, 20:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No, moje čisto teotetické postrehy (neskúšal som):
- isto sa pri orezaní zmení charakter zvuku = môže evokovať pocit vyššieho výkonu
- niektorí tu píšu, že karburátor sa nemusí nastavovať = teda to orezanie nič neovplyvnilo (ak by to ovplyvnilo, musel by sa nastavovať)
- motor bude nasávať teplejšiu zmes = na výkone to nepridá

Podľa mňa by orezanie nemalo priniesť zvýšenie výkonu (možno sa mýlim, ale je to môj názor). Ozaj by som sa skôr zameral na to, aby motor nasával čerstvejší vzduch (možno popri tom použiť aj hrubší nátrubok = na zachovanie prietoku.


7.5.06, 19:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
ŠádeMan píše:
To bych rad vedel k cemu to vede? kdyz das dva filtry za sebou bude proudeni vzudcu v karburátoru jeste pomalejsi a mýchíni paliva tim horsi , nebo nee?


No, tu je potom asi bniečo koncepčne zle, pretože všetky úpravy filtov vedú k tomu, aby bol menší odpor voči prúdeniu vzduchu = 2 filtre by mali pomôcť. Ak 2 filtre nepomôžu, nepomôže ani žiadna iná úprava filtra. Myslím, že rýchlosť prúdenia vzduchu je daná hlavne priemrom difúzora a jednotlivých potrubí v sacom systéme; lepšia priepustnosť vzduch. filtra rýchlosť iba zväčší. Inak, keď tak nad tým ešte raz rozmýšľam, ona by tá "obriezka" mohla pomôcť vo vysokých otáčkach a uškodiť v nízkych.


7.5.06, 19:37
Profil
Příspěvek 
ŠádeMan píše:
jaká plastová noha? co to je?- mozna kdybys vedel jak se to resne jmenuje mozna pochopím co myslís :roll:

Je to takovej ten plastovej(na starsich byl jeste z plechu) bazmek kterej sundavas kdyz chces vyndat filtr. Je to prichyceny dvouma sponama a je do toho privedeny teply sani od vyfuku. Presnej nazev to snad ani nema. Proste plastova(plechova) noha :D


8.5.06, 08:18
rejpal

Příspěvky: 18220
Příspěvek 
Anonymous píše:
Presnej nazev to snad ani nema.


Neříkalo se tomu "tlumič sání"?


4.7.07, 09:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Moje skúsenosti sú nasledovné (ale musím povedať, že som nič neorezal, len som jazdil bez tej plastovej násadky):
1. na výkone som zmenu vôbec nepocítil (ale ja vo všeobecnosti takéto "placebá" nepostrehnem)
2. správanie sa za studena bolo navlas rovnaké (no bol to jeden z tých teplejších mesiacov)
3. zvuk bol perfektný - keď som šiel tak do pol plynu, auto šlo krásne ticho (akoby bol filter komplet). akonáhle som dal plyn na podlahu (pri predbiehaní napr.) a otáčky sa dostali niekde okolo 3500 to bol zvuk...proste to bola paráda, človek doslova precítil tie vyššie otáčky...ale pripomínam, že toto bolo pri vlečenej náprave v otcovej Š130...akonáhle som motor osadil do mojej Š125 (kyvka), kt viac hučí sama osebe, zvukový efekt sa úplne stratil a atk jazdím s normálnym filtrom...ale s tou vlečkou to bolo super...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.7.07, 13:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 
jo mam pro vas ještě jednu možnost.Na škodovackej karbec pasuje těleso filtru z žigulika,v karburatoru jsou dokonce i předvrtaný díry pro svorníky.Ořezanej vypada rozhodně líp jak ta škodovácka trubka.

_________________
Škoda 136 GL,67KW,r.v. 88,karb.dabl dell orto 40


22.7.07, 19:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
muj nazor.... myslim ze odriznute sani jen udela zvuk... a budi to dojem ze to lip jede..... mozna nejaky narust tam bude .. ale nepatrny.,..ja to taky mel na skodovce.. jinak doporucuji karburator polski fiat 1300 sedne tam primo na srpouby a motor s nim ma lepsi spodek a je pruznejsi


22.7.07, 19:46
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz