Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 12:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 135 50kw i 4 valec 
Autor Zpráva

Příspěvky: 46
Příspěvek 
CROWACK píše:
Petr13 píše:
No a když to ucpu,tak by to mělo jít normálně,protože by to ten vzduch už netahalo?

no vyloučíš původ v hadici nebo posilovači, ale rozhodně s tím nejezdi, bude to blbě brzdit...když to bude haprovat furt, je to v něčem jiným...

No neska to zkusím a zejtra se ozvu,jak to dopadlo,jestli s tím dojedu jezdím s tím denne 80km a do ted tak nak jezdil.Má nalítáno 250 a na to jezdí ok.Díky moc za zkušenosti a pomoc.Díky


4.6.07, 13:18
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 71
Bydliště: Tábor / Praha
Příspěvek 
Podpálený ventil.

_________________
Subaru Impreza WRX '01, Škoda Favorit L/A


4.6.07, 13:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Kikan píše:
A co kdyby jsi zkusil vyměnit svíčky? nebo kabely, nebo vyčistit kontakty v rozdělovači.


:shock: favorit ma v rozdelovaci kontakty?? ja myslel ze je to bezkontakni zapalovani :lol: Pokud nemas svicky tyden stary tak kup urcite novy - neuskodis tim a uvidis co se vsechno zmenilo a velka investice to neni zvlast kdyz tim autem denne jezdis. Jo a tohle favo ma urcite pouze jeden vstrikovac


4.6.07, 14:37
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
taky bych šel po té hadici nebo těsnění pod sacím potrubí a kompres miloš


4.6.07, 14:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10219
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
DRYVER píše:
Kikan píše:
A co kdyby jsi zkusil vyměnit svíčky? nebo kabely, nebo vyčistit kontakty v rozdělovači.


:shock: favorit ma v rozdelovaci kontakty?? ja myslel ze je to bezkontakni zapalovani :lol: Pokud nemas svicky tyden stary tak kup urcite novy - neuskodis tim a uvidis co se vsechno zmenilo a velka investice to neni zvlast kdyz tim autem denne jezdis. Jo a tohle favo ma urcite pouze jeden vstrikovac

Bezkontaktni=nema kladivka-palec v rozdelovaci je

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


4.6.07, 17:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
CROWACK píše:
DRYVER píše:
Kikan píše:
A co kdyby jsi zkusil vyměnit svíčky? nebo kabely, nebo vyčistit kontakty v rozdělovači.


:shock: favorit ma v rozdelovaci kontakty?? ja myslel ze je to bezkontakni zapalovani :lol: Pokud nemas svicky tyden stary tak kup urcite novy - neuskodis tim a uvidis co se vsechno zmenilo a velka investice to neni zvlast kdyz tim autem denne jezdis. Jo a tohle favo ma urcite pouze jeden vstrikovac

Bezkontaktni=nema kladivka-palec v rozdelovaci je


Jo ja vim ale asi sem pochopil to jak psal vycisti kontakty - tak sem si myslel ze mysli kladivka, ktere favorit nema.


4.6.07, 17:38
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
DRYVER píše:
CROWACK píše:
DRYVER píše:
Kikan píše:
A co kdyby jsi zkusil vyměnit svíčky? nebo kabely, nebo vyčistit kontakty v rozdělovači.


:shock: favorit ma v rozdelovaci kontakty?? ja myslel ze je to bezkontakni zapalovani :lol: Pokud nemas svicky tyden stary tak kup urcite novy - neuskodis tim a uvidis co se vsechno zmenilo a velka investice to neni zvlast kdyz tim autem denne jezdis. Jo a tohle favo ma urcite pouze jeden vstrikovac

Bezkontaktni=nema kladivka-palec v rozdelovaci je


Jo ja vim ale asi sem pochopil to jak psal vycisti kontakty - tak sem si myslel ze mysli kladivka, ktere favorit nema.

Tak to jsi pochopil špatně. :o

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


4.6.07, 21:07
Profil

Příspěvky: 46
Příspěvek 
Zdravím všechny příspěvkáře a pomocníky.Díky za pomoc,ale zatím to vypadá,že závada byla skutečně v té hadici.Je napojená z motoru k tý membráně zasponkovanou gumovou hadicí,která byla pod svorkou prasklá.A na druhou stranu od membrány k posilovači je taková tvrdá hadice nasazená na membránu,která moc netěsní a tak sem ji znova pretáhl izolačkou.Nevíte někdo,jestli se dá rozdělat ta tvrdá černá hadice z toho posilovače k membráně?Asi bych ji radši vyměnil i s tou membránou,jestli se dá sehnat jako samostatnej díl a nestojí 2500,- bez dph.Jinak to teda snad bude dobrý,i když kolikrát to třeba dva dny jelo ok a pak se to cukání zase vrátilo.No uvidím.Díky všem


5.6.07, 07:14
Profil

Příspěvky: 46
Příspěvek 
Petr13 píše:
Zdravím všechny příspěvkáře a pomocníky.Díky za pomoc,ale zatím to vypadá,že závada byla skutečně v té hadici.Je napojená z motoru k tý membráně zasponkovanou gumovou hadicí,která byla pod svorkou prasklá.A na druhou stranu od membrány k posilovači je taková tvrdá hadice nasazená na membránu,která moc netěsní a tak sem ji znova pretáhl izolačkou.Nevíte někdo,jestli se dá rozdělat ta tvrdá černá hadice z toho posilovače k membráně?Asi bych ji radši vyměnil i s tou membránou,jestli se dá sehnat jako samostatnej díl a nestojí 2500,- bez dph.Jinak to teda snad bude dobrý,i když kolikrát to třeba dva dny jelo ok a pak se to cukání zase vrátilo.No uvidím.Díky všem


Tak dnes se to opět vrátilo.Ráno sem to natočil a repete,po dvaceti km jízdy znova.Doufám,že to bude v tý izolačce,kterou sem to utěsnil za tou membránou na tý hadici přímo k posilovači.Nevím jestli sedá rozdělat u toho posilovače,abych to neurval.Nebo co ten podpálený ventil,to by se projevovalo asi pořád ne jenom občas?Díky


6.6.07, 06:24
Profil

Příspěvky: 46
Příspěvek 
Ted sem byl kouknout na rozdělovač,dočetl sem se tady v jednom příspěvku,že rozdělovač nemá mít žádnou vůli,nebo se má palec vrátit do původní polohy.Ten můj teda nemá kladívka jenom rozhazuje na 4 válce,ale má tak 0,5-1cm vůli,když s ním pootočím a nevrátí se.Nemůže to být ten problém?Jo a koukal sem na svíčky a sou všechny stejný,poměrně svetlý,tak že by ten vzduch to někde ještě tahalo?


6.6.07, 08:16
Profil

Příspěvky: 46
Příspěvek 
Taky bych to mohl zkusit napichnout na jednotku,jestli něco neukáže,ale nemám představu kolik si za to můžou říct.Teda představu mám někde sem četl že 5000,-,to se snad dá koupit novej celej motor po go,ne?


6.6.07, 12:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
Za napíchnutí na pc to může stát tak 300kč.....když ti nic nezjistí,tak si změř kompresi na tom válci.....může být podpálený ventil jak se tu už psalo

_________________
Obrázek


6.6.07, 14:01
Profil ICQ

Příspěvky: 46
Příspěvek 
roman heller píše:
Za napíchnutí na pc to může stát tak 300kč.....když ti nic nezjistí,tak si změř kompresi na tom válci.....může být podpálený ventil jak se tu už psalo


Díky za pomoc,ale pořád to cuká.Kompresi změřím obyčejným tlakoměrem na pneumatiky po vyšroubování jedný svíčky a za motoru v chodu na 3 válce?Má to mít asi 1,2 mpa?A necukalo by to pořád?Mě to dělá občas,svi...Díky


12.6.07, 12:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 471
Bydliště: Děčín
Příspěvek 
jen tak na okraj.. těsnost sání vyzkoušej tak že vem rozprašovač do něj dej technickej benzín a stříkej na hadice.. když se zvednou otáčky znamená to že je tam ďoura.. (nemáš-li rozprašovač stačí štěteček)

_________________
život je boj, bohudík


12.6.07, 13:02
Profil

Příspěvky: 46
Příspěvek 
euromen píše:
jen tak na okraj.. těsnost sání vyzkoušej tak že vem rozprašovač do něj dej technickej benzín a stříkej na hadice.. když se zvednou otáčky znamená to že je tam ďoura.. (nemáš-li rozprašovač stačí štěteček)


Díky,za pokus to určitě stojí,akorát abych to dělal při studeným motoru,aby mě to nevožahlo rypák. :lol: :lol: :lol:


12.6.07, 13:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz