Lovato rozdiely karb vs. BMM
Autor |
Zpráva |
vapno92
Příspěvky: 323 Bydliště: Zvolen, Slovakia
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Ja som našiel toto http://gazovik.kiev.ua/assets/downloads/manuals/Clooseloop/IM_LOVECO-4EU_EN_rev0.pdf je tam popísaný návod ako na nastavenie. A je tam aj ten prepínač, správne k jednotke LovEco 4eu. Podľa toho ako čítam, moja jednotka po boote 10 sekúnd rýchlo bliká LEDkami čo znamená, že bola nastavovaná cez PC. Niesom si istý, či LAMBDA funguje tak ako by mala Mohol by som prípadne jednotku vyresetovať a skúsiť nastaviť podľa daného postupu? Ešte jedna vec, čo to znamená "ideal position"? Podľa mňa východzia poloha krokového motorčeka.
_________________ IQ+♥=ŠKODA EX:Favorit '94 a.k.a. Faťas Zradil som ale nikdy nezabudnem Peugeot 405 1.9GRD
|
13.2.12, 01:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Jo, pamatuju si ze se Lov Eco dalo nastavit pomoci PC (mozna i nahranim hodnot pro konkretni motor, uz fakt nepamatuju..) a nebo jakousi "autokonfiguraci", na to byl nejaky postup jako je v tom odkazu(ted jsem tady pres mobil a nejde mi to otevrit..) Ale kazdopadne ta moznost nastaveni bez PC tady je, tak to treba zkus..
|
13.2.12, 08:22 |
|
|
vapno92
Příspěvky: 323 Bydliště: Zvolen, Slovakia
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Teraz kukám, ono to bliká tam tie LEDky normálne, teraz som na 7 litrov plynu prešiel cca 25km, nechápem čo to má akože znamenať
_________________ IQ+♥=ŠKODA EX:Favorit '94 a.k.a. Faťas Zradil som ale nikdy nezabudnem Peugeot 405 1.9GRD
|
13.2.12, 10:22 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Jak vis, ze jsi na 7 litru ujel 25 km?Spotrebu mer jen tankovanim prazdne nadrze do plna, ne po ujeti 25 km..Protoze 28 l/100 km je nesmysl..to by muselo nekde opravdu slysitelne unikat a smrdet.
|
13.2.12, 12:31 |
|
|
vapno92
Příspěvky: 323 Bydliště: Zvolen, Slovakia
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Natankoval som 7l, ušiel asi tak 10km, ráno auto zdochlo, 10km som ho ťahal, večer som naštartoval a šiel sa 5km previezť že ako ide, ráno som ušiel 10km a už to prišlo, známy pocit. BTW pár otázok: Dá sa nejako "dorobiť" ukazovanie stavu plynu? Druhá vec, LPG filter je v "CUT-OFF" ventile alebo až pri multiventile?
_________________ IQ+♥=ŠKODA EX:Favorit '94 a.k.a. Faťas Zradil som ale nikdy nezabudnem Peugeot 405 1.9GRD
|
13.2.12, 14:44 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Filtr LPG je v uzavíracím ventilu- to je ta mosazná baňka. Ukazování plynu jde dodělat pokud se dokoupí snímač pasující na multiventil a kompatibilní s tím LovEco..Určitě existuje, ale je otázka zda to nějaký prodejce má na skladě..Ale..ten ukazatel je opravdu velice hrubě informativní, přesnost je u něho jen "je tam plyn" a "není tam plyn".. ačkoliv LED na přepínači se tváří jako širokoškálové
|
13.2.12, 23:37 |
|
|
vapno92
Příspěvky: 323 Bydliště: Zvolen, Slovakia
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Skúšal som "mydlový" test, plyn neuniká ani nesmrdí. V tejto zime aj tak spotreba 12-14l LPG/100km motor nejde viac ako 90 a to ani na benzín, takže problém asi vidím tam
_________________ IQ+♥=ŠKODA EX:Favorit '94 a.k.a. Faťas Zradil som ale nikdy nezabudnem Peugeot 405 1.9GRD
|
14.2.12, 10:50 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Jestli jsou v poradku veci jako vzduchovy filtr, svicky atd, tak je mozne ze je ucpany katalyzator a nebo uvnitr rozpadly koncovy tlumic vyfuku(auto nemusi byt hlucne, ale ta vata v tom tlumici ucpala otvory v prickach)
|
14.2.12, 16:25 |
|
|
vapno92
Příspěvky: 323 Bydliště: Zvolen, Slovakia
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Katalyzátor je vybratý vonka (nerezová rúra) v nádeji že by to malo pomôcť. Koncový tlmič môžem dať úplne dole a žiadna zmena. Skúšal som teraz, mám nepravidelný voľnobeh, keď opojím čidlo teploty kvapaliny tak sa voľnobeh o niečo zvýši (na benzín), ale po vypnutí a zapnutí kľúčika sa mi nepodarilo už toto dosiahnuť. Pozeral som ako je pripojené to LOVECO tak je zapojený káblik na stále napájanie, kľúčik, zapaľovacia cievka, LAMBDA, a ventily + relátko odpájania vstriku... Bolo tam ešte jedno relé aktívne hneď po zapnutí kľúčika. Zistil som, že toto relé odpojilo po vypnutí kľúčika riadiačku BMM od trvalého napájania. Zrušil som to. Má to nejaký účel?
_________________ IQ+♥=ŠKODA EX:Favorit '94 a.k.a. Faťas Zradil som ale nikdy nezabudnem Peugeot 405 1.9GRD
|
14.2.12, 16:28 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Ta jednotka BMM nemusi byt stale pod napetim, staci kdyz je napajena jen pri provozu, takze to vliv nema.Naopak je to u aut na plyn uzitecna uprava, ktera se doporucuje.Protoze jednotka BMM pri provozu na plyn "vidi" podle snimace otacek ze se motor toci, ale "nevidi" lambdu a vstrikovac..a tuhle skutecnost si uklada do pameti zavad, az po nejakem case(desitky hodin provozu, ne hned) skoci do nouzoveho rezimu.Ale protoze ma tahle jednotka schopnost vymazani zavad(neco jako reset) pouhym odpojenim napajeni, tak se to resi pridanim toho spinaciho rele.Takze to ma vyznam a neni to nejspis pricina tvych problemu..
|
15.2.12, 08:43 |
|
|
vapno92
Příspěvky: 323 Bydliště: Zvolen, Slovakia
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
No dobre, tak to asi spojím naspäť, aj som si myslel že je to tak ale nemá BMM nejaké adaptívne riadenie alebo niečo také?
_________________ IQ+♥=ŠKODA EX:Favorit '94 a.k.a. Faťas Zradil som ale nikdy nezabudnem Peugeot 405 1.9GRD
|
15.2.12, 14:36 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Ridicim jednotkam obvykle(u favo a fel urcite) nevadi kdyz jsou bez proudu v dobe kdyz nejsou v provozu:) To bys pak nemohl ani vymenit akumulator;-)
|
15.2.12, 17:44 |
|
|
vapno92
Příspěvky: 323 Bydliště: Zvolen, Slovakia
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Akurát si vyrábam konektor na diagnostiku, tak potom vyskúšam že čo a ako. EDIT: Favorit niečo vypísal, viz. http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=28897 sorry za novú tému ale to je problém s motorom nie priamo s plynom. Lambda ostáva pri prepnutí na LPG pripojená k ECU, vypisuje len chybu 00561 - Prizpusobeni smesi 10-10 - adaptacni hranice podkrocena - Sporadicky Tak teraz neviem kde je chyba.
_________________ IQ+♥=ŠKODA EX:Favorit '94 a.k.a. Faťas Zradil som ale nikdy nezabudnem Peugeot 405 1.9GRD
|
15.2.12, 17:49 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Tak ja uz si nepamatuju, jak se zapojovala lambda do LovEco, jestli zapojeti do "T" a nebo jestli do "V" pomoci prepinaciho rele. U Lovtec Basic se zapojovala do "V", tedy pri provozu na plyn byla od jednotky BMM odpojena a nevadilo to nicemu, pokud mela to "resetovaci" vypinani.Ta hlaska o priprave smesi to muze byt mozna duvod maleho vykonu na benzin, ale na plyn by to melo jezdit dobre..tak pak nevim..
|
16.2.12, 08:52 |
|
|
vapno92
Příspěvky: 323 Bydliště: Zvolen, Slovakia
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Nastavoval som na rozdeľovači základnú polohu. Remenica na 0 a palec aby sa kryl s bodkou. Platí to aj pri LPG alebo nie? motor mi trhá seká a šklbe.
_________________ IQ+♥=ŠKODA EX:Favorit '94 a.k.a. Faťas Zradil som ale nikdy nezabudnem Peugeot 405 1.9GRD
|
17.2.12, 12:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|