Autor |
Zpráva |
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
Tak uz sou povoleny, dvoumetrova tyc pomaha, nastesti sly vsechny docela hladce
Ted uz staci jenom prebrousit a dat novy tesneni a radsi zkontrolovat ventily, jestli nejsou este vydrzi
a pristi tejden uz se snad zase pofrci
_________________ Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG
|
8.6.07, 21:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
sranda je, že na Favo motore je problém povoliť sróby, ale na klasickom 120 nie...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
9.6.07, 12:40 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
protože 120 má litinovou hlavu, zato v hliníkové hlavě se ti ten železnej šroub zažere, pač tam je článek - tak jak hliníkový kostky na zadní nápravě u 120...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
9.6.07, 12:47 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Ulomený šroub hlavy...
Při sundávání hlavy (Favorit) jeden šroub rupnul asi 5mm nad úrovní bloku. Zřejmě tam prosakovala voda a závit zarezivěl.
Co s tím? Někdo mi radil navařit na ten zbytek matku a povolit, ale nezdá se mi to příliš reálné.
|
6.8.07, 16:48 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Ulomený šroub hlavy...
fatal píše: Při sundávání hlavy (Favorit) jeden šroub rupnul asi 5mm nad úrovní bloku. Zřejmě tam prosakovala voda a závit zarezivěl. Co s tím? Někdo mi radil navařit na ten zbytek matku a povolit, ale nezdá se mi to příliš reálné.
jj, pokud čumí nad blok tak neváhej a navařuj, pokud nejsi zase až tak zběhlý ve sváření tak si někoho sežeň kdo ti tam navaří matku opravdu tak aby držela, může se stát že ti třeba 10x upadne ale prostě navářet dokud to jde, nejlépe ještě nějakým způsobem ohřát místo kde je šroub v bloku, protože jak ti upadne zároveň s blokem tak je to v háji. Pokud upadne pod úrovní bloku tak se to dá odvrtat jak jsem psal o nějakou stránku zpět za pomocí čepu ze simsona
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
6.8.07, 17:19 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Ulomený šroub hlavy...
fatal píše: Při sundávání hlavy (Favorit) jeden šroub rupnul asi 5mm nad úrovní bloku. Zřejmě tam prosakovala voda a závit zarezivěl. Co s tím? Někdo mi radil navařit na ten zbytek matku a povolit, ale nezdá se mi to příliš reálné.
mne sa raz podarilo takto zalomený šroub dať von tak že som to nagebril brzdovkou, podom na časť ktorá trčala von som karboškou urobil 6hran a s golou a nástavcom (myslím 8, alebo 9) to nakoniec povolilo, ale s tou brzdovkou som to nechal cez noc a povoloval som to až ráno...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.8.07, 17:53 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Ulomený šroub hlavy...
Ten zbytek šroubu jsem postříkal sprejem na povolování zarezlých šroubů (na všrouby výfuku fungoval).
Mám zkusit ještě brzdovku? Nebo i něco dalšího?
|
6.8.07, 20:25 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: Ulomený šroub hlavy...
fatal píše: Ten zbytek šroubu jsem postříkal sprejem na povolování zarezlých šroubů (na všrouby výfuku fungoval). Mám zkusit ještě brzdovku? Nebo i něco dalšího?
Tady tato nová "neropná" brzdovka na toto moc nepomůže...na to fungovala ta co se prodávala dříve (červená). Jestli máš někoho známého do dělá do letadel tak od něho zkus vyptat hydraulický olej do letadla (ideálně AMG-10), jinak kapilární olej, ten je na to přímo dělaný ale stojí dost peněz a pochybuju že by se dostal až k závitům přes tu hlavu.
|
6.8.07, 20:30 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
myslim ze existuje nieco ako dusikovy spray ktory ked nastriekate na skrutky tak sa zmensi a povoli. aspon takto mi davali dole brzdove trubky.... bohuzial to bol pripecene takze karbobruska musela zasiahnut
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
6.8.07, 20:34 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
deekay píše: myslim ze existuje nieco ako dusikovy spray ktory ked nastriekate na skrutky tak sa zmensi a povoli. aspon takto mi davali dole brzdove trubky.... bohuzial to bol pripecene takze karbobruska musela zasiahnut
Zmenší se ale aby nepraskly slyšel jsem cosi o tom že něco takového používají zloději aut na odstranění mechanických zabečovacích systémů (zámek volantu, řazení apod.) ale možná je to blbost
|
6.8.07, 20:36 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Re: Ulomený šroub hlavy...
cyz píše: Tady tato nová "neropná" brzdovka na toto moc nepomůže...na to fungovala ta co se prodávala dříve (červená). Jestli máš někoho známého do dělá do letadel tak od něho zkus vyptat hydraulický olej do letadla (ideálně AMG-10), jinak kapilární olej, ten je na to přímo dělaný ale stojí dost peněz a pochybuju že by se dostal až k závitům přes tu hlavu.
Známého od letadel nemám. Hlava je dole, mám blok a z něj trčí kousek šroubu.
|
6.8.07, 20:37 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: Ulomený šroub hlavy...
fatal píše: cyz píše: Tady tato nová "neropná" brzdovka na toto moc nepomůže...na to fungovala ta co se prodávala dříve (červená). Jestli máš někoho známého do dělá do letadel tak od něho zkus vyptat hydraulický olej do letadla (ideálně AMG-10), jinak kapilární olej, ten je na to přímo dělaný ale stojí dost peněz a pochybuju že by se dostal až k závitům přes tu hlavu. Známého od letadel nemám. Hlava je dole, mám blok a z něj trčí kousek šroubu.
Mno tak to je ta horší varianta
|
6.8.07, 20:39 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Navař matku a zkus povolit.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
6.8.07, 20:59 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Navaření matky nepomohlo, šroub trčí příliš málo a svar pokaždé povolil. Povolovací spreje nepomáhají. Pomocí tenkého plechu jsem vydlabal část zkorodovaného materiálu mezi šroubem a dírou pro šroub (asi 1,5cm pod úroveň bloku) a šroub (pahýl) dostal pořádnou masáž kladivem. A pořád drží.
Nemáte nějaké další nápady? Začínám uvažovat, kolik mě bude stát výměna motoru...
|
19.8.07, 18:50 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
fatal píše: Navaření matky nepomohlo, šroub trčí příliš málo a svar pokaždé povolil. Povolovací spreje nepomáhají. Pomocí tenkého plechu jsem vydlabal část zkorodovaného materiálu mezi šroubem a dírou pro šroub (asi 1,5cm pod úroveň bloku) a šroub (pahýl) dostal pořádnou masáž kladivem. A pořád drží. Nemáte nějaké další nápady? Začínám uvažovat, kolik mě bude stát výměna motoru...
Tak pouzij ten pistni cep z toho simsona jak pise Kristensen To ti udela voditko pro vrtak a je je dobojováno
|
19.8.07, 18:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|