Autor |
Zpráva |
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
zahřátá blbě startuje
Můj problémek je, kdž jedu delší trasy, tak cca po 80km, když vypnu motor a nechám cca 10 - 15 min v klidu (nákup v obchodě), tak mi to pak dlouho startuje. Normálně chytne na drc, ať studená či teplá, na jakékoliv vzdálenosti. Jde jen o to, že když to stojí fakt prohřáté, tak to po té době blbne. Ono ani nejde o to, že by mi to vadilo, ale když vezu lidi a někde zastavím a pak to točím 20 vteřin, ak mi to připadá trapný
čím by to mohlo být? Napadlo mě, že se nějak odpaří benzín z karbecu=> ono to totiž pak i při tom stání smrdí celé auto benzínem
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
1.6.07, 23:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Audina zlobi jo? Tak to pichni na VAG
No me tohle delalo prohnuty viko karbu - vytahany od filterboxu. Rovnal sem ho ve sveraku a pod karbec sem dal este jednu pertinaxovou podlozku, aby filtrbox dosedal rovno a nekroutilo se to ...
No a startovat zatepla je nutno s plynem, ale musis najit co presne tve auto chce
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.6.07, 07:12 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
Matthes píše: Audina zlobi jo? Tak to pichni na VAG No me tohle delalo prohnuty viko karbu - vytahany od filterboxu. Rovnal sem ho ve sveraku a pod karbec sem dal este jednu pertinaxovou podlozku, aby filtrbox dosedal rovno a nekroutilo se to ... No a startovat zatepla je nutno s plynem, ale musis najit co presne tve auto chce
Myslel jsem to na škodovce
Ale audina zlobí taky Zrovna mi blbne uzávěrka zadního diferenciálu Tak ji mám hozenou v garáži a zase na ni jdu dělat (místo učení )
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
2.6.07, 16:11 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6584 Bydliště: Kosice
|
ak blbo startuje za tepla, moze byt vysoka hladina benzinu v plavakovej komore.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
2.6.07, 18:13 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
ventYl píše: ak blbo startuje za tepla, moze byt vysoka hladina benzinu v plavakovej komore.
Aj ja by som tipol na vysokú hladinu v karbeci...ale to musíš poznať ako to štartuje...ak ťažko, prechlastano, tak je to tak...odparený benzín to s najväčšou pravdepodobnosťou nebude
...mohli by to byť ešte zlé sviečky...ale to by asi skôr zle štartovalo za studena...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.6.07, 18:39 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
A jak na vysokou hladinu benzínu?
PS. AUDI už je opravená
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
2.6.07, 20:21 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Rozeberes karb a lehce odehnes pacicku na plovaku ... nekde tu na to je presny postup
Ale hlavne zkontroluj rovinnost toho vika, jestli to nemas mezi komorama prohnuty
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.6.07, 20:24 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6584 Bydliště: Kosice
|
ak by bolo prehnute, tak to sice moze vadit, ale nie az tak, aby bolo startovanie za tepla skoro znemoznene. Skor by lietal volnobeh a v plyne by boli diery.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
3.6.07, 10:25 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
myslim ze mas vysokou hladinu .. snizit a mozna mas i spatny jehlovy ventil v karburatoru... kdyz yastavis tak se ti netoci motor ale pumpa dava jeste jakysi tlak... pak pokud mas vysokou hladinu tak se ti to poreplavi benzinem a proto to smrdi za chodu motoru se to palivo staci spotrebovat tak to nepoznas jinak za tepla nesmis naslapavat plynem.... kdyz ti to nepujde nastartovat jen jednou seslapni pedal na podlahu a melo by to chytnout podstatne drive nez za 20sekund
|
3.6.07, 12:55 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Možná je to v týhle souvislosti blbost, ale když jsem měl velkou vůli v rozdělovači, taky mi to nešlo zaboha nastartovat teplý. To jsem vždycky točil několikrát a pořád ani škrt, studený to chytalo krásně.
Jak byla v tom rozdělovači moc velká vůle, měnil se samovolně předstih. Šemik by to mohl dosvědčit... Po výměně rozdělovače všechno v pořádku.
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
3.6.07, 13:58 |
|
|
paca
Příspěvky: 128
|
ak štartuješ horuci motor na stodvacine, tak plne zošlapnutým plynom.
V prípade ak maš nastavenie karburatoru ok, ak nie nechaj si nastavit karbec
|
5.6.07, 20:19 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Pánové taky začínám míti problémy s Rapídkem...
Za studena nastartuji vždy napoprvé a při klasických teplotách po jízdě teda na zahřátém motooooooooru to také chytalo parádně...
Jenže ted když to stojí třeba půlhodky na sluníčku tak točím snad 10 sekund než to chytne...pak sem zastavil u kámoše stalo to tam asi 1.5 hodiny sednu otočím klíčem a hned to chytlo a to taky na sluníčku...
No pak sem zastavil u strejce ve stínu a to ještě na večer stálo to tam asi 5 minut a nešlo to nastartovat ani na potřetí a to sem to točil snad 10 sekund a třikrát teda...
Benzínu určitě dost a dost...
Tak co s tim zase mam ???
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
10.6.07, 20:52 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Tento karburátor je tak postaven,že při dlouhodobém sálání tepla z motoru opravdu hůře naskakuje.... P.S. kór když je takovej hic...
|
11.6.07, 13:47 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Zkus před každým teplým startem ručně napumpovat karburátor, plyn na podlahu a startujeme
Rapid při tomto postupu nemá žádný problém chytit hned i když je poněkud přehřátý a stojí na ostrém sluníčku při 30°C....
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.6.07, 13:58 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Jo ještě sem zapomněl dodat že tam sice mám SEDR 130 ale je tam víčko ze SEDRu 105 takže nako nevim jo...
Asi tam teda není ten ekonostat a pak možná nesouhlasí ty kanály...
For: patrick-hp... To si odpovídal na můj dotaz, že tenhle karbec hůře startuje po přehřátí ???
Zatím děkuji...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
11.6.07, 14:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|