Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 03:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Škoda Forman 136 GLXi 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Škoda Forman 136 GLXi
Cawko ako mam nastavit optimalny prietok plynu ?? aby to nemalo velku spotrebu ale aby sa aj tomu chcelo viac do otacok .. je to lenive a mam velku spotrebu na jednu nadrz spravim asi cca 250 km a pritom je 36 l ...... staci ked sa budem hrat a skusat z privodom plynu do karburatora tam mam taky maly regulator z ktorym sa da otacat .... a splynovac mam znacky Lovato .. diky za rady :)

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


11.3.12, 13:13
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
Forman 136 GLXi by už měl být BMM, ne? Tedy se vstřikováním. Pokud má moc velkou spotřebu, závisí to i na vzdálenosti, jakou jezdíte. Jestli jen krátké trasy třeba 10km, tak spotřeba nebude optimální v tomhle počasí. Pokud jezdíte delší trasy, 20km a více, je to špatně nastavené. Může to být buď moc bohaté, velká spotřeba a nejde to do otáček, protože je to přechlastané. Nemáte černý výfuk? Nebo v druhém případě máte něco špatného v systému, třeba špatná Lambda sonda, čidlo teploty chl. kapaliny apod.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


11.3.12, 20:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
vyfuk nieje cerveny .... noo bude to mozno aj cidlom chladiacej kvapaliny sa mi zda ze ukazuje blbosti ... ukazuje len ze sa auto zahreje ale len po tu prvu cast ukazatela malokedy mi to ukazuje aj na tej velkej bielej casti ukazatela ... je to mozne ze cidlo teploty tak moze blbnut spotrebu plynu ?? aj tah motora ..... nejde mi to akosi do hlavy lebo nemam ziadne vstrekovanie plynu do nasavacieho potrubia ale mam to robene iba tak ako to bolo v karburatorovych motoroch hadicu mam z rozprasovacom nad karburatom primontovanu .... ale skusim to cidlo ... mam nahradne

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


12.3.12, 09:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Než vyměníš čidlo, nejdřív prozkoumej funkci termostatu.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


12.3.12, 12:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
termostat tam je uz novy :)

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


12.3.12, 12:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
Ten system LPG neni nijak zavisly na hodnotach cidla teploty..Pokud motor dosahuje spravne provozni teploty, tak je pricina vysoke spotreby jinde a pricina horsiho vykonu uz vubec nezavisi na teplote..Proste je bud ucpanej vzduchovej filtr, nebo katalyzator nebo koncovy tlumic vyfuku.A nebo je to proste na tom skrtaku moc privreny..A jestli to je system LPG rizenej lambdou, tak ta ekektronika nefunguje, nebo ten servoventil na hadici pred skrtakem nefunguje(vyjimecne se i to stava).


12.3.12, 16:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
a ked uz tak ze moze byt upchaty katalizator pri kolko nabehanych kilometroch sa to moze stat ?? ja mam nabehane 150 000 .... ale motor mam po generalke a je nanom nabehanych 30 000

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


12.3.12, 19:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
Jo, to se stat muze uz i driv.. ;) Poznas to i podle toho ze je vyfuk neobvykle tichy ;) A to uz se tedy musela ve 120tis. km delat generalka..?Proc? :O Ale problem s katem se projevuje i na benzin- na benzin ti to jezdi dobre?


13.3.12, 14:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
na benzin to ide ako šip :) bez problemov :)
a tu generalku robil predosly majitel

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


14.3.12, 14:51
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
dej nové svíčky s odtrhem O.5 mm, vyčisti rozdělovač, kontakty, očisti snímač otáček,

při teplém motoru přidej rukou 3OOO otáček a drž ten škrtící ventil c je jako u karbecu zatahuj až bude motor chcípat a pak povol o 1,5 otáčky pak napiš miloš :wink:


14.3.12, 15:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
Milosi na tech svickach se asi nikdy neshodnem.. :D Nedelal bych jiny odtrh, nez je predepsanej pro ten typ zapalovani..zmeni se tim celkovy odpor a velikost tech spickovych proudu a to pak nemusi civka vydrzet.. ;) A to serizeni skrtaku-nez pocitat 1,5 otacky, je lepsi od toho okamziku kdy to ma snahu chcipat povolovat az do okamziku kdy ten motor vyleti do otacek a pak aby se dobre sbiral z volnobehu do otacek. :)


15.3.12, 08:54
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
slávku a kolik má svíčka určená pro LPG třeba brisk silver :?:


15.3.12, 10:26
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
slávku dyt víš že zaškrtíš povolíš jednu odtáčku pro šetřílky 1,5 normál a je to orientační, u některých motorů stím můžeš točit jak hloupý s hodinama a nic, některé jsou citlivé na deset minut,


15.3.12, 10:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
este jedna otazka robit to pri zohriatom motore na prevadzkovu teplotu ?

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


16.3.12, 06:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
Milosi ten odtrh je stanovenej vyrobcem zapalovaci soustavy bez ohledu na druh paliva a u favoritu a felicii je to 0,7. Silverky taky, ale s nima mam jen ty nejhorsi zkusenosti-maji na plyn nizsi zivotnost, v nejlepsim pripade stejnou zivotnost, jako ty prachobycejny Brisk DR15YC nebo 14YC..akorat jsou ty silverky drazsi, jinak nemaj zadnej pozorovatelnej pozitivni prinos..


16.3.12, 08:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz