Autor |
Zpráva |
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Škoda Forman 136 GLXi
Cawko ako mam nastavit optimalny prietok plynu ?? aby to nemalo velku spotrebu ale aby sa aj tomu chcelo viac do otacok .. je to lenive a mam velku spotrebu na jednu nadrz spravim asi cca 250 km a pritom je 36 l ...... staci ked sa budem hrat a skusat z privodom plynu do karburatora tam mam taky maly regulator z ktorym sa da otacat .... a splynovac mam znacky Lovato .. diky za rady
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
11.3.12, 13:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
Forman 136 GLXi by už měl být BMM, ne? Tedy se vstřikováním. Pokud má moc velkou spotřebu, závisí to i na vzdálenosti, jakou jezdíte. Jestli jen krátké trasy třeba 10km, tak spotřeba nebude optimální v tomhle počasí. Pokud jezdíte delší trasy, 20km a více, je to špatně nastavené. Může to být buď moc bohaté, velká spotřeba a nejde to do otáček, protože je to přechlastané. Nemáte černý výfuk? Nebo v druhém případě máte něco špatného v systému, třeba špatná Lambda sonda, čidlo teploty chl. kapaliny apod.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
11.3.12, 20:06 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
vyfuk nieje cerveny .... noo bude to mozno aj cidlom chladiacej kvapaliny sa mi zda ze ukazuje blbosti ... ukazuje len ze sa auto zahreje ale len po tu prvu cast ukazatela malokedy mi to ukazuje aj na tej velkej bielej casti ukazatela ... je to mozne ze cidlo teploty tak moze blbnut spotrebu plynu ?? aj tah motora ..... nejde mi to akosi do hlavy lebo nemam ziadne vstrekovanie plynu do nasavacieho potrubia ale mam to robene iba tak ako to bolo v karburatorovych motoroch hadicu mam z rozprasovacom nad karburatom primontovanu .... ale skusim to cidlo ... mam nahradne
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
12.3.12, 09:55 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Než vyměníš čidlo, nejdřív prozkoumej funkci termostatu.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.3.12, 12:21 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
termostat tam je uz novy
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
12.3.12, 12:22 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
Ten system LPG neni nijak zavisly na hodnotach cidla teploty..Pokud motor dosahuje spravne provozni teploty, tak je pricina vysoke spotreby jinde a pricina horsiho vykonu uz vubec nezavisi na teplote..Proste je bud ucpanej vzduchovej filtr, nebo katalyzator nebo koncovy tlumic vyfuku.A nebo je to proste na tom skrtaku moc privreny..A jestli to je system LPG rizenej lambdou, tak ta ekektronika nefunguje, nebo ten servoventil na hadici pred skrtakem nefunguje(vyjimecne se i to stava).
|
12.3.12, 16:29 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
a ked uz tak ze moze byt upchaty katalizator pri kolko nabehanych kilometroch sa to moze stat ?? ja mam nabehane 150 000 .... ale motor mam po generalke a je nanom nabehanych 30 000
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
12.3.12, 19:26 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
Jo, to se stat muze uz i driv.. Poznas to i podle toho ze je vyfuk neobvykle tichy A to uz se tedy musela ve 120tis. km delat generalka..?Proc? :O Ale problem s katem se projevuje i na benzin- na benzin ti to jezdi dobre?
|
13.3.12, 14:25 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
na benzin to ide ako šip bez problemov a tu generalku robil predosly majitel
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
14.3.12, 14:51 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
dej nové svíčky s odtrhem O.5 mm, vyčisti rozdělovač, kontakty, očisti snímač otáček, při teplém motoru přidej rukou 3OOO otáček a drž ten škrtící ventil c je jako u karbecu zatahuj až bude motor chcípat a pak povol o 1,5 otáčky pak napiš miloš
|
14.3.12, 15:31 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
Milosi na tech svickach se asi nikdy neshodnem.. Nedelal bych jiny odtrh, nez je predepsanej pro ten typ zapalovani..zmeni se tim celkovy odpor a velikost tech spickovych proudu a to pak nemusi civka vydrzet.. A to serizeni skrtaku-nez pocitat 1,5 otacky, je lepsi od toho okamziku kdy to ma snahu chcipat povolovat az do okamziku kdy ten motor vyleti do otacek a pak aby se dobre sbiral z volnobehu do otacek.
|
15.3.12, 08:54 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
slávku a kolik má svíčka určená pro LPG třeba brisk silver
|
15.3.12, 10:26 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
slávku dyt víš že zaškrtíš povolíš jednu odtáčku pro šetřílky 1,5 normál a je to orientační, u některých motorů stím můžeš točit jak hloupý s hodinama a nic, některé jsou citlivé na deset minut,
|
15.3.12, 10:29 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
este jedna otazka robit to pri zohriatom motore na prevadzkovu teplotu ?
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
16.3.12, 06:57 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
Milosi ten odtrh je stanovenej vyrobcem zapalovaci soustavy bez ohledu na druh paliva a u favoritu a felicii je to 0,7. Silverky taky, ale s nima mam jen ty nejhorsi zkusenosti-maji na plyn nizsi zivotnost, v nejlepsim pripade stejnou zivotnost, jako ty prachobycejny Brisk DR15YC nebo 14YC..akorat jsou ty silverky drazsi, jinak nemaj zadnej pozorovatelnej pozitivni prinos..
|
16.3.12, 08:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|