Autor |
Zpráva |
Petr13
Příspěvky: 46
|
CROWACK píše: Petr13 píše: No a když to ucpu,tak by to mělo jít normálně,protože by to ten vzduch už netahalo? no vyloučíš původ v hadici nebo posilovači, ale rozhodně s tím nejezdi, bude to blbě brzdit...když to bude haprovat furt, je to v něčem jiným...
No neska to zkusím a zejtra se ozvu,jak to dopadlo,jestli s tím dojedu jezdím s tím denne 80km a do ted tak nak jezdil.Má nalítáno 250 a na to jezdí ok.Díky moc za zkušenosti a pomoc.Díky
|
4.6.07, 13:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
rosta_wrx
Příspěvky: 71 Bydliště: Tábor / Praha
|
Podpálený ventil.
_________________ Subaru Impreza WRX '01, Škoda Favorit L/A
|
4.6.07, 13:29 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Kikan píše: A co kdyby jsi zkusil vyměnit svíčky? nebo kabely, nebo vyčistit kontakty v rozdělovači.
favorit ma v rozdelovaci kontakty?? ja myslel ze je to bezkontakni zapalovani Pokud nemas svicky tyden stary tak kup urcite novy - neuskodis tim a uvidis co se vsechno zmenilo a velka investice to neni zvlast kdyz tim autem denne jezdis. Jo a tohle favo ma urcite pouze jeden vstrikovac
|
4.6.07, 14:37 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
taky bych šel po té hadici nebo těsnění pod sacím potrubí a kompres miloš
|
4.6.07, 14:40 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
DRYVER píše: Kikan píše: A co kdyby jsi zkusil vyměnit svíčky? nebo kabely, nebo vyčistit kontakty v rozdělovači. favorit ma v rozdelovaci kontakty?? ja myslel ze je to bezkontakni zapalovani Pokud nemas svicky tyden stary tak kup urcite novy - neuskodis tim a uvidis co se vsechno zmenilo a velka investice to neni zvlast kdyz tim autem denne jezdis. Jo a tohle favo ma urcite pouze jeden vstrikovac
Bezkontaktni=nema kladivka-palec v rozdelovaci je
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
4.6.07, 17:07 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
CROWACK píše: DRYVER píše: Kikan píše: A co kdyby jsi zkusil vyměnit svíčky? nebo kabely, nebo vyčistit kontakty v rozdělovači. favorit ma v rozdelovaci kontakty?? ja myslel ze je to bezkontakni zapalovani Pokud nemas svicky tyden stary tak kup urcite novy - neuskodis tim a uvidis co se vsechno zmenilo a velka investice to neni zvlast kdyz tim autem denne jezdis. Jo a tohle favo ma urcite pouze jeden vstrikovac Bezkontaktni=nema kladivka-palec v rozdelovaci je
Jo ja vim ale asi sem pochopil to jak psal vycisti kontakty - tak sem si myslel ze mysli kladivka, ktere favorit nema.
|
4.6.07, 17:38 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
DRYVER píše: CROWACK píše: DRYVER píše: Kikan píše: A co kdyby jsi zkusil vyměnit svíčky? nebo kabely, nebo vyčistit kontakty v rozdělovači. favorit ma v rozdelovaci kontakty?? ja myslel ze je to bezkontakni zapalovani Pokud nemas svicky tyden stary tak kup urcite novy - neuskodis tim a uvidis co se vsechno zmenilo a velka investice to neni zvlast kdyz tim autem denne jezdis. Jo a tohle favo ma urcite pouze jeden vstrikovac Bezkontaktni=nema kladivka-palec v rozdelovaci je Jo ja vim ale asi sem pochopil to jak psal vycisti kontakty - tak sem si myslel ze mysli kladivka, ktere favorit nema.
Tak to jsi pochopil špatně.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
4.6.07, 21:07 |
|
|
Petr13
Příspěvky: 46
|
Zdravím všechny příspěvkáře a pomocníky.Díky za pomoc,ale zatím to vypadá,že závada byla skutečně v té hadici.Je napojená z motoru k tý membráně zasponkovanou gumovou hadicí,která byla pod svorkou prasklá.A na druhou stranu od membrány k posilovači je taková tvrdá hadice nasazená na membránu,která moc netěsní a tak sem ji znova pretáhl izolačkou.Nevíte někdo,jestli se dá rozdělat ta tvrdá černá hadice z toho posilovače k membráně?Asi bych ji radši vyměnil i s tou membránou,jestli se dá sehnat jako samostatnej díl a nestojí 2500,- bez dph.Jinak to teda snad bude dobrý,i když kolikrát to třeba dva dny jelo ok a pak se to cukání zase vrátilo.No uvidím.Díky všem
|
5.6.07, 07:14 |
|
|
Petr13
Příspěvky: 46
|
Petr13 píše: Zdravím všechny příspěvkáře a pomocníky.Díky za pomoc,ale zatím to vypadá,že závada byla skutečně v té hadici.Je napojená z motoru k tý membráně zasponkovanou gumovou hadicí,která byla pod svorkou prasklá.A na druhou stranu od membrány k posilovači je taková tvrdá hadice nasazená na membránu,která moc netěsní a tak sem ji znova pretáhl izolačkou.Nevíte někdo,jestli se dá rozdělat ta tvrdá černá hadice z toho posilovače k membráně?Asi bych ji radši vyměnil i s tou membránou,jestli se dá sehnat jako samostatnej díl a nestojí 2500,- bez dph.Jinak to teda snad bude dobrý,i když kolikrát to třeba dva dny jelo ok a pak se to cukání zase vrátilo.No uvidím.Díky všem
Tak dnes se to opět vrátilo.Ráno sem to natočil a repete,po dvaceti km jízdy znova.Doufám,že to bude v tý izolačce,kterou sem to utěsnil za tou membránou na tý hadici přímo k posilovači.Nevím jestli sedá rozdělat u toho posilovače,abych to neurval.Nebo co ten podpálený ventil,to by se projevovalo asi pořád ne jenom občas?Díky
|
6.6.07, 06:24 |
|
|
Petr13
Příspěvky: 46
|
Ted sem byl kouknout na rozdělovač,dočetl sem se tady v jednom příspěvku,že rozdělovač nemá mít žádnou vůli,nebo se má palec vrátit do původní polohy.Ten můj teda nemá kladívka jenom rozhazuje na 4 válce,ale má tak 0,5-1cm vůli,když s ním pootočím a nevrátí se.Nemůže to být ten problém?Jo a koukal sem na svíčky a sou všechny stejný,poměrně svetlý,tak že by ten vzduch to někde ještě tahalo?
|
6.6.07, 08:16 |
|
|
Petr13
Příspěvky: 46
|
Taky bych to mohl zkusit napichnout na jednotku,jestli něco neukáže,ale nemám představu kolik si za to můžou říct.Teda představu mám někde sem četl že 5000,-,to se snad dá koupit novej celej motor po go,ne?
|
6.6.07, 12:05 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Za napíchnutí na pc to může stát tak 300kč.....když ti nic nezjistí,tak si změř kompresi na tom válci.....může být podpálený ventil jak se tu už psalo
_________________
|
6.6.07, 14:01 |
|
|
Petr13
Příspěvky: 46
|
roman heller píše: Za napíchnutí na pc to může stát tak 300kč.....když ti nic nezjistí,tak si změř kompresi na tom válci.....může být podpálený ventil jak se tu už psalo
Díky za pomoc,ale pořád to cuká.Kompresi změřím obyčejným tlakoměrem na pneumatiky po vyšroubování jedný svíčky a za motoru v chodu na 3 válce?Má to mít asi 1,2 mpa?A necukalo by to pořád?Mě to dělá občas,svi...Díky
|
12.6.07, 12:36 |
|
|
euromen
Příspěvky: 471 Bydliště: Děčín
|
jen tak na okraj.. těsnost sání vyzkoušej tak že vem rozprašovač do něj dej technickej benzín a stříkej na hadice.. když se zvednou otáčky znamená to že je tam ďoura.. (nemáš-li rozprašovač stačí štěteček)
_________________ život je boj, bohudík
|
12.6.07, 13:02 |
|
|
Petr13
Příspěvky: 46
|
euromen píše: jen tak na okraj.. těsnost sání vyzkoušej tak že vem rozprašovač do něj dej technickej benzín a stříkej na hadice.. když se zvednou otáčky znamená to že je tam ďoura.. (nemáš-li rozprašovač stačí štěteček)
Díky,za pokus to určitě stojí,akorát abych to dělal při studeným motoru,aby mě to nevožahlo rypák.
|
12.6.07, 13:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|