Autor |
Zpráva |
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
chlazení favorit
Tak už fakt nevím co s tím.... Ted jak jezdím ve vedrech, tak mi prostě voda furt frčí ven víčkem...včera jsem vypustil celou kapalinu vyměnil termostat a propláchl chladič (ten byl docela čistej).... a furt to dělá.... těsnění pod hlavou bylo měněný cca před rokem ani ne... když přídám plyn z prostoru motoru, tak sou vidět jak v expanzní nádržce frčí bubliny a apk to de ven, ale žádný smrad a nic takovýho když jsem k tomu čuchal, takže to těsnění by to být nemělo no a když pustí vodu termostat, tak se to taky rychle celé zahřeje, takže vodní pumpa by taky měla být v pořádku...ventilátor funkční i když podle mě by mohl spínat dřív... Prosím pomoc..já už nevím co s tím....
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
12.6.07, 09:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Ked hovoris, ze idu z toho bublinky po pridani plynu, tak na 99% ti tlakuje motor do vody a potom vzdy vrie auto. Oblubena zavada FA a FE. Mozno j to hlava ale a malokedy, skor byvaju nesolahlive vselijake tesenia, takze bych to typoval na tesnenie pod hlavou.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
12.6.07, 10:09 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Nj.... budu to muset to těsnění vyměnit, abych měl jistotu.... Zvládnu to sám před barákem na parkovišti? Poradíte mi postup?
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
12.6.07, 10:14 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Tak to je na 99% těsnění pod hlavou. Jestli si to nikdy nedělal, skoro by bylo lepší si k tomu někoho znalejšího vzít. Jinak postup výměny těsnění tu někde určitě najdeš.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
12.6.07, 10:18 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Kolik si může vzít takovej automechanik za výměnu těsnění pod hlavou, když si ho koupím? A jak dlouho to tak může trvat? Mohlo by to jít na počkání?
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
12.6.07, 10:26 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Mimochodem.... když je špatný to těsnění, tak se to potom pozná taky na teplotě? Jakože je teplota hodně vysoká? To jako zároven tlakuje a hodně ohřívá tu vodu? Můžete mi to někdo objasnit?
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
12.6.07, 10:36 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Jura píše: Mimochodem.... když je špatný to těsnění, tak se to potom pozná taky na teplotě? Jakože je teplota hodně vysoká? To jako zároven tlakuje a hodně ohřívá tu vodu? Můžete mi to někdo objasnit?
zalezi od toho ako je zle to tesnenie. nemusi to s tepolotou robit nic.
mne napr tiekol benzin do vody a to bolo cele
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
12.6.07, 12:05 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Když je špatné těsnění, utíká tlak z válce do vody. Tím se ve vodě tvoří bubliny a utíkají přes termostat do expanzky. Pokud je termostat zavřený, nebo utíká příliš "vzduchu", tak nestíhá proudit termostatem a vytváří u termostatu takovou kapsu (velkou bublinu). Tím pádem není termostat ohříván vodou a neotevře. Potom se voda přehřívá a začne vařit.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
12.6.07, 12:21 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Když už třu hlavu sundáš tak ji hlavně pořádně prohlídni aby nebyla prasklá, v místě mezi ventilama a v těsném okolí ventilů
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
12.6.07, 13:45 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Já sem z toho úplně neštastnej.... Je to ani ne rok co to těsnění bylo měněný...byl sem se zeptat a prej by to stálo 1500, ale podle toho co by se stím všechno muselo dělat.... Když teda přidávám plyn a vidím, jak v expanzce jdou zespoda bubliny, tak je to jasně teda to těsnění?
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
12.6.07, 15:15 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Když ti jdou bubliny, znamená to, že ti utíká tlak z válce. Kudy může ven? Jediná cesta je skrz těsnění, nebo prasklou hlavou - tzn. že hlava musí dolů - pořádně zkontrolovat, jestli není prasklá, změřit přesah vložek (některá může být utopená) a dát nové těsnění.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
12.6.07, 17:31 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Dá se s tím nějakej čas jezdit ještě? Nebo je to nějak nebezpečný nebo tím můžu něco jinýho rozbít... Díky
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
12.6.07, 17:34 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Jura píše: Dá se s tím nějakej čas jezdit ještě? Nebo je to nějak nebezpečný nebo tím můžu něco jinýho rozbít... Díky
Tak jezdit se s tím dá, pokud ti to nevaří natolik, že bys tam měl pořád sto stupňů.
Ale s každým kilometrem riskuješ, že se ti hlava přehřátím pokroutí nebo dokonce praskne... Takže bych to být tebou řešil co možná nejrychleji.
Jo a kdybys jezdil pořád a neřešil to, může se ti pokroutit i blok. A to už by byl sakra průser!
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
12.6.07, 17:45 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Jakože jakej průser?
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
12.6.07, 18:13 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
taky bys moh ohnout ojnici
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
12.6.07, 18:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|