Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Koukni na těleso sitiče, je tam jedna ryska jako nálitek a pak dva záseky, tak ty záseky musí být proti sobě, pak auto nastartuj a ohřej, až bude zahřáté tak při nastartovaným motoru natoč sytič do plného otevření ale pomalu aby ti to nezdechlo a musíš trochu pootevřít druhou rukou plyn, až to taklhe zapneš na teplým motoru tak dorazem sitiče nastav 1800 - 2200 otáček na volnoběh. Těch 2200 je myslím že od výroby a je to zbytečný 1800 stačí. No pak drnkni za plyn a spadne to dolu a je to nastavený. Jinak automatickej sitič bych nevyhazoval pokud chodí tak jak má tak je to pro motor lepší než manuál a pro spotřebu to vyjde na stejno protože když dáš manuál a zavřeš si ho tak stejně přijedeš někde na křižovatku a budeš buď prošlapávat plyn nebo ho vytáhneš aby ti to nezdechlo a automat za jízdy se postupně odpojuje.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
21.2.08, 20:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
pokud chceš malou spotřebu tak si to předělej na karbec ze 105 já to měl ve 120 s motorem z fáčka 136 a na 240 Km si to vzalo 15 litrů a ted to samé chci udělat znova ve Fáčku
|
21.2.08, 21:02 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Beda píše: pokud chceš malou spotřebu tak si to předělej na karbec ze 105 já to měl ve 120 s motorem z fáčka 136 a na 240 Km si to vzalo 15 litrů a ted to samé chci udělat znova ve Fáčku
Tak to bych nedělal, do fáva jako takovýho karbec ze šáde.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
21.2.08, 21:15 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
Kristensen píše: Beda píše: pokud chceš malou spotřebu tak si to předělej na karbec ze 105 já to měl ve 120 s motorem z fáčka 136 a na 240 Km si to vzalo 15 litrů a ted to samé chci udělat znova ve Fáčku Tak to bych nedělal, do fáva jako takovýho karbec ze šáde.
Proč myslíš co se může stát ?
|
21.2.08, 21:19 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
vzdyt ty favoritacky karburatory jsou daleko lepsi...
|
21.2.08, 21:20 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
SEDR není vhodný pro použití vepředu, soudruzi to tak původně taky chtěli, ale ukázalo že je to nevhodné (proč jsem se nikde nedopátral), ale myslím že kdyby byl SEDR vyhovují pro pro fávo jistě by nedělali zbytečně LEKRa
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.2.08, 21:21 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Šemik píše: SEDR není vhodný pro použití vepředu, soudruzi to tak původně taky chtěli, ale ukázalo že je to nevhodné (proč jsem se nikde nedopátral), ale myslím že kdyby byl SEDR vyhovují pro pro fávo jistě by nedělali zbytečně LEKRa
Lekra dělali né k vůli použití vepředu ale k vůli spotřebě...Dá se říct,že je to strop ve vývoji karburátorů.... spotřeba-výkon.......A karburátor SEDR-EDSR atd.. je na předku použitelný,jako na zadku.... Pierburg nebo pak ten v jejich licenci Jikov,má cca o jeden litr menší spotřebu než-li karburátory předešlé....Ale??????Je otázkou,který je lepší pro výkon bez ohledu na spotřebu...A tady vzniká otázka kdo z koho....
|
21.2.08, 21:29 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
Šemik píše: SEDR není vhodný pro použití vepředu, soudruzi to tak původně taky chtěli, ale ukázalo že je to nevhodné (proč jsem se nikde nedopátral), ale myslím že kdyby byl SEDR vyhovují pro pro fávo jistě by nedělali zbytečně LEKRa
JO a radči tam dali karbec s automat sytičem a zároveň s mechanickým že ?
|
21.2.08, 21:29 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Beda píše: Šemik píše: SEDR není vhodný pro použití vepředu, soudruzi to tak původně taky chtěli, ale ukázalo že je to nevhodné (proč jsem se nikde nedopátral), ale myslím že kdyby byl SEDR vyhovují pro pro fávo jistě by nedělali zbytečně LEKRa JO a radči tam dali karbec s automat sytičem a zároveň s mechanickým že ?
Přiznám se že nevím, ba ani netuším. Pouze píšu to, co jsem kdysi vyčetl z nějaké literatury
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.2.08, 21:45 |
|
|
Geneva
Příspěvky: 49 Bydliště: Frýdek-Místek,Pržno
|
Re: Automatický sytič Favorita - výměna za manuál
Zdravím lidi nemůže se náhodou automatický sytič někde zadrhávat? Protože jak tu psal někdo v jednom příspěvku tak sytič by se měl po sešlápnutí vypnout a pak se řídit podle termostatu ale když to tak vezmu jezdím denně do města a topí mi to výborně po 1-2 km to mám zahřáté ale sytič se mi zapíná i po 10 km nevíte někdo náhodou radu ? Díky
_________________ Forman 135L r.v.1992
|
14.3.12, 20:52 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Automatický sytič Favorita - výměna za manuál
ráno sdělej dekl na filtru, dej cihlu na plyn a zapni klíček, pak napíš za jak dlouho se ti sytič postavil
|
15.3.12, 06:58 |
|
|
Geneva
Příspěvky: 49 Bydliště: Frýdek-Místek,Pržno
|
Re: Automatický sytič Favorita - výměna za manuál
Dobře skusím to a dám kdyžtak vědět
_________________ Forman 135L r.v.1992
|
15.3.12, 08:02 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Automatický sytič Favorita - výměna za manuál
Jestli nebude prasklý bimetal, nebo něco s těmi mechanismy, které ovládají přívěru a zůstává vyset přivřená. Občas jsem viděl, že jde ztuha ta stupňovitá vačka.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.3.12, 19:20 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Automatický sytič Favorita - výměna za manuál
Rozobrať,poriadne prečistiť a rozhýbať,ľahko namazať a nastaviť podľa Andrta..a pude to
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
15.3.12, 22:07 |
|
|
rockyyy1
Příspěvky: 45 Bydliště: České Budějovice
|
Re: Automatický sytič Favorita - výměna za manuál
to já mímu fáčku šlapu na krk furt a točím ho a na spotřebe se nic nějak nemění,furt jezdím okolo 7-8L
_________________ Pepan
|
18.3.12, 09:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|