Autor |
Zpráva |
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
zase sa potvrdilo to co som si myslel never papierom
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
8.4.12, 16:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
chcem sa este spytat splynovac by mal byt v akej polohe ? odkalovacia skrutka by mala byt pekne rovno dole a nie sikmo ? .. predchadzajuci majitel aml splynovac nakrivo ...... tak som ho podla odkalovacej skrutky dal pekne do rovnej polohy aj bol nakloneny teraz je pekne rovno ....... ma nakrivo namontovany splynovac nejaky ucinok na spotrebu alebo funkcnost ?
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
10.4.12, 17:53 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
v podstate je to jedno, nemusí byť úplne 100% rovno, ale má svoju montážnu polohu aj vzhľadom na smer jazdy...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.4.12, 19:32 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
su nejake nakresi alebo nieco take ? chcel by som to vydiet
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
11.4.12, 06:48 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
michalkatka píše: v podstate je to jedno, nemusí byť úplne 100% rovno, ale má svoju montážnu polohu aj vzhľadom na smer jazdy... Je to tak, nemusí být uplně na stopro rovně, jen by neměl být vzhůru nohama Kdysi se psávalo v montážních instrukcích, že se má nějak montovat s ohledem na směr jízdy, zdůvodněno to bývalo jakýmsi údajným nežádoucím setrvačným pohybem membrán a následnou nežádoucí změnou množství plynu vycházejícího z reduktoru.. No ale je to samozřejmě pitomost a směr jízdy nemá na montážní polohu reduktoru žádný vliv
|
11.4.12, 18:18 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11891 Bydliště: Český Těšín
|
Já bych neřekl, že je to úplná pitomost. Když například dost řežu zatáčky a přitom vyšlápnu spojku, tak se buď zvyšuje nebo snižuje volnoběh (podle toho, kam točím volantem). Takže ty síly budou mít asi na membrány trochu vliv.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
11.4.12, 22:55 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
mam ho prichyteny o skrinu prevodovky v podstate na srube co ide cez skrinu prevodovky do bloku motora je to dobre upenvenie ?
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
12.4.12, 12:47 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re:
gokralik píše: Já bych neřekl, že je to úplná pitomost. Když například dost řežu zatáčky a přitom vyšlápnu spojku, tak se buď zvyšuje nebo snižuje volnoběh (podle toho, kam točím volantem). Takže ty síly budou mít asi na membrány trochu vliv. A mas jiny napad jak to do auta, ktere se za jizdy vselijak pohybuje, namontovat?;) Takze je opravdu uplne jedno, jak je reduktor namontovanej s ohledem na smer jizdy.
|
12.4.12, 12:53 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
JannyMi píše: mam ho prichyteny o skrinu prevodovky v podstate na srube co ide cez skrinu prevodovky do bloku motora je to dobre upenvenie ? To rozhodne neni dobre upevneni!! Protoze se motor a prevodovka pohybuji vuci karoserii.Reduktor musi byt na pevne casti auta-jinak hrozi ze se temi pohyby ulomi privodni trubka! Ta neni dimenzovana na cyklycke namahani!
|
12.4.12, 12:58 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Škoda Forman 136 GLXi
takze ten co to montoval asi nebol boh vie aky expert uvydim aku dlhu mam hadicku na privod plynu do splinovaca a ked tak ho upevnym o karoseriu
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
12.4.12, 15:32 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11891 Bydliště: Český Těšín
|
Re: Re:
Sláávek píše: A mas jiny napad jak to do auta, ktere se za jizdy vselijak pohybuje, namontovat?;) Takze je opravdu uplne jedno, jak je reduktor namontovanej s ohledem na smer jizdy. Neříkám, že je to špatné umístění. Jen si myslím, že to není až tak úplně jedno. Důležité bude umístění reduktoru podélně ve směru jízdy. Od někoho jsem kdysi slyšel, že měl namontovaný reduktor kolmo na směr jízdy a při prudkém brždění motor chcípal.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.4.12, 16:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|